Skocz do zawartości


San Andreas Multiplayer 0.3.7 RC5 @Aktualizacja RC6-3

SA-MP 0.3.7 RC5

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1770 postów

Napisano 25 kwiecień 2015 - 16:04

Dołączona grafika


Na kolejnego builda do testowego 0.3.7 długo nie musieliśmy czekać, dosłownie kilka godzin temu Kalcor opublikował najnowszą wersję oznaczoną 0.3.7 RC5. Jak informuje autor prawdopodobnie jest to ostatnia faza testów RC dla 0.3.7, także spodziewajcie się że lada dzień zostanie opublikowany oficjalny build do owej wersji.

Zmiany:
  • Rozwiązano problem z teksturami ładowanymi w 0.3.7-RC4, co mogło powodować tworzenie się białych obiektów (bez tekstury).
  • Zaktualizowano system połączeń ciasteczek "cookie": dodano do serwera nową zmienną "connseedtime", która odpowiada za czas aktualizacji wartości seed ciasteczka.
  • Dodano funkcję SetObjectsDefaultCameraCol(disable=1/0), po której nowo tworzone obiekty będą posiadały kolizje kamery na owych obiektach lub nie.
  • Dodano nową zmienną "język" widoczną w przeglądarce serwerów, zastępuje ona kolumnę "map". Wartość ta może być ustawiona dowolną treścią przez właściciela serwera. Zmienna "mapname" jest ciągle widoczna w liście zasad (rules).
@Aktualizacja 27.04.15r - RC6:
  • Dodano możliwość tworzenia statycznych NPC.
    native CreateActor(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation);
    native DestroyActor(actorid);
    
    native IsActorStreamedIn(actorid, forplayerid);
    
    native SetActorVirtualWorld(actorid, vworld);
    native GetActorVirtualWorld(actorid);
    
    native ApplyActorAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time);
    native ClearActorAnimations(actorid);
    
    native SetActorPos(actorid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
    native GetActorPos(actorid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z);
    native SetActorFacingAngle(actorid, Float:ang);
    native GetActorFacingAngle(actorid, &Float:ang);
  • W okienku przeglądarki właściwości serwera zmieniono wyświetlanie nazwy "map" na "język".
@Aktualizacja 28.04.15r - RC6-2 Serwer: @Aktualizacja 28.04.15r - RC6-3 Serwer:
  • Jeżeli NPC będzie miał nadany parametr powtórzenia animacji lub jego zamrożenie to gdy pojawimy się w obrębie streamingu jego animacja zostanie automatycznie zastosowana.
Pobierz:
SA-MP 0.3.7 RC6 Klient
SA-MP 0.3.7 RC6-3 Windows Serwer
SA-MP 0.3.7 RC6-3 Linux Serwer

SA-MP 0.3.7 RC6-2 Windows Serwer
SA-MP 0.3.7 RC6-2 Linux Serwer

SA-MP 0.3.7 RC6 Windows Serwer
SA-MP 0.3.7 RC6 Linux Serwer

SA-MP 0.3.7 RC5 Klient
SA-MP 0.3.7 RC5 Windows Serwer
SA-MP 0.3.7 RC5 Linux Serwer


#2 Greyu

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 25 kwiecień 2015 - 16:15

O, nowa aktualizacja SAMP, ale fajnie :)

#3 lukasz92n

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 27 kwiecień 2015 - 20:34

Ktoś w to jeszcze gra :o ?

#4 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1770 postów

Napisano 27 kwiecień 2015 - 22:02

Wyświetl postUżytkownik lukasz92n dnia 27 kwiecień 2015 - 20:34 napisał

Ktoś w to jeszcze gra :o ?
Players Online: 33614 :P

#5 Madzior

    #neversurrender

  • Użytkownicy
  • 73 postów

Napisano 27 kwiecień 2015 - 22:21

Wyświetl postUżytkownik Szybki dnia 27 kwiecień 2015 - 22:02 napisał

Players Online: 33614 :P

A w godzinach szczytu do 60 000 ^.^

Dołączona grafika


#6 MrSpy0x22

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 28 kwiecień 2015 - 12:52

W końcu coś z tą animacją zrobili. Szkoda, że aktora podobnie jak NPC można zabić mając na sobie spadochron (chociaż po restreamingu wraca do życia).

Dołączona grafika






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych