Skocz do zawartości

Nasze Serwery

GTA IV

GTA V


Partnerzy

Polecamy

10 komentarzy SA-MP 0.3d wersja finalna.

Dołączona grafika


W dniu dzisiejszym mamy dobrą wiadomość dla fanów multiplayera SA-MP. Kalor przygotował dla swoich graczy prezent świąteczny w formie nowej stabilnej wersji SA-MP 0.3d. Dojście do tego stanu wymagało aż kilkanaście wersji testowych (RC). W jednych zobaczyliśmy wieksze zmiany, w innych mniejsze, zaś w niektórych widzieliśmy usuwanie tego co zostało zrobione w poprzedniej wersji testowej.


Najważniejsze dodatki w SA-MP 0.3d:

  • Wsparcie dla serwerów ShoutCast/Icecast.
  • Poprawki w synchronizacji w tym głównie poprawki dla pasażerów pojazdów.
  • Dodano nowe modele takie jak - balon, strażak, kapelusze.
  • Możliwość usunięcia stałych elementów gry (budynków etc)
  • Przenoszone obiekty mogą obracać się płynnie.
  • Wiele nowych callbacków i funkcji.

Pobierz:

Klient (Windows)

Serwer (Windows & Linux)

Napisany gru 01 2011 13:13 przez YoMen w kategorii SA-MP

30 komentarzy Multi Theft Auto 1.2 - Beta testy

Dołączona grafika


W niedalekim czasie developerzy Multi Theft Auto udostępnili nam oficjalną wersję 1.1, jednakże ekipa w przeciwieństwu do konkurencji nie opiera się na laurach i pracuje nad następnymi wersjami swojego multiplayera. Ekipa postanowiła w dniu dzisiejszym przeprowadzić beta testy wersji 1.2, dnia 29.11.2011 - wtorek o godzinie 19 GMT (naszego czasu o 20).

Na tą chwilę w wersji 1.2 developerzy przedstawią nam następujące zmiany:
  • Poprawa stabilności
  • Statystyki broni
  • Warianty pojazdów
  • Poprawa przepustowości
  • Ulepszenie bazy danych (wprowadzenie MySQL)
Cała listą zmian znajdziemy na - http://wiki.multithe.../Changes_in_1.2

Wszelkie informacje otrzymamy na kanale IRC #[email protected], między innymi link do najnowszej wersji clienta 1.2 oraz IP serwera testowego na którym rozpoczną się oficjalne beta testy.
Na tą chwilę stan wersji 1.2 wynosi - 15%. Czym nas jeszcze developerzy zachwycą w tej wersji? Z pewnością odpowie wam na te pytanie ta strona - http://bugs.mtasa.com/roadmap_page.php, jednakże ta lista z dnia na dzień się powiększa. :)
Napisany lis 29 2011 15:54 przez Szybki w kategorii MTA

3 komentarzy Kalcor łata luki, czyli SA-MP 0.3d RC9-3

Dołączona grafika


Cześć, jakiś czas temu wyszła kolejna wersja klient i serwer w wersji 0.3d RC9-2. Niestety i w tej wersji, developerzy nie uniknęli błędów. Właśnie kilkanaście godzin temu została wydana poprawka do klienta w wersji numerowanej: 0.3 RC9-3. Poprawka wprowadza głównie kosmetyczne sprawy, po za jedną. Otóż jak zauważyliśmy - pauzowanie podczas ESC zostało przywrócone do waszego użytkowania. Podanym powodem wcześniejszego jej wyłączenia były problemy techniczne, jednak złośliwi uważają iż po prostu Kalcor nie wiedział co z tym zrobić i aby wydać w miarę szybko wersję stabilną postanowił odłożyć to na kolejną wersję. Dziwne podejście, jednak skupmy się na reszcie zmian:
  • Dodano opcję "directmode" do pliku konfiguracyjnego klienta - sa-mp.cfg dla graczy, którzy mają problemy z renderacją czatu.
  • Poprawiono wczytywanie wyboru klasy po zrestartowaniu gamemode'a.
  • Poprawiono błąd, który powodował crash klienta przy funkcji DestroyObject.
  • Poprawiono błąd, który powodował crash klienta podczas odczepiania naczepy.
Na koniec dodam, że tak właściwie nie wiadomo kiedy SA-MP 0.3d wyjdzie oficjalne, przypuszczenia były inne jednak jak widać #dev'i ma w programie załatanie jeszcze kilku poważniejszych dziur, to chyba dobry znak.

Do pobrania:
Klient (Windows)
Napisany lis 28 2011 00:40 przez Delavor w kategorii SA-MP

40 komentarzy Ploty, plotki, ploteczki - mapa "GTA V".

Dołączona grafika


Cześć,

Od premiery pierwszego zwiastunu minęły 2 tygodnie. W tym czasie pojawiło się multum śmiesznych i ciekawych informacji - plotek. Do akcji wkroczyli również mistrzowie fotoszopa i video edytorzy. Tym sposobem mogliśmy zobaczyć człowieka w kontenerze na śmieci bądź przeróbki zwiastunu GTA V "na styl minecrafta" i na "the sims".

Nie tak dawno temu pojawiła się kolejna - tym razem warta uwagi plotka / przeróbka - Mapa GTA V. Wygląda ciekawie, nie mówiąc, że wiarygodnie. I tutaj właśnie się zatrzymam - podoba wam się? Co myślicie? Jaka jest wasza opinia w tej kwestii? Otwieramy dyskusję o ciekawszych doniesieniach na temat GTA V - najciekawszych autorów będę starał się nagrodzić skromnymi gadżetami GTA V (GTA&M).

ps. Karta streamingowa HD - jest już w Warszawie - dziś odbieram ją z rąk kuriera - także niebawem, rozpoczniemy audycje HD - tym razem już bardziej "ogarnięte" - nie zapominając, iż jesteśmy prawie gotowi na gameplaye z GTA V :).
Napisany lis 17 2011 13:15 przez XenoN w kategorii GTA V

56 komentarzy SA-MP 0.3d RC9-2

Dołączona grafika


Cześć, od ostatniego wydania minęło raptem parę dni, a developerzy #sa-mp wydają kolejną wersję. Tym razem po liście zmian można wywnioskować, że fani nie byli zadowoleni z ostatniej wersji RC8, stąd nowe wydanie które wprowadza nieco więcej usprawnień oraz jeden nowy callback, mimo iż mamy już tzw. Feature Lockdown. Dość dziwne posunięcie ze strony ekipy gdyż według mnie powinni skupić się na naprawie błędów, a ich jest sporo. Lista zmian wygląda następująco:
  • Dodano nowy callback OnPlayerClickMap, który odpowiada za to co się stanie po kliknięciu na mapę przez gracza. Zwracana jest jedynie wartość X, Y oraz Z. Dev-Team zwraca uwagę iż wartość Z, czyli położenie na mapie jest tylko i wyłącznie przypuszczalne i nie jest ono dokładne. Aby zastosować dokładną wartość, należało by skorzystać z plugina MapAndreas lecz nie jest to najlepsze rozwiązanie gdyż pożera spore zasoby serwera.
  • Wyłączono w standardzie funkcje AllowAdminTeleport oraz AllowPlayerTeleport.
  • Od teraz można użyć stałych ~k~ przy wysyłaniu wiadomości przez klientów oraz w 3D textach.
  • Poprawki do parametru "LOS" w 3D textach.
  • Naprawiono potencjalny błąd z crashem klienta, gdy gracz wszedł na nieprawidłowe miejsce pasażera w pojeździe.
  • Naprawiono błąd ze spawnowaniem jednośladów nad ziemią.
  • Naprawiono błąd serwera na platformie Windows, który polegał na crashu w momencie wpisania pustej komendy.

Dołączona grafika


SA-MP 0.3d RC9-2 (Client Update) [2011-11-14 17:09]
  • Prawdopodobnie poprawiono błąd z zatrzymywaniem się pojazdu podczas pauzy gry.
  • W niektórych przypadkach wciąż nie można było nakładać strumieni audio na siebie.
  • Poprawiono błąd ze znikaniem dialogu podczas pauzowania gry.
  • Ponownie poprawiono błąd z jednośladami spawnującymi nad ziemią.
  • Ponownie dodano zapisywanie pozycji pojazdu w komendzie /dl.
  • Rozwiązano problem z teksturą śniegu wprowadzonej w wersji RC9.
Do pobrania:
Klient (Windows)
Serwer (Windows)
Serwer (Linux)
Napisany lis 11 2011 18:39 przez Delavor w kategorii SA-MP