Skocz do zawartości


FiveLife.pl | Pierwszy Polski projekt RPG na GTA Network


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 FiveLife

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 26 luty 2017 - 19:52

Dołączona grafika

Witajcie,
po wielu trudach wreszcie projekt Five Life osiągnął wystarczający poziom aby móc ujrzeć światło dzienne. Chcielibyśmy się tutaj z Wami przywitać oraz zareklamować pierwszy Polski projekt serwera GTA Network typu RPG. Projekt oparty jest o alternatywę GTA Online. Mowa tutaj o GTA Network nieoficjalnym kliencie multiplayer Grand Theft Auto V. GTA Network oferuje nam bardzo duże możliwości, o czym przekonacie się w najbliższym czasie.

Na początku poznawaliśmy możliwości GTA Network, następnie nie zwlekając wzięliśmy się do pracy. Serwer powstaje już od kilku tygodni dzięki współpracy trójki doświadczonych informatyków. Naszym celem jest stworzenie największego i najlepszego serwera RPG, oferującego miłą i przyjemną grę.

Głównym miejscem rozgrywki będzie oczywiście Los Santos które w najnowszej części serii GTA daje nam spore pole do popisu. Lecz nie chcemy Wam ograniczać rozgrywki i zostanie ona również rozszerzona o pozostałe lokalizacje znajdujące się poza Los Santos.

Poniżej zobaczycie część z tego co udało nam się zrobić w ciągu ostatnich kilku tygodni ciężkiej pracy.

SYSTEM LOGOWANIA I WYBIERANIA SPAWNU


Wzbogacony o proste i funkcjonalne GUI spełnia swoją rolę umożliwiając bezproblemowe zalogowanie/zarejestrowanie się na serwerze oraz wybór spawnu wraz z jego podglądem.

Dołączona grafika

Dołączona grafika


PRYWATNE POJAZDY


Zostały one wzbogacone o GUI umożliwiające szybki dostęp klawiszami numerycznymi do funkcji pojazdu (zapisanie pasów, sterowanie zamkiem, hamulec ręczny, silnik, kierunkowskazy, drzwi). Pojazdy prywatne posiadają również przebiegi, oraz paliwo które będziemy musieli uzupełniać na stacjach paliw.

W ten sposób prezentuje się panel pojazdów prywatnych obsługiwany klawiszami numerycznymi oraz kombinacją ctrl + klawisze numeryczne.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


POJAZDY PUBLICZNE


Rozmieszczone na mapie przy każdych spawnach, umożliwiają głównie nowym graczom dotarcie do istotnych miejsc. Poniżej kilka z nich.

Dołączona grafika

Dołączona grafika


EGZAMIN KAT.B


Pierwszy egzamin na serwerze umożliwiający prowadzenie większości pojazdów został również skończony. Znajduje się on w miejscowości znanej jako Paleto Bay. Ośrodek egzaminacyjny został wyposażony w autorskie obiekty.

Dołączona grafika

Dołączona grafika


KOMIS


Punkt sprzedaży pojazdów używanych ze zróżnicowanym systemem cenowym uzależnionym od modelu i przebiegu.

Dołączona grafika

Dołączona grafika


Będziemy was na bieżąco informować o wszystkich postępach. Nie chcemy oddawać w wasze ręce jakiegoś "niewypału", prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość i śledzenie naszego forum. Liczymy również na Wasze opnie i sugestie.
Zapraszamy do odwiedzenia naszego forum, discorda oraz facebooka.

Pozdrawiamy, załoga FiveLife.pl
http://fivelife.pl/ - Pierwszy Polski projekt RPG na GTA Network

#2 Tomi

    I can always make You smile ;)

  • Użytkownicy
  • 312 postów

Napisano 27 luty 2017 - 23:40

Nawet spoko, serwer mam nadzieję wystartuje niedługo. Co do sposobów zarobków to liczę na sporą kreatywność, w końcu to pierwszy RPG na GTA V i każdy z nas chciałby zobaczyć możliwości skryptowe.

@edit wbiłem na forum zobaczyć całego newsa, praca dostawcy pizzy - niby coś tak nudnego ale jednak system ciekawie zrobiony.

Użytkownik Tomi edytował ten post 28 luty 2017 - 18:55


#3 Rachet

    d(-_o)b

  • Użytkownicy
  • 218 postów

Napisano 28 luty 2017 - 19:52

Jak w każdym przypadku, jak wystartuje to będzie można cokolwiek napisać, aktualnie to takie mydlenie oczu. Pamiętajmy jak spieprzoną ma synchronizację GTA:N (tak wiem kwestia czasu), a na razie się nie zanosi aby cokolwiek więcej mieli dodać, o ile projekt już nie upadł.

Od razu pytanie do Twórców:
Czemu nie wpuścicie już graczy na serwer? Aby mogli widzieć jak tworzycie serwer, uczestniczyć już w jego rozwoju, tylko tworzycie niepotrzebne "beta testy", które nawet nie są Alpha Testami.
Czemu nie próbujecie tworzyć serwera na GTA:Orange? Synchronizacja tam wygląda o niebo lepiej, a i programowanie tam będzie bardzo zbliżone do MTA:SA.
Dołączona grafika

#4 Proklin

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 01 marzec 2017 - 00:28

Witajcie, dla wyjaśnienia jestem jednym z developerów Five Life

Tomi - dziękujemy za miłe słowa a beta testy już za kilka dni :)

Rachet - nie wpuszczamy graczy ponieważ tego typu serwer musi trzymać się całości, stworzyliśmy kilka prac i podczas beta testów postaramy się je odpowiednio zbilansować aby wyrównać zarobki, dopiero wtedy serwer zostanie otworzony dla wszystkich i dalej rozwijany. Nie rozumiem określenia niepotrzebne w takim przypadku, lepiej aby gracze chwile poczekali i dostali coś sprawdzonego niż przyszli na serwer który z racji na niedopracowanie zrazi do siebie część odwiedzających.
Odnośnie GTA:Orange jest kilka powodów, bliższe są nam jednak języki z GTAN, synchronizacja to nie wszystko a także liczy się też popularność i stadium rozwoju projektu.

#5 Proklin

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 02 marzec 2017 - 11:16

Witajcie ponownie!
Wczoraj dodaliśmy kolejne nowości, możecie się z nich dowiedzieć na przykład jak będą wyglądały niektóre początkowe prace. Dołączona grafika
Jeśli ktoś chce wiedzieć więcej cały news dostępny jest tutaj: http://fivelife.pl/T...g-dalszy?pid=92

Pozdrawiam w imieniu całej załogi FiveLife!

//wybaczcie za 2 posty pod sobą ale nie znalazłem edycji.

Użytkownik Proklin edytował ten post 02 marzec 2017 - 11:16


#6 Rachet

    d(-_o)b

  • Użytkownicy
  • 218 postów

Napisano 04 marzec 2017 - 21:50

Wyświetl postUżytkownik Proklin dnia 01 marzec 2017 - 00:28 napisał

Rachet - nie wpuszczamy graczy ponieważ tego typu serwer musi trzymać się całości, stworzyliśmy kilka prac i podczas beta testów postaramy się je odpowiednio zbilansować aby wyrównać zarobki, dopiero wtedy serwer zostanie otworzony dla wszystkich i dalej rozwijany. Nie rozumiem określenia niepotrzebne w takim przypadku, lepiej aby gracze chwile poczekali i dostali coś sprawdzonego niż przyszli na serwer który z racji na niedopracowanie zrazi do siebie część odwiedzających.
Odnośnie GTA:Orange jest kilka powodów, bliższe są nam jednak języki z GTAN, synchronizacja to nie wszystko a także liczy się też popularność i stadium rozwoju projektu.

PYLife był właśnie tworzony przy graczach, otworzyliśmy go praktycznie z zerowym contentem, według Twojej teorii teraz nie powinien mieć w ogóle graczy, gdyż się do niego zrazili, a jest wręcz odwrotnie. Dlatego cholernie nie zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że byłby problem ze zrażeniem się ludzi do serwera. Jeśli projekt jest dobry i rozwija się, nie stoi w miejscu, to zawsze się obroni i będzie mieć tendencję wzrostową, nie ważne w jakim stadium kodu będzie.

Nie mówię, że wasz serwer jest zły, ani nic z tych rzeczy, po prostu nie podoba mi się wasza polityka. Mimo wszystko bardzo chciałbym u was zagrać, a zarówno mi jak i większości graczy, taka możliwość jest odbierana.
Drugą sprawą jest to, że Wasze betatesty nigdy nie będą tak skuteczne, jak wpuszczenie normalnie graczy na serwer, bo większa ilość osób, zawsze znajdzie więcej luk kodu, niż garstka wyselekcjonowanych osób.

Użytkownik Rachet edytował ten post 04 marzec 2017 - 21:53

Dołączona grafika

#7 FiveLife

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 marzec 2017 - 17:06

Witajcie, wczoraj zostały dodane kolejne nowości!
Więcej tutaj http://fivelife.pl/T...ejna-praca-oraz

Pozdrawiamy, załoga FiveLife.pl
http://fivelife.pl/ - Pierwszy Polski projekt RPG na GTA Network

#8 FiveLife

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 27 marzec 2017 - 23:51

Duża porcja nowości przed wami! http://fivelife.pl/Thread-5-Update
http://fivelife.pl/ - Pierwszy Polski projekt RPG na GTA Network





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych