Skocz do zawartości


San Andreas Multiplayer 0.3.7 | RC2 gotowy do pobrania

SA-MP 0.3.7 dev

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Delavor

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 127 postów

Napisano 28 luty 2015 - 21:20

Dołączona grafika


W dniu dzisiejszym na oficjalnym forum multiplayera San Andreas Multiplayer pojawiła się nowa aktualizacja oznaczona numerkiem 0.3.7 w wersji RC2 (Release Candidate). Wygląda na to, że ekipa(?) programistów ruszyła z kopyta bo tym razem poprawek i nowych funkcji mamy więcej.

Poprawki
  • Niektórzy użytkownicy SA-MP'a skarżyli się, że czcionka użyta w ostatnich wersjach testowych różni się od tej, która była we wcześniejszych wydaniach. Twórcy zapewniają, że się nie zmieniła.
  • Poprawiona została kolizja kamery na obiektach (jednakże jeżeli odległość od środka mapy wynosi więcej niż 3000 jednostek problem może dalej występować)
  • Usprawniona została funkcja targetowania kamery.
  • Dodano komendę /ctd, która uruchamia debug kamery.
  • Funkcja DisableRemoteVehicleCollisions() działa już na łodzie.
  • Kolizja kamery nie będzie już przeszkadzać po użyciu funkcji DisableRemoteVehicleCollisions().
  • Dodano funkcję EnablePlayerCameraTarget(). Targetowanie kamery dodane w wersji 0.3.7-RC1 będzie domyślnie wyłączone ze względu na znaczne użycie transferu przez serwer.
  • Dodano funkcje SetObjectNoCameraCol() oraz SetPlayerObjectNoCameraCol() do wyłączenia kolizji kamery na wskazanym obiekcie. Działa tylko i wyłącznie w obiektach umieszczonych po za interiorami.
  • Dodano funkcje GetPlayerPoolSize() oraz GetVehiclePoolSize(), które wskazują najwyższe ID gracza lub pojazdu w użyciu.
  • Serwer będzie działał teraz tylko w wersji 1000 slotowej. Nie ma różnicy pomiędzy serwerem 500 slotowym, a 1000 slotowym. Jeżeli posiadasz definicję MAX_PLAYERS lub MAX_VEHICLES powinieneś to zmienić aby korzystać z funkcji GetPlayerPoolSize()/GetVehiclePoolSize().
// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++) {
	if(IsPlayerConnected(x)) {
	}
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) {
	if(IsPlayerConnected(x)) {
	}
}
  • Ptaki z GTA nie będą już przelatywać przez obiekty dodane w SA-MP'ie.
  • Poprawiono błąd, w którym gracz został zamrożony jeżeli SelectObject() zostało użyte do odpowiedzi w GUI.
  • Obiekty dalekodystansowe obsługują od teraz przezroczystość.
  • Naprawiono błąd z wyszukiwarką serwerów, gdzie jeden serwer mógł sfałszować odpowiedz udając inny serwer.
  • Dodano 90 nowych obiektów autorstwa Matite:
    Budynki przy plaży Los Santos oraz apartamenty Los Santos mają teraz podziemny garaż.
    Nowe osiedla budynków z interiorami dla wysepek stworzonych z obiektów

Dołączona grafika Dołączona grafika


Pobierz:
SA-MP 0.3.7 RC2 Klient
SA-MP 0.3.7 RC2 Windows Serwer
SA-MP 0.3.7 RC2 Linux Serwer

#2 Madzior

    #neversurrender

  • Użytkownicy
  • 73 postów

Napisano 28 luty 2015 - 22:54

Tak bardzo nic :|
No może nie nic, ale jak na miesiąc czekania na RC2 no to przypał :x

Dołączona grafika


#3 MrSpy0x22

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 01 marzec 2015 - 02:47

Cytat

- Fixes additional camera collision problems on objects (some issues still remain outside 3000 units).

Cytat

Poprawiona została kolizja kamery na obiektach (jednakże jeżeli odległość wynosi więcej niż 3000 jednostek problem może dalej występować)
Nie jestem ekspertem w "co autor miał na myśli" ale wydaje mi się, że "3000 units" zostało użyte do określenia magicznego obszaru za którym GTA traci moc (3000 jednostek od środka mapy). Oczywiście to ja mogę się mylić ale tak to rozumiem.

W celu optymalizacji GetPlayerPoolSize() / GetVehiclePoolSize() wydaje się być nawet przydatne.

@Madzior, ja go rozumiem. Swój nowy skrypt piszę już ok 3 lata xD

Użytkownik MrSpy0x22 edytował ten post 01 marzec 2015 - 13:31

Dołączona grafika


#4 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1772 postów

Napisano 01 marzec 2015 - 03:32

Wyświetl postUżytkownik MrSpy0x22 dnia 01 marzec 2015 - 02:47 napisał

Nie jestem ekspertem w "co autor miał na myśli" ale wydaje mi się, że "3000 units" zostało użyte do określenia magicznego obszaru za którym GTA traci moc (3000 jednostek od środka mapy). Oczywiście to ja mogę się mylić ale tak to rozumiem.
Yep, zgadza się. Zmieniłem by było bardziej "zrozumiałe" :P

#5 Madzior

    #neversurrender

  • Użytkownicy
  • 73 postów

Napisano 02 marzec 2015 - 18:30

Wyświetl postUżytkownik MrSpy0x22 dnia 01 marzec 2015 - 02:47 napisał

@Madzior, ja go rozumiem. Swój nowy skrypt piszę już ok 3 lata xD

Rozumiem, że na napisanie czegoś, nawet teoretycznie małego, potrzeba często sporo czasu. No ale Ty swoje PGW piszesz raczej hobbistycznie dla małej społeczności, a nie oszukujmy się, Kalcor ma pod sobą kilkaset tysięcy graczy i zarabia z tego nie małą kasę - mógłby jednak się postarać bardziej jak już coś robi, a nie udawać.

Dołączona grafika


#6 How high

    ZTM - Zmęczony Tym Wszystkim

  • Użytkownicy
  • 703 postów

Napisano 08 marzec 2015 - 19:07

Wiecie co jest najfajniejsze w newsach mta/samp? Jak już podają wszystko to zmianę w składni też.
Na unity nie podają i zgaduj człowieku co pozmieniali że skrypt nie chodzi :/ .
Dołączona grafika
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych