←  [MTA] Poradniki oraz Tutoriale

Grand Theft Auto & Multiplayers

»

Podmiana tekstur

- zdjęcie BlacK 30 wrz 2012

Siemka, w tym poradniku wytłumaczę wam jak podmieniać tekstury w MTA.

Przykładowy skrypt:
 local txd = engineLoadTXD("ak47.txd")
engineImportTXD(txd, 355)
local dff = engineLoadDFF("ak47.dff", 355)
engineReplaceModel(dff, 355)
Wtedy meta.xml wygląda tak:
<meta>
<script src="ak.lua" type="client" />
<file src="ak47.txd" />
<file src="ak47.dff" />
</meta>

W miejsce ak47.txd ak47.dff podajemy nazwę tekstury np supergt.txd i supergt.dff.
W miejsce 355 podajemy ID tekstury np jeśli chcemy podmienić AK-47 podajemy 355.
Script src - Tam podajemy nazwę pliku z rozszerzeniem .lua.
Skrypt musi być robiony po stronie klienta!

To tyle, dziękuje za uwagę.
Użytkownik BlacK edytował ten post 29 styczeń 2013 - 21:08
Odpowiedz

- zdjęcie Davido 29 sty 2013

A wiesz jak podmienić skin ? txd i dff ?
Odpowiedz

- zdjęcie BlacK 29 sty 2013

Tak samo.
Użytkownik BlacK edytował ten post 29 styczeń 2013 - 21:07
Odpowiedz

- zdjęcie ownede 29 sty 2013

Zajebiście wytłumaczone.
Odpowiedz

- zdjęcie CallahanPL 30 sty 2013

addEventHandler("onClientResourceStart", getRootElement(), function()
    local txd = engineLoadTXD("ak47.txd")
    engineImportTXD(txd, 355)
    local dff = engineLoadDFF("ak47.dff", 355)
    engineReplaceModel(dff, 355)
end)

Ten kod już lepiej tak wygląda. :P
Chociaż ja inną strukturę kodu mam u siebie w skrypcie. ;)
Odpowiedz

- zdjęcie BlacK 30 sty 2013

Zależy jak kto robi, efekt jest ten sam - tekstura jest podmieniona.
Odpowiedz

- zdjęcie Krall 09 lip 2014

Wybacz, że odkope, ale skąd wziąć id tekstury?
Odpowiedz

- zdjęcie RosioR 24 lip 2014

A jak zrobić, żeby tylko dla danego gracza podmieniał skin?
Odpowiedz

- zdjęcie Szybki 25 lip 2014

Wyświetl postUżytkownik RosioR dnia 24 lipiec 2014 - 20:46 napisał

A jak zrobić, żeby tylko dla danego gracza podmieniał skin?
yy? Wykonać kod tylko u tego clienta.
Odpowiedz

- zdjęcie Rachet 25 lip 2014

Albo podmienić skin, którego gracze nie używają, podmienić i nadać jednej osobie. Innej opcji nie ma
Odpowiedz

- zdjęcie kubusiek06x 26 maj 2017

A gdzie zapisać ten skrypt i jak go uruchomić?
Odpowiedz

- zdjęcie Szybki 26 maj 2017

Pytasz o zupełne podstawy - https://wiki.multith...ng_Introduction
Trochę inicjatywy własnej w szukaniu, bo daleko tak nie zajdziesz :P
Odpowiedz

- zdjęcie asKy 30 paź 2017

Ja bym do tego
<script src="ak.lua" type="client" />
dodał "cahe" czyli tak by to wyglądało
<script src="ak.lua" type="client" cahe="false" />

Odpowiedz

- zdjęcie value 31 paź 2017

Wyświetl postUżytkownik asKy dnia 30 październik 2017 - 02:12 napisał

Ja bym do tego
<script src="ak.lua" type="client" />
dodał "cahe" czyli tak by to wyglądało
<script src="ak.lua" type="client" cahe="false" />
To ukryje tylko 70% skryptu, bo upierdzieliłeś literę.
Odpowiedz