Skocz do zawartości


[Zapowiedź] Paradise RPG


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 29 marzec 2017 - 12:57

Dołączona grafika

Wstęp
Witamy Serdecznie wszystkich użytkowników! Chcialibyśmy przedstawić Wam nowoczesny serwer RPG na platformie Multi Theft Auto. Serwer jest tworzony z myślą o graczach, którzy szukają nowoczesnej rozgrywki na wysokim poziomie. Na Naszym serwerze nie znajdziesz zasobów ze znanych gamemodów XyzzyRP czy OGRPG, wszystko od samego początku piszemy sami.
Prace dorywcze będą na wysokim poziomie, oczywiście również takie, które nie znajdziesz na innych serwerach RPG. Chcemy dostarczyć dużo rozgrywki, aby po kilku dniach/tygodniach serwer nie znudził się Wam. Oczywiście będą też elementy RP ale nie będziemy kłaść na to duży nacisk, gracz na serwerze ma czuć się swobodnie, czerpać radość z rozgrywki oraz dobrze się z Nami bawić.
Jeśli chodzi o gospodarkę serwera, to zarobki nie będą za niske ani też za wysokie, nie chcemy aby gracze musieli dużo czasu posięcać na swój majątek ale zarówno nie będzie też łatwo go zdobyć, chcemy unormować to tak, aby w miarę wszystkim zarobki przypadły do gustu.

Cele
Naszym wspólnym celem jest stworzenie serwera RPG, gdzie gracze razem z Nami będą pomagać go budować. Nasze systemy będą bardzo rozbudowane lecz proste w działaniu, aby gracz nie był zakłopotany i intuicyjnie wiedział jak ma wykonać daną czynność. Nie stawiamy na typowe schematy z serwerów RPG, chcemy stworzyć coś własnego, coś czego gracze nie będą się spodziewać, a zaskoczy ich to pozytywnie.
Nie będziemy wypisywać czego możecie się spodziewać na dniach, chcemy Was zaskoczyć ale zarówno będziecie mogli na forum dawać własne propozycje. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje dotyczące serwera i wyłapiemy te, które najbardziej przypadną większośći do gustu.

Panel logowania:
Nasz panel logowania odbiega od wyglądu innych serwerów RPG, stworzyliśmy własny styl oraz kolorystykę tak, aby był przyjemny dla oka. Znajdziecie w nim logowanie, rejestrację oraz listę zmian na serwerze. Jako pierwsi z obecnych serwerów oraz projektów postawiliśmy na dwukolorowy interfejs graficzny.

Hud
Pewnie dziwisz się dlaczego u Nas hud wygląda inaczej niż na innych serwerach RPG? Wszystko od samego początku do końca zostało przemyślane pod kontem estetycznym, dzięki takiemu paskowi, gracze będą mogli cieszyć się pełnym widokiem ekranu, gdy będziemy zajęci jakąkolwiek pracą bądź jeżdżeniem pojazdem, wzrokowo nie zauważymy hudu, zauważysz go tylko wtedy, kiedy będzie Ci to potrzebne do sprawdzenia ile masz pieniędzy, stan zdrowia czy ilość punktów RP, do tego notyfikacje w prawym górnym rogu nie zaśmiecą ekranu.

Interakcja pojazdu:
W naszej interakcji pojazdu nie musicie długo szukać odpowiedniej interakcji na włączenie silnika, świateł bądź innych czynności wymagającej do jego użycia. Stworzyliśmy taki panel, aby Nasi gracze swobodnie poruszali się po nim i w jak najszybszy sposób wykonywali odpowiednie czynności. Poruszanie się po interakcji jest bardzo proste, wystarczy użyć kursora lub strzałek, aby wybrać interesującą nas czynność. Na samym środku widzimy na jaką interakcję nakierowaliśmy.

Scoreboard
W scoreboardzie postawiliśmy na prostotę, a zarazem na jego wygląd, uważamy, że scoreboard ma być minimalistyczny, a jednocześnie przejrzysty bez żadnych bajerów.

Mapa
Na naszym serwerze nie znajdziesz standardowej nudnej mapy z innych projektów RPG, nawet ten aspekt wzięliśmy pod uwagę i postanowiliśmy, że zmienimy go na całkiem inny wygląd oraz działanie. Z łatwością można wybrać odpowiedni fragment mapy i przybliżyć go lub przesuwając w dowolnym kierunku, oczywiście będzie można mieć też podgląd na wszystkie miejsca rozgrywki. Aby przybliżyć lub oddalić mapę, wystarczy użyć scrolla (rolka od myszki), a gdy chcemy przesunąć mapę, wystarczy użyć lewy przycisk myszy i przeciągnąć go w odpowiednim kierunku.

Licznik pojazdów
Masz dość typowych liczników, które prawie tak samo wyglądają na innych serwerach? Postanowiliśmy to zmienić! W naszym liczniku znajduje się obrotomierz, prędościomierz, realistyczny przebieg oraz całkiem inny wygląd pojemności paliwa.

Przechowalnia pojazdów
Nasza przechowalnia wyróżnia się tym od większości serwerów, iż mamy całkiem inny wygląd niż te zwyczajne gui w listach. Działanie przechowalni jest bardzo proste, wybieramy odpowiedni model pojazdu, który chcemy użyć i wystarczy tylko jedno kliknięcie, aby znaleźć się w Naszym pojeździe, co zaoszczędzi nam masę czasu.

System paliwa
Na naszym serwerze będą 3 rodzaje paliwa: LPG, ON oraz PB. LPG będzie można zamontować u tunera, co będzie nam dawać tańsze paliwo . W dowolnym momencie możemy przełącząć paliwo z LPG na benzynę i vice versa. Pojazdy będą podzielone na 2 kategorie, ze słabszym silnikiem będą pracowały na paliwie PB, a sportowe na ON (Diesel).

Nowe silniki w pojazdach
Pojazdy to bardzo ważny element każdego serwera RPG. Nasz projekt chce rozwinąć ten aspekt w maksymalnym stopniu.
Stworzyliśmy system, który zapewnia autom całkowicie nowe dźwięki oparte o symulację realnych silników.
Każde auto będzie posiadało własny silnik o danej pojemności. Wraz z tuningiem mechanicznym naszego pojazdu, pojemność silnika
będzie się zwiększać, dzięki czemu dźwięki będą zmieniały się na bardziej sportowe.
Pozwoli to na stworzenie wam jeszcze bardziej unikalnych pojazdów!

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo z Naszego serwera:







Do projektu poszukujemy doświadczonego Mappera oraz Modelera! Jeżeli jesteś zainteresowany napisz podanie na naszym forum które jest podane niżej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony: http://paradise-rpg.pl
Link do naszego FP: https://www.facebook.../mtaparadiserpg

Przewidywalny start serwera: 01.07.2017r.



#2 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 02 kwiecień 2017 - 13:22

Dołączona grafika


Witajcie!
Rozpoczynamy cykl cotygodniowych tematów, gdzie będziemy informować o naszych ostatnich postępach nad serwerem.
We wtorek rozpoczęliśmy promocję naszego projektu i zastało nas sporo spraw organizacyjnych, ale udało nam się wprowadzić parę rzeczy na serwer (których jeszcze nie zobaczyliście).
Znaleźliśmy ekipę mapperów więc już niedługo zaczniemy pracę wraz z obiektami.
Aktualnie rozwijamy podstawę skryptu naszego projektu.

Wczoraj pojawiły się na naszym forum nowe aktualizacje. Jeśli chcesz być na bieżąco z nimi, zapraszamy na naszą stronę http://paradise-rpg.pl/



#3 Tonikros

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisano 02 kwiecień 2017 - 17:03

Poszukujecie jeszcze jednego Mapera Bardzo Dobrego
Bo ja Się bardzo znam Jestem Maperem

#4 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 10 kwiecień 2017 - 15:26

Dołączona grafika

Witajcie!
Obiecaliśmy Wam cotygodniowe newsy aktualizacji na serwerze, tak więc zapraszam na Nasze forum lub FP, aby dowiedzieć się co nowego dla Was Przygotowaliśmy.

Strona: http://paradise-rpg.pl
FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/

Dalej poszukujemy Modelerów do projektu. Jeśli jesteś doświadczony i chcesz dołączyć do Naszej Ekipy, napisz podanie na naszej stronie.



#5 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 17 kwiecień 2017 - 19:11

Dołączona grafika


Witajcie!

Jak co tydzień ukazujemy nowe newsy na naszym forum. Przygotowaliśmy dla Was pracę dorywczą naszego autorstwa. Jeśli chcesz wiedzieć jak ona działa i wygląda, zapraszamy na forum Paradise RPG: http://paradise-rpg.pl/



#6 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 13:58

Dołączona grafika

Witajcie!

Nadszedł ten dzień gdzie możemy zaprezentować Wam kolejne podsumowanie tygodnia!

Może to podsumowanie nie będzie takie konkretne jak poprzednie jednak lepiej pokazać Wam że pracujemy nad serwerem niż nie pokazywać nic, abyście się zastanawiali czy pracujemy dalej czy też nie. W tym tygodniu skupiliśmy się na dopracowaniu podstaw serwera oraz stworzenie podstawowych systemów. Zapraszam do obejrzenia filmiku.

Aby dowiedzieć się jak dokładnie działa mechanik, zapraszam do przeczytania opisu na naszym forum w dziale aktualizacje.

Jeśli chcecie wiedzieć jakie jeszcze inne rzeczy przygotowaliśmy, zapraszam do odwiedzenia naszej strony: http://paradise-rpg.pl



#7 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 01 maj 2017 - 15:09

Dołączona grafika


Witajcie!

To już kolejny tydzień, gdzie ukazujemy Wam nowości na naszym serwerze. W tym tygodniu jak i wcześniejszych nie próżnowaliśmy, cały czas ciężko pracujemy nad serwerem, aby do startu wszystko było jak w najlepszym porządku. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was:


System bram:


Teksturowanie:


Tuning:


Modele pojazdów:

Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....nie-tygodnia-5/

Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/


Użytkownik Admaxis edytował ten post 01 maj 2017 - 15:12


#8 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 08 maj 2017 - 15:09

Dołączona grafika

Witajcie!
Przyszedł czas na kolejne podsumowanie tygodnia, jak zawsze przygotowaliśmy dla Was kilka niespodzianek Naszego autorstwa. Aby nie przyciągać poniżej macie systemy, które przygotowaliśmy dla Was.


Strzelnica:


Praca Myśliwego:


Aby zobaczyć szczegółowy opis systemów zapraszam do podsumowania z tego tygodnia: http://paradise-rpg....6/#comment-1486
Zapraszam również do polubienia naszego FP'a: https://www.facebook.../mtaparadiserpg



#9 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 15 maj 2017 - 13:13


Dołączona grafika

Witajcie!
Mija już kolejny tydzień, a my wciąż pracujemy nad serwerem. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was kolejne niespodzianki. Zapraszam do zapoznania się z nowymi systemami.

Stan nieprzytomności
Dołączona grafika

Dashboard


Fabryka pojazdów


Nurek


Aby zobaczyć szczegółowy opis systemów zapraszam do podsumowania z tego tygodnia: http://paradise-rpg....nie-tygodnia-7/
Zapraszam również do polubienia naszego FP'a: https://www.facebook.../mtaparadiserpg



#10 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 22 maj 2017 - 13:30

Dołączona grafika

Witajcie!
Coraz bliżej startu jak i samych wakacji! Dzisiaj mamy do pokazania dla was najważniejsze rzeczy, które wykonaliśmy w tym tygodniu.

Kierowca autobusu


Lakiernik, renowacja warsztatu


Poradniki
Dołączona grafika

Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....ie-tygodnia-8/
Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/



#11 michalx7

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 27 maj 2017 - 20:35

Cześć pewnie będą na serwerze frakcje takie jak Policja, Straż i Pogotowie Ratunkowe. Jak byś chciał Admaxis lidera do frakcji policji to jestem bardzo chętny mam spore doświadczenie związane z policją. Mogę też zaprojektować rzeczy odnośnie aut, stopni (rang) i opisaniem całego forum frakcyjnego.

#12 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 29 maj 2017 - 15:44

Dołączona grafika


Witajcie!

Z każdym tygodniem zbliżamy się do startu serwera. W tym czasie wykonaliśmy dla Was mnóstwo rzeczy, a w tym jak i poprzednich nie próżnowaliśmy. Przygotowaliśmy kolejne nowości, abyście mogli cieszyć się grą w każdym jej aspekcie.


Prawo jazdy


Kurier


Interakcja z otoczeniem


Pojazdy publiczne

Dołączona grafika


Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....ie-tygodnia-9/

Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/



#13 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 15:59

Dołączona grafika


Witajcie!

To już 10 tydzień, w którym dzielimy się z wami aktualnymi postępami nad naszym projektem. Dziękujemy za coraz większe zainteresowanie: cały czas motywuje to nas do dalszej pracy! A tymczasem, w dzisiejszym podsumowaniu...


Frakcje: pierwsze postępy

Aktualnie naszym priorytetem jest stworzenie stabilnego systemu frakcji. W tym tygodniu zajęliśmy się stworzeniem rdzenia skryptu oraz podstawowych funkcjonalności.

Najbliższe podsumowania głównie będą skupiać się wokół frakcji.


Zarządzanie frakcjami


Sygnały świetlne i dźwiękowe


Drobne zmiany w handlingu pojazdów

Pojazdy takie jak: Sultan, Uranus, Alpha, Elegy, Flash będą miały nieznacznie zwiększony v-max pojazdu. Postanowiliśmy zmienić ich handling ze względu na dobry potencjał, lecz często porzucany przez graczy ze względu na nieopłacalność w porównaniu do innych sportowych pojazdów.


Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....ie-tygodnia-10/

Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/



#14 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 12 czerwiec 2017 - 18:15

Dołączona grafika


Witajcie!

Tak jak zapowiadaliśmy w tamtym tygodniu, nadal pracujemy nad frakcjami. Do startu serwera zostało niecałe 3 tygodnie. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was masę rzeczy, które ujrzycie już niebawem! Dzisiaj prezentujemy wam frakcję SAPD, oraz nowe systemy frakcyjne.



Nowe modele pojazdów

Wiele użytkowników na zapowiedziach jak i na naszym forum, stwierdziło iż obecnie radiowozy w SAPD nie pasują do klimatu GTA SA. Mając wzgląd na Waszą opinię, postanowiliśmy zmienić je na zwykłego premiera i sultana policyjnego z naszymi ulepszeniami.


Duty

Gdy zalogujemy się na służbę, w prawnym dolnym rogu nad HUDem, pojawi się nam służba, a w niej jaką rangę posiadamy, do jakiej frakcji należymy oraz ile czasu jesteśmy zalogowani na służbie. Jeśli jesteśmy AFK (poza klawiaturą) ponad 20 sekund, wtedy czas zostaje wstrzymany do momentu, kiedy ponownie poruszymy się. Ilość czasu liczona jest w sesjach czyli jeśli w danej sesji pracujemy godzinę, a następnie zejdziemy ze służby i wejdziemy, wtedy nalicza nam od nowa. Dodatkowo pod nametagiem będzie widniał napis z nazwą frakcji w której jesteśmy.


Interakcja

Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy, interakcja nie będzie służyła tylko zwykłym pojazdom. Frakcje również będą korzystać z tej opcji. Jeśli podejdziemy do bagażnika radiowozu, będziemy mogli wziąć z niego ekwipunek, sprzęt do zabezpieczania terenu czy też wrzucać graczy do pojazdu. Dodatkowo, jeśli nakierujemy na gracza kursorem i klikniemy lewy przycisk myszy na niego, pojawią się nam opcje zakucia/odkucia gracza czy też wystawianie mandatu.


Ekwipunek

Jak wspomnieliśmy wyżej, z bagażnika pojazdu będziemy mogli wziąć ekwipunek. Standardowym ekwipunkiem zaraz po zalogowaniu dla członka SAPD jest pałka policyjna oraz suszarka. Działanie suszarki jest proste. Po namierzeniu w pojazd, sprawdzamy jaką posiada on prędkość. Przekroczenie dozwolonej prędkości w danym terenie przez namierzanego kierowcę spowoduje wydanie automatycznego mandatu. Dodatkowy ekwipunek znajduje się w bagażnikach radiowozów. Można znaleźć tam: glock, paralizator, shotgun oraz sprzęt zabezpieczający (pachołki, blokady, kolczatki).

Aby ustawić sprzęt zabezpieczający, musimy podejść do pojazdu frakcyjnego, a następnie musimy wybrać opcję sprzęt zabezpieczający. Gdy wybraliśmy już tą opcję, trzymamy w rękach blokadę. Aby zmienić ją na inną, musimy użyć rolki myszki ( przewijając góra, dół). Aby postawić barierkę na ziemi, klikamy lewy przycisk myszy. Gdy postawimy już ten obiekt, do rąk otrzymujemy kolejny, a przez postawiony możemy przejść, dopóki nie oddalimy się się od niego. Jeśli skończyliśmy zabezpieczać dany teren i nie chcemy trzymać już obiektu w rękach, wtedy klikamy prawy przycisk myszy. Jeżeli gracz postawił obiekt w złym miejscu, będzie mógł go: usunąć poprzez panel interakcji wybierając kursorem, który ma zostać usunięty; usunąć całość swoich położonych obiektów; usunąć wszystkie obiekty tego samego typu w pobliżu.


Mandaty

Jeśli dany gracz złamie np. przepis drogowy, funkcjonariusz będzie mógł go ukarać mandatem. Aby to zrobić, musi posłużyć się interakcją otoczenia, a następnie użyć opcji wystaw mandat. Gdy to zrobi, pojawi mu się okienko z powodem oraz ilością pieniędzy do zapłaty. Kiedy gracz akceptuje mandat, kara trafia do urzędu miasta do spłacenia. Jeśli gracz odmówi przyjęcia mandatu, policjant ma obowiązek wsadzić go do więzienia na odpowiedni czas według taryfikatora.


Więzienie

Jak wspominaliśmy wyżej kiedy gracz odmówi przyjęcia mandatu, policjant musi zabrać go na komendę w celu umieszczenia tej osoby w celi. Aby to zrobić, policjant musi podejść do markera z przestępcą, a następnie pojawia się tej osobie okienko z powodem uwięzienia go oraz ilością czasu do odsiadki. Rozmieszczenie więźniów w celach jest losowe i otrzymana kara zapisuje się w bazie danych dopóki jej nie odsiedzimy.


Rejestrator prędkości



Telefon



Ogranicznik prędkości

Następny skrypt jaki Wam przygotowaliśmy to ogranicznik prędkości. Gdy jesteśmy w pojeździe i chcemy ustawić sobie dowolną prędkość, wystarczy że będziemy jechać tyle co chcemy i klikniemy prawy przycisk myszy - prędkość zostanie zablokowana i nie będziemy mogli jej przekroczyć.. Aby wyłączyć ogranicznik, wystarczy ponownie użyć prawy przycisk myszy.

Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....ie-tygodnia-11/


Rekrutacja na liderów frakcji

Z dniem dzisiejszym otworzyliśmy rekrutację na liderów frakcji. Jeśli czujesz się na siłach i wiesz, że podołasz Naszym wymaganiom, zostaw podanie w odpowiednim dziale na naszym forum!

Więcej informacji znajdziecie w tym temacie: http://paradise-rpg....a/#comment-6086

Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/


Użytkownik Admaxis edytował ten post 12 czerwiec 2017 - 18:22


#15 Matador

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 18 czerwiec 2017 - 19:24

Wiecie dokładnie kiedy serwer wystartuje?

#16 Admaxis

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisano 20 czerwiec 2017 - 18:58

Dołączona grafika

Witajcie!
W dniu dzisiejszym zakańczamy cykl podsumowań. Dzisiaj ujrzycie ostatnie serwerowe nowinki przed startem. Już wkrótce możecie spodziewać się nowych rekrutacji! A tymczasem, przejdźmy do podsumowania, gdzie skupimy się na frakcjach SAFD i SAMC.

San Andreas Fire Department


San Andreas Medical Center


System zdarzeń
Aby frakcje takie jak SAFD oraz SAMC nie narzekały na nudę, postanowiliśmy zrobić system wypadków. Co jakiś czas w danych miejscach będą występować pożary, osuwiska, zawalone drzewa oraz wypadki lotnicze, samochodowe i kolejowe. Z czasem będziemy dodawać ich coraz więcej: na start serwera posiadamy bazę ok. 60 incydentów. Zadaniem SAFD będzie zabezpieczenie terenu oraz zgaszenie pożarów i zlikwidowanie ewentualnych przeszkód. SAMC będzie zajmowało się leczeniem rannych botów: by tego dokonać, trzeba będzie tak samo jak w przypadku stanu nieprzytomności wykonać mini gierkę, przenieść poszkodowanego na nosze, a następnie włożyć go do ambulansu, by zawieźć do szpitala.
Szczegółowy opis systemów znajdziecie na naszej stronie w tym temacie: http://paradise-rpg....ie-tygodnia-12/

Rekrutacja na beta testerów:
Z dniem dzisiejszym, otworzyliśmy rekrutację na beta testerów. Jeśli chcesz pomóc Nam w przetestowaniu serwera i sprawdzeniu czy czasem nie występują błędy, zapraszam do odwiedzenia tego tematu: http://paradise-rpg....-tester%C3%B3w/
Zapraszam do polubienia naszego FP: https://www.facebook...mtaparadiserpg/


Użytkownik Admaxis edytował ten post 20 czerwiec 2017 - 19:10






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych