Skocz do zawartości


Multi Theft Auto: San Andreas 1.4.1 w wersji stabilnej!

MTASA 1.4.1

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1772 postów

Napisano 31 styczeń 2015 - 18:13

Dołączona grafika


Od ostatniej aktualizacji w Multi Theft Auto: San Andreas minęło już około pół roku, dlatego też w dniu dzisiejszym developerzy multiplayera postanowili wypuścić kolejną wersję stabilną oznaczona numeracją 1.4.1. Wersja ta jest kompatybilna z klientami oraz serwerami wstecz, lecz jednak zachęcamy graczy oraz właścicieli serwerów do aktualizacji w celu korzystania ze zmian, które otrzymaliśmy w najnowszej wersji.

Lista szczególnych zmian dla 1.4.1:
  • Do listy języków doszedł Japoński oraz poprawiono niektóre tłumaczenia.
  • Uzupełnienia, zmiany i poprawki w OOP (programowanie obiektowe).
  • Dodano biblotekę luautf8 - wsparcie unicode dla funkcji gsub, gmatch, find, match i reverse.
  • Poprawiona kompatybilność GTA:SA z wersją steamową.
  • Poprawiono radar oraz i ikonki na niej, które się nie pojawiły w MTA gdy w ustawieniach GTA:SA zostały one wyłączone.
  • Poprawiono problem z desynchronizacją bomby oraz skorygowano pozycję ładunku wybuchowego.
  • Poprawiono ustawianie pozycji pociągu, jeżeli docelowe miejsce nie jest w promieniu strumienia.
  • Poprawiono usuwanie ustawień z węzła zasobu, kiedy zostaje on zastopowany.
  • Poprawiono kilka wycięków pamięci.
  • Dodano funkcję hash, wspierającą md5, sha1 itp.
  • Poprawiono przycinanie pliku clientscript.log, który potrafił ważyć ponad 2 GB.
  • Dodano VS2013 runtime do instalatora.
  • Podpis cyfrowy dla aplikacji mta_server.exe
  • Dodano opcję, która umożliwia pominiecie sprawdzania wersji dla nieoficjalnych buildów serwera.
Szczegółową listę zmian znajdziemy na: Pobierz:
MTA:SA 1.4.1 - Windows Klient/Serwer
MTA:SA 1.4.1 - Linux Serwer

#2 Krall

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 61 postów

Napisano 31 styczeń 2015 - 18:58

Cytat

Poprawiona kompatybilność GTA:SA z wersją steamową.
Dokładniej? Nigdy nie miałem problemów z wersją Steamową.

#3 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1772 postów

Napisano 31 styczeń 2015 - 19:05

Wyświetl postUżytkownik Krall dnia 31 styczeń 2015 - 18:58 napisał

Dokładniej? Nigdy nie miałem problemów z wersją Steamową.
Crashe itp. parę osób zgłaszało problemy, na bugtrackerze powinieneś coś o tym więcej znaleźć.

np. http://bugs.mtasa.com/view.php?id=8612

#4 _d0xxx_

    pcpgang.net

  • Użytkownicy
  • 90 postów

Napisano 31 styczeń 2015 - 21:09

Wciąż brakuje 240 kapeluszy i owoców.. Westchnienie...


Dołączona grafika Dołączona grafika


#5 lukas792

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 01 luty 2015 - 00:35

Wyświetl postUżytkownik _d0xxx_ dnia 31 styczeń 2015 - 21:09 napisał

Wciąż brakuje 240 kapeluszy i owoców.. Westchnienie...
Nie działają też czity i glicze.
Wole SA-MP.

#6 Oskar

    Skurczybyk

  • Użytkownicy
  • 48 postów

Napisano 01 luty 2015 - 17:44

Wyświetl postUżytkownik _d0xxx_ dnia 31 styczeń 2015 - 21:09 napisał

Wciąż brakuje 240 kapeluszy i owoców.. Westchnienie...

I jak tu grać bez obiektu banana... :mellow:

#7 Piorun

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 45 postów

Napisano 15 luty 2015 - 14:27

Ktoś ogarnia, że w 1.5 wprowadzą tworzenie światła oraz tworzenie przeglądarki?
Pozdrawiam :D.
Jeżeli chcesz nauczyć się Lua i tworzenia zasobów pod MTA
lub po prostu szukasz pomocy koniecznie zajrzyj na mój kanał YouTube
https://www.youtube.com/user/Piorunet

#8 lukas792

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 16 luty 2015 - 13:37

Wyświetl postUżytkownik Piorun dnia 15 luty 2015 - 14:27 napisał

Ktoś ogarnia, że w 1.5 wprowadzą tworzenie światła oraz tworzenie przeglądarki?
Pozdrawiam :D.
mtasa-1.5-full_unstable 40.37MB
mtasa-1.4.1-full_rc 21.17MB
Chyba będzie spora ilość zmian bo MTA 1.5 zajmuje 2 razy więcej.

#9 lopeZ

    nil

  • Użytkownicy
  • 760 postów

Napisano 16 luty 2015 - 14:49

Wyświetl postUżytkownik Piorun dnia 15 luty 2015 - 14:27 napisał

Ktoś ogarnia, że w 1.5 wprowadzą tworzenie światła oraz tworzenie przeglądarki?
Pozdrawiam :D.
Te światła to straszny crap. Oświetlają jedynie pojazdy i pedy oraz mają beznadziejny drawdistance. Już lepiej sobie wymodelować obiekty lamp i wrzucić światła do modelu lub użyć shaderów.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Użytkownik lopeZ edytował ten post 16 luty 2015 - 14:50


#10 Brzysiek

    Huge Clucker

  • Użytkownicy
  • 233 postów

Napisano 16 luty 2015 - 19:40

Wyświetl postUżytkownik Piorun dnia 15 luty 2015 - 14:27 napisał

Ktoś ogarnia, że w 1.5 wprowadzą tworzenie światła oraz tworzenie przeglądarki?
Pozdrawiam :D.
W przypadku tworzenia światła polecam zastosować dynamic_lighting dostępne na community. Jest to oświetlenie per pixel, GTA oferuje jedynie per vertex. Z wydajnością nic się nie zrobi, trzeba czekać na EIR jeśli w ogóle powstanie ;].





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych