Skocz do zawartości


San Andreas Role Play!

RolePlay

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SARP

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 16 czerwiec 2017 - 19:48

Dołączona grafika



Słowem wstępu!
Hej, hej! Nareszcie witamy Was w naszych skromnych progach. Po niezliczonych godzinach prac nad forum, dopieszczaniem paneli gry, tematów, a także wyglądu witryny możemy uruchomić ją dla użytku dziennego. Przed nami spory okres czasu poświęconego na pisanie skryptu gry, który na dzień dzisiejszy posiada już wiele ciekawie opracowanych systemów. Pewnie spytacie co nas wyróżnia wśród wielu projektów aktualnie prosperujących. Przede wszystkim - nie bazujemy na gotowych rozwiązaniach, czy też skryptach dostępnych w internecie, staramy się wykonywać wszystko od zera, co możecie dostrzec już przebywając na naszej stronie internetowej. Daje nam to ogromną przewagę nad projektami działającymi w oparciu o oprogramowanie nabyte, czy też pobrane z internetu, jako że znamy całą strukturę kodu i wiemy jak on działa. Chcemy abyście dostrzegli, iż zależy nam społeczeństwie serwera, stąd też przywiązujemy najwyższą uwagę do relacji między graczem a administracją. Poniżej zamieszczamy mały sneak peak tego co znajduje się na serwerze. Spora ilość osób mogła dostrzec te elementy już na naszym Facebooku, aczkolwiek nie zaszkodzi zapoznać się z nimi ponownie.





Dołączona grafika



Cornery
Cornery rozmieszczone są w całym South Central, ponadto na strefie organizacji przestępczej mamy dostępne na start dwa cornery, z których co ciekawe mogą korzystać wszyscy, nawet najzwyklejszy uliczny diler. To grupa posiadająca wpływy na konkretnym terenie musi dbać o to, kto zajmuje corner. Takie rozwiązanie da wiele możliwości interakcji między graczami (przykładem może służyć kasowanie dilera handlującego na cornerze jakiejś organizacji czy też rekrutacja dilera w szeregi grupy). Wraz ze zwiększeniem wpływów dodawane będą cornery, co za tym idzie - większa ilość osób będzie mogła handlować w jednym momencie. Każdy corner ma swój limit sprzedaży w ciągu dnia (60g), zaś jedna osoba dziennie sprzedać może maksymalnie 15g narkotyków.





Dołączona grafika




Strefy
Jak wiecie - strefy zawsze stanowiły problem na serwerach RolePlay, były one tworzone już od samego startu "na sztywno", łącznie stref na całą mapę San Andreas przypadało tysiące, co mocno wpływało na wydajność maszyny, ponieważ odnalezienie jednej strefy wśród takiej ilości mogło być uporczywe. Nasz projekt jest wyposażony w system dynamicznego tworzenia stref, co daje nam możliwość zarządzania nimi z poziomu gry. Strefy tworzone są pod konkretną organizacje/dom/biznes. Po przez wpisanie jednej komendy administrator ma dostęp do wielu opcji danej strefy - może ją bardzo szybko usunąć, zmienić grupę, która nią zarządza a co najważniejsze ustalić jej wielkość.




FORUM

San Andreas Role Play


IP

sa-rp.pl


Użytkownik SARP edytował ten post 16 czerwiec 2017 - 20:20


#2 SARP

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 16 czerwiec 2017 - 19:54

Dołączona grafika



Podział na grupy
Na serwerze nie będzie panował sztywny podział grup narzucony z góry. Wszelkie uprawnienia i przywileje będą nadawane zgodnie z zarysem przyszłej rozgrywki przedstawionym w aplikacji. Każda organizacja powinna budować swoje wpływy i szacunek od zera, obrać swoją główną działalność i dążyć do jej rozbudowy oraz czerpać z niej profit. Nie interesuje nas wasza historia organizacji opisana aplikacji. Gra IC ma być głównym wyznacznikiem potężnej grupy przestępczej, a nie tag przed nazwą tematu. Będziemy stawiać na nią wszystkie fundamenty związane z organizacjami przestępczymi.

Na naszym projekcie nie może zabraknąć eventów dla grup przestępczych. Oczywiście nie będzie to wyglądało jak na innych serwerach tego typu. Odchodzimy od stereotypów do których się tak bardzo przyzwyczailiście. Eventy organizowane na serwerze nie będą wyznacznikiem wpływów In Character danej grupy w grze. Często spotykaliśmy się z sytuacją, gdzie dana grupa jechała na event, przegrywała DM i tym samym nie dostała czegoś do zamawiania. U nas eventy będą tylko pewnego rodzaju wynagrodzeniem. Za eventy będziemy dostawać e-pieniądze, narkotyki, auta lub różnego rodzaju fanty w zależności od wątku fabularnego eventu.

Kolorowe strefy
Może i nie jest to jakąś innowacją na scenie Role Play, jednak u nas na serwerze też je będzie można zobaczyć. Strefy otrzymywać będą grupy o profilu gangów ulicznych. Każda taka grupa będzie dostawała jedną strefę na swój rdzenny teren a w raz z upływem czasu będzie mogła powiększyć swoje wpływy przejmując kolejna strefę i kolejną. Na każdej strefie "kolorowej" będziemy mieli dwa cornery dostępne dla członków naszej grupy, na którym będą mogli dorabiać się nowych błyskotek i fajnych rzeczy.

Magazynki
Od zawsze magazynki odgrywały kluczową rolę w świecie gry. Na niektórych serwerach dostęp do magazynków był tak mały, że gracze musieli korzystać ze wspomagaczy czy innego typu ułatwień. U nas dostęp do amunicji będzie zdecydowanie większy niż do broni, bo tak powinno być. W naszym obiegu amunicja będzie dostępna bardzo łatwo, za to broń już nie koniecznie.
Chcemy bardziej urealistycznić rozgrywkę podczas strzelanin, dlatego wprowadzamy ograniczoną ilość amunicji do danej broni. Zapobiegnie to ładowaniem do zwykłego colta przykładowo 1000 naboi i strzelanie przez 2 godziny bez żadnego ładowania. U nas każdy typ broni będzie miał maksymalną wartość amunicji, co oznacza, że przedmiot typu "Amunicja" będzie ładował do pełna, a reszta będzie zostawać w magazynku. Jak to bedzię działać? Przykładowo;
  • Otrzymujesz broń M4 z 220 amunicji - wystrzelasz 20 amunicji
  • Masz na /p magazynek z wartością 220 - ładujesz magazynek do M4 z której wystrzelałeś 20 amunicji
  • Broń M4 zostaje wyposażona w dodatkowe 20 amunicji a w magazynku na /p zostaje niezaładowana reszta.

Dołączona grafika



Wprowadzamy jeszcze kilka alternatyw zarobku oprócz cornera dla graczy, którzy zdecydują się grać czarny charakter. Corner będzie prawdopodobnie głównym i najlepszym zarobkiem na serwerze, lecz wprowadzimy wam jeszcze kilka, tak by gra się nie nudziła i nie opierała się tylko na staniu na cornerze.



Dołączona grafika



Nielegalne biznesy
Na forum powstanie specjalny dział, w którym każda grupa przestępcza będzie mogła stworzyć i opisać swój nielegalny biznes, z którego będzie czerpała zysk. Może to być dowolna grupa - od włamywaczy, którzy okradają domy i sprzedają kradziony sprzęt RTV po szmuglerów papierosów i alkoholu z Rosji. Tutaj panuje pełna dowolność, może was ograniczyć tylko wyobraźnia. Plan na biznes musi być przedstawiony w formie aplikacji, w którym opiszecie swoją działalność. W zależności od poziomu gry ukazanego w formie zrzutów ekranów będą przyznawane pieniądze grupie bądź przedmioty skryptowe, które będzie można wprowadzić w obieg.


Napady na mieszkania
Każda organizacja będzie będzie mogła okraść mieszkania na terenie całego los santos. Włamania będą miały na celu zdobycie drogocennych fantów takich jak biżuteria, pieniądze, sprzętu elektronicznego. By zacząć napad trzeba zadzwonić pod odpowiedni numer a zleceniodawca wskaże wam do oskubania magazyn czy jakiś dom. Gdy wejdziecie do interioru zostanie odpalony licznik w między czasie musicie odgrywać stosowne akcje przeszukiwania i kradzieży domu. Oczywiście, nic nie może odbyć się bez ryzyka. Szansa 1/2 na to, że jeden ze "konfident" z domu obok zadzwoni na departament policji. Po udanym, zakończonym napadzie na /p pojawiają Ci sie ukradzione przedmioty takie jak; różnego rodzaju biżuteria, różnego rodzaju sprzęt elektroniczny a w przypadku gotówki to oczywiście gotówka.



Dołączona grafika




Napady na sklepy
Każda organizacja będzie mogła napadać na sklepy/magazyny na terenach zajmowanych przez organizacje (strefy). Wymogiem będzie oczywiście posiadanie broni wyjętej na /p. Tutaj tak samo jak przy napadach na domy, odpalony zostanie wam licznik czasowy i też 1/2 szans na zawiadomienie LSPD. Po takim napadzie fanty to tylko i wyłącznie gotówka. Napadamy można przeprowadzać maksymalnie w 4 osoby, a pieniądze idą dla każdego z osobna.



Dołączona grafika



Lombard
Po co było była by biżuteria czy sprzęt elektroniczny na /p, którego nie mógł byś sprzedać? Oczywiście, że wszystkie fanty z nielegalnych wyskoków będziesz mógł opierdolić gdzieś w lombardzie na south central. Wchodzisz do interioru a tam bot z którym wchodzisz w interakcje i wybierasz w GUI menu co masz na sprzedaż; biżuteria lub sprzęt elektroniczny. Po czym bot wycenia Ci przedmiot, który masz w swojej narzuconej od górnie skali. Po czym następuje losowanie gotówki. O co chodzi? Zdobędziesz telewizor TV i sprzedasz go za 300$ a w drugi dzień możesz dostać za telewizor np. 250$ lub 200$.



Dołączona grafika



Dostępność broni i narkotyków na serwerze. Każda nowo założona organizacja na serwerze dostaje na sam start skrypt z możliwością zamawiania glocków, amunicji i narkotyków miękkich takich jak marihuana. Każda organizacja buduje swoje podłoże pod grę i to od lidera zależy w którą stronę pójdą. Jeśli organizacja przestępcza zdecyduje się na narkotyki wybiera szczególny typ. Wykupuje interior potrzebny na produkcje, wykupuje sprzęt i można zacząć produkcję. To samo tyczy sie organizacji przestępczych, które obiorą drogę do pozyskiwania/produkcji broni. Tylko schemat będzie wyglądać nieco inaczej bo przecież broń importuje sie do kraju. Nie będziemy potrzebować laboratorium tylko furgonetki, łódki, samolotu. W skrócie;
  • organizacja. która stoi jakiś czas na serwerze ma odpowiednie podłoże do produkcji narkotyków/importowania broni musi zapewnić sobie laboratorium/transport do importu,
  • gdy wszystko jest przygotowane, wysyłają wiadomość do opiekunów grupy przestępczej w której opisują wszystko, schemat działania, typ narkotyku itp.
  • początkowo ustawiony będzie limit pozyskiwania narkotyku (tygodniowy)
  • można będzie rozbudowywać swoje imperium zbrojeniowe/narkotykowe zgodnie z narzuconym od górnie cennikiem - zwiększać levele (zwiększa tygodnowy limit zamawiania)

Dołączona grafika



ABY ORGANIZACJA DOSTAŁA DOSTĘP DO ZAMAWIANIA DANEGO RODZAJU NARKOTYKU MUSI:
  • Przede wszystkim mieć nienaganną opinie, odpowiednie doświadczenie związane z dystrybucją narkotyków.
  • Obrać kierunek handlu narkotykami jako główny sposób zarobku, dążyć do ich dystrybucji.
  • Działać dłuższy czas na serwerze, zdobyć wpływy w mieście.
  • Mieć styczność z handlem narkotykami na serwerze.
  • Mieć fundusze, aby kupić budynek gdzie będzie produkowany towar, odpowiedni sprzęt i składniki do produkcji, magazyn i pojazdy, które będą transportować towar.
  • Mieć w grupie graczy, którzy wcielą się w rolę chemików.
  • Przed zamawianiem przedmiotów odgrywać za każdym razem produkcję i transport narkotyków (wstawiać ss'y z wykonywanych akcji)
Narkotyki twarde:
  • Kokaina (zamawianie: 70$, max zarobek: 110$/140$, corner: 180$ - 210$)
  • Heroina (zamawianie: 40$, max zarobek: 80$/110$, corner: 110$- 140$)
  • Amfetamina (zamawianie: 30$, max zarobek: 70$/100$, corner 90$-120$)
  • Metamfetamina (zamawianie: 50$, max zarobek: 90$/120$, corner: 130$ - 160$)
  • Crack (zamawianie: 25$, max zarobek: 60$/90$, corner: 85$ - 115$)
Narkotyki miękkie:
  • LSD (zamawianie: 25$, max zarobek: 60$/90$, corner: 85$ - 115$)
  • Marihuana (zamawianie: 15$, max zarobek: 30$/60$, corner: 45$ - 75$)
  • Ecstasy (zamawianie: 25$, max zarobek: 60$/90$, corner: 75$ - 115$)
Przypuszczalna droga narkotyków: dystrybutor -> odbiorca -> diler

Aby uniknąć grindowania hajsu proponuje takie rozwiązanie: grupa, która ma zamawianie danego rodzaju narkotyku ma z automatu zablokowane handlowanie tym na cornerze. W ten sposób utrzyma się powyższa droga narkotyku.

Użytkownik SARP edytował ten post 16 czerwiec 2017 - 19:54


#3 SARP

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 16 czerwiec 2017 - 20:03

Dołączona grafika


Dołączona grafika


Strefy organizacji przestępczych
Jak możecie dostrzec na screenie powyżej, wszystkie najważniejsze dzielnice South Central zostały podzielone na strefy neutralne (zaznaczone kolorem szarym na mapie). Każda ze stref neutralnych może zostać przypisana pod konkretną organizację, która gra na ich obszarze. Ustaliliśmy, że na start organizacja przestępcza otrzymuje jedną rdzenną strefę i musi rozwijać się powiększając swoje wpływy na kolejne strefy. Wpływy powiększać można poprzez kontrolę obrotu narkotyków na cornerach umieszczonych na każdej strefie. Która organizacja pierwsza przekroczy próg stu gramów sprzedanych narkotyków (bez ograniczenia czasowego) otrzymuje strefę. Wartość ta resetuje się do zera przy każdorazowym przekroczeniu progu. Zmienia ona kolor na taki, który lider ustawił w panelu grupy. Kolor strefy widoczny jest na mapie, gdy strefą zarządza organizacja przestępcza posiadająca flagę koloru na mapie. Podczas gdy jakaś inna grupa próbuje przejąć czyjąś strefę (w tym przypadku posiada ilość sprzedanych gramów większą niż 70) kolor strefy na mapie miga na czerwono informując tym samym członków gangu, że tracą kontrolę nad strefą.

Dołączona grafika


Handel narkotykami
Wprowadziliśmy drobne zmiany w systemie handlu narkotykami na cornerach. Oprócz nowości opisanych wcześniej, dodaliśmy dwie opcje podczas próby sprzedaży dragów. Sprzedaż drogo i tanio. Z obydwoma wyborami związana jest szansa sprzedaży narkotyku. Jeżeli diler jest łakomy na kasę - może spróbować opchnąć towar za wyższą sumę, przy czym jego szanse spadają z 75% szans (przy sprzedaży tanio) do 50 procent. Ponadto warto nadmienić, iż istnieje możliwość połączenia narkotyków (przykładowo mamy kilka przedmiotów po 1g, łączymy przedmioty i posiadamy jeden, z większą ilością gramów). Koniec z oferowaniem narkotyków pojedynczo.


Dotacje dla grup
System wypłat jaki planujemy wprowadzić na serwer będzie opierał się o dotację nadaną odgórnie przez administracje. Grupom zostaną przydzielone konkretne wartości, które będą ograniczać maksymalną wypłatę przydzieloną na pracownika. Przykładowo jeżeli grupa posiada dotację wysokości 1500 dolarów oraz ilość pracowników równą dziesięć może rozłożyć wypłaty po 150 dolarów na osobę (oczywiście można też zarządzać tym w inne sposoby, na przykład: 2 x $200, 6 x $100, 2 x $250). Suma wszystkich wypłat przydzielonym pracownikom nie może przekraczać wartości dotacji. Pamiętając jednocześnie o zachowaniu rozsądku, maksymalna wypłata jaką można ustawić to 300 dolarów.


Animacje po postrzale
Analizując wasz odzew w propozycjach postanowiliśmy całkowicie przerobić system animacji po postrzale. Od teraz przy ilości HP mniejszej niż 70%, kiedy otrzymamy obrażenia z broni palnej nasza postać otrzymuje status postrzelony. Oznacza to, że nie będziemy w stanie sprintować oraz wykonać skoku przez kolejne 60 sekund. Prosty system, który zachowa dynamikę strzelanin oraz da również możliwość wymiany ognia, ponieważ dotychczas polegało to na tym, kto pierwszy wbije komuś animację - wygrywa.

Dołączona grafika


Obrażenia postaci
Jeżeli nasza postać zostanie postrzelona z broni palnej - po wbiciu BW wyświetlana jest informacja o ilości otrzymanych obrażeń. Możemy również będąc w pobliżu skorzystać z komendy /obrażenia [ID] aby przyjrzeć się dokładniej obrażeniom otrzymanym przez osobę ranną. Zamieszczone są tam informacje o modelu broni, a także o postrzelonej części ciała. Na pewno takie rozwiązanie ułatwi graczom interakcję i nie będzie zbędnych pytań o otrzymane obrażenia, czy też w jaki sposób osobnik został ranny.


Dołączona grafika

Licznik w pojeździe

Na forum obił się temat licznika w pojeździe. Oddajemy Wam do dyspozycji serwerowy licznik prędkości, paliwa oraz przebiegu pojazdu zamieszczony w prawym dolnym rogu ekranu. Wyświetlany jest on tylko i wyłącznie podczas gdy siedzimy na miejscu kierowcy. Przebieg obliczany jest bazując na prędkości samochodu, więc im szybciej się przemieszczamy - tym szybciej rośnie. Spalanie również posiada swój własny algorytm opracowany w dosyć podobny sposób.

Bierzemy pod uwagę każdą waszą opinię i propozycję, także możecie śmiało udać się do odpowiedniego działu i zamieszczać tam wasze tematy czy też posty.

#4 SARP

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 18 czerwiec 2017 - 21:16

Dołączona grafika



Prace dorywcze

Początki na nowym serwerze czasem potrafią być trudne. Każdy chciałby coś osiągnąć, zakupić swój pierwszy pojazd, telefon czy nawet mieszkanie. Dzięki pracom dorywczym, wszyscy gracze będą mieli możliwość zarobienia, czy też dorobienia wirtualnej gotówki. Na naszym serwerze jest kilka rodzajów "fuch", pierwszą jest standardowo mechanik. Chcemy powrócić do starych i już niestety rzadko spotykanych zjawisk, jakimi są mechanicy na stacjach benzynowych. Taki mechanik będzie mógł zatankować nasz pojazd, ale pomyślicie, że po co nam on, skoro możemy zrobić to samemu? Dzięki niemu koszt tankowania będzie niższy, a część gotówki wpadać będzie do kieszeni mechanika. Na stacji będziemy mogli również naprawić swój pojazd lecz tego już sami nie zdołamy zrobić - będzie nam potrzebna pomoc "mechazorda". Samochody, które będą miały więcej niż 75% hp, będą mogły być naprawiane.


Dołączona grafika




Kolejną pracą dorywczą jest listonosz/kurier lecz do tego będzie potrzebny własny pojazd - nawet zwykły rower. Robota ta polegać będzie na rozwożeniu w przypadku listonosza listów i mniejszych paczek po różnych domach w całym Los Santos zaś w przypadku kuriera, paczek zamawianych przez graczy. Następnym rodzajem pracy dorywczej jest magazynier. Jak sama nazwa wskazuje praca ta będzie odbywała się w głównej mierze w magazynie oraz wokół niego w dokach. Osoba taka będzie miała dostęp do wózków widłowych (tylko na terenie doków), którymi transportować będzie palety z ładunkami (między magazynami lub z kontenerowca do magazynu i na odwrót). Praca ta dostępna będzie po przegraniu 3h na serwerze, a w przypadku spowodowania utraty więcej niż 80% hp pojazdu, tracimy możliwość poruszania się nim do końca dnia.




Dołączona grafika



Biznesy

Każdy gracz będzie miał możliwość założenia swojego własnego, wymarzonego biznesu, lecz by go utrzymać będzie musiał mieć na uwadze kilka istotnych szczegółów. Przede wszystkim wspomniany w poprzednim newsie system dotacji znacząco wpłynie na rozwój biznesów. Pracodawca będzie musiał mieć na uwadze ilość pracowników oraz ich wypłaty. Źle prowadzona działalność gospodarcza może prowadzić do jej zamknięcia. Każda firma będzie oferowała inne płace, będzie możliwość wyboru oraz zmiany miejsca pracy z perspektywy większego zarobku. Wracając do wątku biznesów - na start projektu oferujemy wam dział Aplikacje, w którym możecie już teraz tworzyć własne tematy z oprawą graficzną i odpowiednią wizją na własny biznes. Wszystko to ograniczone będzie limitami, jako że nie chcemy biznesów, które będą świecić pustkami. Dwie dobrze prosperujące gastronomie sprawią się o niebo lepiej niż pięć. Wraz z rozwojem projektu otworzymy możliwość założenia firmy już z pozycji In Character - w urzędzie, oczywiście po uregulowaniu odpowiedniej ilości gotówki. Wszystko to zależne jest tak na prawdę od społeczności serwera i ilości aktywnych graczy.




Salon samochodowy, ubezpieczenia, dodatki

Samochody zostały podzielone na klasy, które znacznie decydują związanych z utrzymaniem pojazdu. Wszystkie modele będą oczywiście posegregowane jeżeli chodzi o konkretne typy (jednoślady, pięciodrzwiowe, etc.). Jeśli już zdecydujemy się na konkretny pojazd, przebywając w salonie możemy skorzystać z komendy /salon by zakupić dany samochód. Od razu po zakupie powinniśmy zarejestrować go w urzędzie miasta, chyba że wolimy użerać się z policją. Powracamy do starych rozwiązań, każdy z pojazdów po wyjeździe z salonu wyposażony będzie w ubezpieczenie (OC) domyślnie ich ilość wynosi trzy. Każdorazowy wybuch samochodu zmniejszać będzie ilość OC o jeden. Co za tym idzie, przy straceniu trzech ubezpieczeń (w momencie utracenia ostatniego) samochód będzie usuwany. Gracz musi dbać o to, żeby utrzymać ich stan na dobrym poziomie. Oczywistą sprawą jest to, że ubezpieczenie można dokupić w urzędzie. Cena będzie zależna od klasy pojazdu (niska, średnia, wysoka). Co daje to rozwiązanie? Z pewnością cena używanego pojazdu będzie się różniła ze względu na ilość posiadanych OC. Ponadto w naszym systemie pojazdów wprowadzamy stan techniczny, który będzie miał znaczący wpływ na spalanie paliwa oraz cenę naprawy naszego samochodu. Im gorszy stan techniczny pojazdu tym droższe będą ceny napraw, co za tym idzie - trzeba będzie od czasu do czasu zwyczajnie podnieść wartość procentową stanu technicznego poprzez naprawę silnika. Jak w przypadku ubezpieczenia - domyślnie pojazd z salonu będzie wyjeżdżał ze stanem technicznym równym 100%.



Nieruchomości

Po całym Los Santos zostaną utworzone pickupy, z symbolem zielonego domku. System ten będzie w pełni zautomatyzowany, a co za tym idzie gracz w ten sposób będzie mógł kupić swój wymarzony dom. Gdy już wybierzemy sobie drzwi, musimy do nich podejść - stanąć w pickupie i skorzystać z komendy /dom kup. Wyświetli nam się małe okienko, w którym ujrzymy koszt zakupu oraz przycisk "KUP", którym zatwierdzimy naszą operację. Ceny będą uzależnione od lokalizacji, w której znajduje się dany dom. Standardowy podział na biedniejsze i bogatsze dziennice - oczywiście wszystko w miarę rozsądku.




Dołączona grafika



Urząd miasta

Zastosowaliśmy w pełni zoptymalizowany i zautomatyzowany system urzędu miasta. U nas na serwerze nie będziecie musieli się martwić o to, czy zdążycie wyrobić dokumenty w określonym czasie, czy też nie. Wewnątrz budynku urzędu miasta, w jednym z okienek spotkacie miłego urzędnika (bota), który pomoże wam z każdą sprawą. U owego bota będziecie mogli wyrobić sobie dowód osobisty i prawo jazdy. Uregulujecie tam też wszystkie opłaty dotyczące swoich własnych biznesów, a nawet zarejestrujecie swój pojazd. Będziecie mogli również zobaczyć i podjąć którąkolwiek z dostępnych prac dorywczych. Wszystkie moduły są rzecz jasna w trakcie budowy, więc wiele z nich może zostać zupełnie zmieniona.



Dołączona grafika



Liderzy grup publicznych
Od momentu wystawienia tematu z informacją, o naborze na liderów grup publicznych, minęło już trochę czasu. Przez ten czas otrzymaliśmy kilka, całkiem interesujących podań lecz rekrutacja cały czas trwa, a my czekamy na jeszcze więcej waszych kandydatur. Poszukiwani liderzy grup publicznych - temat w którym są wszystkie potrzebne informacje.



Dotychczasowi wybrani liderzy grup publicznych:


Los Santos Police Department - kurcevsky

Los Santos Fire Department - LukasPL






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych