Skocz do zawartości


GTA V: Głównych bohaterów będziemy poznawać stopniowo oraz po kolei!

GTA V

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1758 postów

Napisano 17 lipiec 2013 - 12:25

Dołączona grafika


Kilka dni temu francuski serwis Jeuxactu przeprowadził wywiad z Leslie Benzies, prezesem Rockstart North oraz Imranem Sarwar (producent oraz główny projektant). Obaj byli gotowi odpowiedzieć na pytania dotyczące trzech głównych bohaterów GTA V. Jak wynika w wywiadu pomysł o wprowadzeniu więcej niż jednego bohatera do gry pojawił się już w Grand Theft Auto: San Andreas, lecz z przyczyn technicznych pomysł porzucono. Ludzie są teraz w stanie w pełni przestrzegać kilka historii na raz, patrząc na perspektywę obecnej telewizji. - mówi Benzies. Każda z trzech głównych bohaterów posiada swój harmonogram, który zmienia się od pory dnia i wzrostu postępu w grze. Jak zaznacza Leslie - działania na jednym z bohaterów mogą wpłynąć na dwóch pozostałych.

Myślano o wprowadzeniu trzech bohaterów już od początku gry, ale pomysł porzucono z powodu kolidującej rozrywki oraz fabuły. Chcą dać graczom możliwość poznawania bohaterów indywidualnie oraz odkrywać świat sterując każdym z nich, a to nie byłoby możliwe, gdyby wszyscy byli dostępni od samego początku. Każdego z bohaterów będziemy mogli spotkać w grze o ile wiemy gdzie oni się znajdują. Przykładowo, jeśli Michael po wykonaniu zadania wyjeżdża, a gracz przejmuje kontrolę nad Trevorem, może spotkać Michaela. Może też wymusić pewne rzeczy w relacjach postaci i sprawić, że bohaterowie będą musieli się spotkać. Mogą oni stać się przyjaciółmi, którzy będą wspólnie spędzać czas.

Jak podkreśla Imran - Tempo gry jest o wiele szybsze niż w którymkolwiek poprzedniku Grand Theft Auto. Od samego początku będziemy radowani dużą ilością akcji. Nasi bohaterowie nie przyjechali do miasta, jak to było w przypadku Niko i Tommy Vercetii lub bohaterów powracających po długiej nieobecności, jak CJ. Postacie posiadają już kontakty, są one zintegrowane oraz prowadzą aktywne życie w Los Santos i okolic. Te cechy powinny dać graczom poczucie zanurzenia natychmiastowego oraz całkowitego. Gracz będzie miał również dostęp do wystarczającej ilości ciężkiej broni na początku gry, lecz w określonym kontekście i nie bez powodu.

Użytkownik Karvioo edytował ten post 24 lipiec 2013 - 15:43


#2 Sajlenty

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 17 lipiec 2013 - 16:33

 Użytkownik Szybki dnia 17 lipiec 2013 - 12:25 napisał

aktywny życie
Tak tylko, warto poprawić ;)

#3 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1758 postów

Napisano 17 lipiec 2013 - 17:03

 Użytkownik Sajlenty dnia 17 lipiec 2013 - 16:33 napisał

Tak tylko, warto poprawić ;)
O dzięki. Poprawiłem :)

#4 Tarcza

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 24 lipiec 2013 - 15:09

No i 'tempo', a nie 'tępo'.

#5 Karvioo

    #

  • Użytkownicy
  • 292 postów

Napisano 24 lipiec 2013 - 15:43

 Użytkownik Tarcza dnia 24 lipiec 2013 - 15:09 napisał

No i 'tempo', a nie 'tępo'.
Poprawiłem. <_<





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych