Skocz do zawartości


Multi Theft Auto: San Andreas w wersji 1.3.5!

MTA:SA 1.3.5

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1774 postów

Napisano 24 luty 2014 - 16:19

Posted Image


W dniu dzisiejszym ekipa Multi Theft Auto oficjalnie ogłosiła wydanie nowej wersji multiplayera oznaczoną jako 1.3.5. Od ostatniej aktualizacji minęło bardzo dużo czasu, ale jak informują developerzy wersja ta została opóźniona ze względu na nieprzewidziane okoliczności. Najnowsza wersja cechuje się usprawnioną kompatybilnością i stabilnością sprzętową poczynając od Pentium 3 kończąc na procesorach Intel Xeon. Nie mogło również zabraknąć dość istotnych poprawek oraz kolejnych nowych funkcji. Między innymi:
  • Synchronizacja pocisków snajperskich
  • Zwiększona precyzja synchronizacji
  • Dodano parametr rotacji w dxDrawText
Nowe funkcje:
  • Dodano set/getInteriorFurnitureEnabled
  • Dodano add/removeDebugHook
  • Funkcja getCamera zwraca element
  • Dodano guiEditGetCaretIndex i guiMemoGetCaretIndex
  • Dodano dxSetTextureEdge
  • Dodano guiEditGetCaretIndex i guiMemoGetCaretIndex
  • Dodano teaEncode/teaDecode/base64Encode/base64Decode
  • Dodano pregFind/pregReplace/pregMatch
  • Dodano set/isElementCallPropagationEnabled
  • Dodano onClientVehicleDamage event
Oczywiście nie jest to pełna ilość zmian oraz poprawek jaka weszła wraz z tą wersją. Pełną listę znajdziecie na https://wiki.multith...hanges_in_1.3.5

Pobierz:
Multi Theft Auto: San Andreas 1.3.5

#2 CallahanPL

    High-roller

  • Użytkownicy
  • 826 postów

Napisano 24 luty 2014 - 18:47

Still better than SA:MP.

//Szybki: Nie zaczynaj :D

Fajnie jest rozpocząć "gównoburzę". Wejść po tygodniu/dwóch na forum i czytać to co inni naskrobali. Szczególnie, kiedy jest po 4+ stron. :lol:

Użytkownik CallahanPL edytował ten post 24 luty 2014 - 20:13


#3 lukas792

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 24 luty 2014 - 20:24

Fajna aktualizacja bo dodali sporo przydatnych funkcji ; ).

View PostCallahanPL, on 24 luty 2014 - 18:47, said:

Still better than SA:MP.

SA-MP lepszy bo ma więcej graczy :lol: .

#4 Ventron

    Huge Clucker

  • Użytkownicy
  • 266 postów

Napisano 24 luty 2014 - 20:51

No niestety to nie działa w tą stronę. Flamewar'y tylko w tematach związanych z SA:MP ;)

I'm so sick of this shit.


#5 MrSpy0x22

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 24 luty 2014 - 21:25

Szybki said:

W dniu dzisiejszym ekipa Multi Theft Auto oficjalnie ogłosiła wydanie nowej wersji multiplayera oznaczoną jako 1.3.5. Od ostatniej aktualizacji minęło bardzo dużo czasu, ale jak informują developerzy wersja ta została opóźniona ze względu na nieprzewidziane okoliczności.
Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ? Ogólnie to skoro prace zostały "opóźnione" to mają jakiś swój cykl wydawniczy ?

Aktualizacja ciekawa.

Dołączona grafika


#6 patr0

    mistrz

  • Użytkownicy
  • 430 postów

Napisano 24 luty 2014 - 21:36

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 21:25, said:

Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ? Ogólnie to skoro prace zostały "opóźnione" to mają jakiś swój cykl wydawniczy ?

Aktualizacja ciekawa.
Tak, mta kradnie kod od SAMPa ale to tajemnica wiec nikomu nie mow

Dołączona grafika


#7 lopeZ

    nil

  • Użytkownicy
  • 760 postów

Napisano 24 luty 2014 - 21:37

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 21:25, said:

Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ?
Zawsze. Serio myślałeś, że nowość w postaci synchronizowania pocisków snajperki została sobie od tak dodana akurat po tym jak Kalcor stworzył super synchronizację broni w SA-MP 0.3z?

NO NIE MOGE XD

Użytkownik lopeZ edytował ten post 24 luty 2014 - 21:37


#8 H5N1

    Huge Clucker

  • Użytkownicy
  • 208 postów

Napisano 24 luty 2014 - 21:41

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 21:25, said:

Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ? Ogólnie to skoro prace zostały "opóźnione" to mają jakiś swój cykl wydawniczy ?

Aktualizacja ciekawa.
To w takim razie przez ostatni rok samp był aktualizowany aż 5 razy. Zanim napiszesz jakąś wspaniałą teorię to może najpierw sprawdź czy ma ona jakikolwiek sens. Boże, skąd się tacy ludzie biorą

#9 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1774 postów

Napisano 24 luty 2014 - 21:52

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 21:25, said:

Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ? Ogólnie to skoro prace zostały "opóźnione" to mają jakiś swój cykl wydawniczy ?
Tak i nie. Starają się często robić aktualizację, a do tej wersji zeszło im kilka miesięcy (http://gtav.pl/topic...mta-134-is-out/) - https://bugs.multith...oadmap_page.php (nie sugeruj się datami zakończenia danej wersji).

I proszę starajcie się nie poruszać jakiś pojedynków MTA <=> SAMP.

#10 lukas792

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 24 luty 2014 - 22:19

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 21:25, said:

Nowe wersje MTA zawsze wychodza po abdejtach SA-MP czy mi się wydaje ? Ogólnie to skoro prace zostały "opóźnione" to mają jakiś swój cykl wydawniczy ?

Aktualizacja ciekawa.
Aktualizacje do MTA wychodzą prawie codziennie ( http://nightly.mtasa.com/ ) tylko numerek wersji się zmiania dopiero jak wprowadzą jakieś poważne zmiany.
To jest wielki plus bo zawsze jakiś cheat może się pojawić i zostanie szybko zablokowany ;) nie to co w SA-MP gdzie każdy serwer musi się męczyć z cziterami.

Użytkownik lukas792 edytował ten post 24 luty 2014 - 22:21


#11 MrSpy0x22

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 24 luty 2014 - 22:50

View PostlopeZ, on 24 luty 2014 - 21:37, said:

Zawsze. Serio myślałeś, że nowość w postaci synchronizowania pocisków snajperki została sobie od tak dodana akurat po tym jak Kalcor stworzył super synchronizację broni w SA-MP 0.3z?

NO NIE MOGE XD
Po prostu zauważyłem, że po wersjach SA-MPa wychodzi MTA. To, że MTA coś kradnie czy coś to już Twoje wymysły i urojenia.


View Postlukas792, on 24 luty 2014 - 22:19, said:

Aktualizacje do MTA wychodzą prawie codziennie ( http://nightly.mtasa.com/ ) tylko numerek wersji się zmiania dopiero jak wprowadzą jakieś poważne zmiany.
To jest wielki plus bo zawsze jakiś cheat może się pojawić i zostanie szybko zablokowany ;) nie to co w SA-MP gdzie każdy serwer musi się męczyć z cziterami.
No tak ale nightly nie są chyba stabilne ? Chodziło mi bardziej o właśnie takie "pełne wersje".

Użytkownik MrSpy0x22 edytował ten post 24 luty 2014 - 22:50

Dołączona grafika


#12 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1774 postów

Napisano 24 luty 2014 - 22:58

View Postlukas792, on 24 luty 2014 - 22:19, said:

Aktualizacje do MTA wychodzą prawie codziennie ( http://nightly.mtasa.com/ ) tylko numerek wersji się zmiania dopiero jak wprowadzą jakieś poważne zmiany.
Tak ale to tych wersji testowych lepiej nie używać na serwerach głównych do czasu aż nie wyjdzie oficjalnie, chyba że się trochę znamy i mamy pewność że ostatnie zmiany nie będą miały wpływ na działanie serwera :P

#13 patr0

    mistrz

  • Użytkownicy
  • 430 postów

Napisano 24 luty 2014 - 23:02

a tak btw spoko update oby tak dalej kalcor !

Dołączona grafika


#14 jhxp

    #mta

  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 25 luty 2014 - 00:35

View PostMrSpy0x22, on 24 luty 2014 - 22:50, said:

No tak ale nightly nie są chyba stabilne ? Chodziło mi bardziej o właśnie takie "pełne wersje".

To już zależy od wersji, której dotyczą. Jeśli dane nightly jest w obrębie tej samej wersji głównej (np. 1.3.x, przy założeniu, że aktualna stabilna wersja też należy do rodziny 1.3), to taką nightly generalnie uznaje się za stabilną. Jest także wstecznie kompatybilna z innymi wydaniami z tej rodziny, a ponadto czasem występuje w postaci pełnej wersji (ze wszystkimi wymaganymi plikami), tak jak zwykłe wydanie.

Jeśli natomiast nightly dotyczy kolejnej głównej wersji (np. 1.4), to jest to wersja rozwojowa, mogąca wysadzić komputer w powietrze zawierać błędy. Służy głównie do zapoznania się z funkcjonalnościami i zmianami, przewidzianymi w kolejnej dużej odsłonie moda.


Edit: dostałem informację, że nowa wersja ma problemy z działaniem na systemie Windows 8/8.1 32bit. Dla użytkowników tych systemów zaleca się pozostanie przy poprzedniej wersji moda (1.3.4) do czasu ich rozwiązania.
Użytkownicy pozostałych wspieranych systemów (w tym Windows 8.1 64bit) mogą śmiało instalować nową wersję.
Nie powinno być już problemów z Windows 8/8.1 32bit.

Użytkownik jhxp edytował ten post 25 luty 2014 - 14:40

Dołączona grafika Dołączona grafika

#15 Neproify

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 31 postów

Napisano 25 luty 2014 - 13:09

Nie, nie ma. Potwierdzone info. Posiadam Windows 8.1 32 bit i działa jak powinno od kilku dni(jakiś serwer wymusił aktualizacje. :P)

#16 AXV

    Beliar

  • Użytkownicy
  • 92 postów

Napisano 25 luty 2014 - 14:02

Mi też spoko chodzi na x86 jak i na x64.

Moje prace jak i kod znajdziesz na moim profilu github.

Nie pomagam na PW


#17 jhxp

    #mta

  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 25 luty 2014 - 14:35

Ciekawe. Problemy w takim razie dotyczyły jedynie części użytkowników Windows 8/8.1 32bit. Tak czy inaczej, wszystko powinno być już ok - uaktualnioną instalkę można znaleźć na naszej stronie głównej (www.mtasa.com).

Użytkownik jhxp edytował ten post 25 luty 2014 - 14:40

Dołączona grafika Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych