Skocz do zawartości


Harvest RolePlay

RolePlay

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Knapek

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 17 czerwiec 2017 - 19:23

Dołączona grafika

Witajcie, czas zaprezentować wam nową odsłonę serwera Harvest RolePlay, opartego o bardzo dobrze znaną platformę San Andreas Mulitplayer. Chcemy, aby serwer stał się odskocznią dla wielu osób, które obecnie nie mają na scenie miejsca do gry lub po prostu szukają czegoś nowego, co ich zaskoczy. Wy wirtualni gracze stworzycie naszą społeczność, a my postaramy się dostarczyć wam jak najwięcej przyjemności z gry na naszym serwerze. W wielu przypadkach to wasza obecność i zaangażowanie będzie decydować o dalszych losach projektu.

Oczywiście stawiając forum projektu, pomyśleliśmy o innowacyjności, dlatego też forum opieramy na silniku Invision Power Suite 4.2. To on pozwoli nam na urozmaicenie paneli przeznaczonych dla liderów grup, administratorów czy w szczególności zwykłych graczy. Strona techniczną forum zajmuje się Dawid, którego doświadczenie jest dość bogate, a on sam jest jednym z mocnych ogniw naszej ekipy.

https://youtu.be/ptLQaL4BQrI

Włożyliśmy wiele trudu, aby zmodernizować system rozgrywki, aby stał się jeszcze bardziej przyjazny dla was. Jednym z nowych rozwiązań w naszym oprogramowaniu, jest zupełnie innowacyjne działanie salonu samochodowego, a to jest na razie tylko jedna z zaprezentowanych przez nas zmian na fanpage'u. Prócz tego, oprogramowanie zostało zmienione w taki sposób, że odczuje to większość graczy, niekoniecznie dostrzegając ten fakt wizualnie. Mowa tutaj oczywiście o zupełnie świeżym podejściu do projektowania systemu przez Michała, dzięki czemu zyskamy znacznie stabilniejszy i wydajniejszy świat gry. Oczywiście każdy z administratorów dokłada do serwera porządną cegiełkę, która z innymi tworzy porządną całość. A ja po więcej skryptowych smaczków kieruje was na nasze forum oraz fanpage.


Użytkownik Knapek edytował ten post 17 czerwiec 2017 - 19:24


#2 Knapek

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 21 czerwiec 2017 - 18:26




Dołączona grafika



Cześć, witajcie! Przyszedł czas na przedstawienie Wam podstaw skryptu, który dla Was przygotowaliśmy. Przed tym jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim użytkownikom za założenie konta. W ciągu 24 godzin udało nam się osiągnąć dobry sukces w postaci ponad 100 zarejestrowanych kont, dziękujemy za to. Chcielibyśmy skupić się w tym newsie na podstawie całej rozgrywki, zatrudnieniu postaci, gospodarce i kilku innych rzeczach. Zamierzamy budować serwer, który będzie odskocznią od typowych projektów, które od wielu lat były tworzone, i wymuszały na graczu monotonne siedzenie w budynkach, nakładanie limitów na skrypty bądź siedzenie w grze po kilka godzin, by zarobić dosłownie kilka dolarów na postaci. U nas nie będziecie mogli czegoś takiego zauważyć, gospodarka będzie nieco luźniejsza, ale za to będzie bardziej stawiała na czystą grę In Character, której ostatnimi czasy brakuje na polskich serwerach typu RolePlay. Więc zaczynamy!



Zatrudnienie postaci
Bardzo ważną rzeczą jest kwestia zatrudnienia naszej postaci. Dotychczas wszystkie serwery oferowały nam system grupowy, który ograniczał się do 3, bądź 5 grup. Po dłuższej analizie uznaliśmy, że był on mały efektywny względem graczy. Dlaczego tak uważamy? Załóżmy, że gracz ma możliwość bycia w 3 grupach jednocześnie, pierwszy slot zajmuje frakcja, pozostałe dwa jako biznesy. W tym momencie gracz bez przegrania minimum 3 godzin nie jest w stanie przegrać odpowiedniego czasu we frakcji i jednocześnie być produktywnym dla obu biznesów, zaspokajać ich odpowiednie potrzeby (sprzedaż towarów, naprawa pojazdów w warsztacie). Tak naprawdę, gracz zajmuje dodatkowe dwa sloty, by nie zostać w tyle z gotówką względem graczy, zaniedbując przy tym, co najmniej jedną grupę.


Co więc chcemy zmienić? Postanowiliśmy powrócić do systemu, który był używany już kilka lat temu, czyli gracz będzie mógł przynależeć do frakcji oraz biznesu. Ponadto oferujemy zupełnie nowe sloty, każdy z graczy będzie mógł należeć do dwóch prac dorywczych. Chcemy by frakcje oficjalne bądź przestępcze, stały się na serwerze nieco elitarnymi grupami, do których gracz będzie chciał dołączyć ze względu na profity, dlatego wypłaty we frakcjach będą dość spore. By jednak nie zachwiać gospodarką zbyt mocno poprzez zbyt dużą ilość gotówki-gracz, który będzie znajdował się we frakcji, nie będzie mógł przynależeć do żadnej pracy dorywczej. Jak to rozwiążemy w biznesach? Czytajcie dalej newsa.

Dołączona grafika


Wypłaty
Coś, co interesuje zapewne większość graczy. Po dłuższym myśleniu nad tym, który z wielu możliwych systemów wypłat będzie najlepszy, uznaliśmy, że wypłaty będą rozdawane w systemie cogodzinnym. Jedynym warunkiem otrzymania wypłaty z frakcji bądź biznesu będzie przegranie co najmniej 50 minut z całej godziny. System automatycznie o pełnej godzinie sprawdzi ile minut w ciągu tej godziny, przegrał gracz i na tej podstawie rozda odpowiednią kwotę. Uważamy, że ten system wypłat będzie odpowiednio nagradzał osoby, które chcą spędzić więcej czasu w grze. Często na serwerach RolePlay spotykany jest system, który rozdaje wypłatę o danej godzinie jednak dłużej, spoglądając na niego, można wyraźnie zauważyć, że gracze, którzy chętniej spędzają czas w grze, byli w ten sposób niepotrzebnie karane, a osoby wchodzące tylko na 30 minuty gry-nagradzane. Kwoty wypłat tak jak wspomnieliśmy, będą odpowiednio przystosowane do gospodarki serwera, zaś biznesy będą musiały ostro konkurować. Należy wspomnieć o dość ważniej rzeczy, otóż kwoty z wypłat nie będą trafiały do portfela bądź konta bankowego, a na zupełnie inne konto, z którego gotówkę będziemy mogli odebrać tylko w banku.


Przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo będzie mógł założyć każdy gracz, który posiada odpowiednią ilość gotówki oraz budynek pod przedsiębiorstwo. Wystarczy udać się do urzędu i wykonać kilka prostych kroków w GUI. Uważamy, że każdy z graczy powinien mieć możliwość łatwego założenia przedsiębiorstwa za własną gotówkę, co już wiąże się z ryzykiem, gdyż lider biznesu będzie musiał zadbać, aby biznes przynosił zyski, co w naszym systemie będzie dość ważne. Więc jak będzie z wypłatami w biznesach? Otóż każdy typ biznesu będzie posiadał tzw. "ranking", co tydzień w poniedziałek o 4:00 każdy biznes będzie odpowiednio ustawiany w tabeli rankingowej względem typu biznesu. Na podstawie tego rankingu będzie generowana dotacja dla biznesu, zaś sam ranking będzie opierać się o algorytm związany z ilością pracowników, ich wkładem w rozwój biznesu bądź zainteresowaniem ze strony klientów. Jeśli biznes nie będzie generować żadnych przychodów oraz jego aktywność będzie znikoma-nie będzie posiadał w ogóle wypłaty, zaś biznesy umiejące się rozwinąć będą w stanie uzyskać spore kwoty z dotacji. Drugą ważną rzeczą, jeśli chodzi o biznesy, jest ograniczenie ich typów. Nie będziecie w stanie zobaczyć u nas biznesów typu warsztat, korporacja taksówkarska bądź ochrona. Zastąpiliśmy to wszystko jednym typem biznesu-niezależnym. Jeśli gracz będzie chciał przykładowo założyć własną korporację taksówkarską, będzie musiał posiadać biznes o takim typie, następnie zakupić do niego taksówki bądź zrzeszyć ludzi, który posiadają własne pojazdy taksówkarskie oraz wyrobioną licencję taksówkarza. Licencja ta jest traktowana jako praca dorywcza, ale o tym w innym newsie. Podobnie sprawa będzie wyglądać z warsztatami, wystarczyć, że lider biznesu zakupi własne holowniki bądź ludzi ich posiadający, zrzeszając ich w jedną korporację.

Dołączona grafika


Pojazdy
Na początku warto poruszyć kwestię dodatków, które będziecie mogli zamontować w swoich pojazdach. Kilka z nich mogliście już zauważyć na filmiku z salonu samochodowego, który Wam udostępniliśmy za pośrednictwem fanpage. Otóż każdy pojazd będzie mógł posiadać zamontowany dodatek alarmu samochodowego, zamka samochodowego, immobilisera, ubezpieczenia pojazdu bądź XM-Radio. Każdy poziom dodatku będzie zwiększał bezpieczeństwo pojazdu. Poniżej przedstawiamy Wam dokładne wyjaśnienie dodatków pojazdu.
  • Alarm samochodowy
    • Poziom 1
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
    • Poziom 2
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
    • Poziom 3
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
      Radiowozy policyjne otrzymują informację o próbie kradzieży pojazdu o danym modelu w określonej okolicy.
    • Poziom 4
      Pojazd wydaje dźwięk alarmu podczas próby wejścia do niego przez osobę nieuprawnioną.
      Właściciel pojazdu otrzymuje informację o nieuprawnionej próbie wejścia do pojazdu.
      Radiowozy policyjne otrzymują informację o próbie kradzieży pojazdu o danym modelu w określonej okolicy.
      Pojazd zostaje oznaczony na mapie białym trójkątem, nad nim pojawia się strzałka.
  • Zamek samochodowy
    • Poziom 1
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 3%.
    • Poziom 2
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 7%.
    • Poziom 3
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 15%.
      Zmniejszona szansa na kradzież pojazdu atakami fizycznymi o 10%.
    • Poziom 4
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 25%.
      Zmniejszona szansa na kradzież pojazdu atakami fizycznymi o 25%.
    • Poziom 5
      Zmniejsza szansę na kradzież pojazdu o 40%.
      Pojazd nie może zostać ukradziony za pomocą ataków fizycznych.
  • Immobiliser
    • Poziom 1
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 5%.
    • Poziom 2
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 15%.
    • Poziom 3
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 30%.
    • Poziom 4
      Zmniejszona szansa na odpalenie pojazdu podczas kradzieży o 40%.
  • Ubezpieczenie
    • Poziom 1
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
    • Poziom 2
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
      Wizualne uszkodzenia pojazdu przy minimum 95% stanu technicznego nie będą możliwe.
    • Poziom 3
      Pojazd będzie respawnowany po wybuchu z odnowionym stanem technicznym.
      Tuning pojazdu wraz z XM-Radio podczas wybuchu / wodowania pojazdu nie będzie usuwany.
  • XM-Radio
    • Dodatek umożliwia słuchanie radia za pośrednictwem linku .mp3/.wav w pojeździe.


Kolejną rzeczą, o której warto powiedzieć to spalanie pojazdu. Przygotowaliśmy algorytm, który uwzględnia prędkość pojazdu, jego masę oraz przebieg podczas pobierania ilość paliwa w trakcie ruchu bądź postoju pojazdu z włączonym silnikiem.

Naprawa pojazdu będzie możliwa, za pośrednictwem mechanika bądź Pay 'n' Spray. Przy czym warto wspomnieć o kolejnej ważnej sprawie. Silnik pojazdu będzie posiadał także drugi wskaźnik pokazujący jego zużycie. W momencie, gdy wskaźnik dojdzie do 0,0, wtedy pojazd będzie musiał zostać naprawiony przez mechanika, a koszt takiej usługi będzie generowany na podstawie wartości pojazdu, więc możecie być pewni, że będzie bardzo drogo. Spadek zużycia silnika będzie spadać w momencie, gdy pojazd wybuchnie / zostanie zwodowany lub otrzyma bardzo duże obrażenia w jednym momencie. Warto więc dbać o swoje pojazdy. Ponadto udostępniamy Wam złomowisko w Angel Pine, gdzie będziecie mogli sprzedać swój pojazd za 15% jego ceny salonowej, bez uwzględnienia zakupionych dodatków. Warto wspomnieć jeszcze o tym, że pojazd będzie mógł być odspawnowany tylko w miejscu jego pozycji parkingowej


Przestępczość serwerowa
Przedstawimy Wam teraz nasze podejście do przestępczości, które jest nieco inne niż na innych serwerach typu RolePlay. Otóż u nas każdy z graczy będzie mógł dokonać dowolnego przestępstwa (rabunek, napaść, oddanie strzału, kradzież pojazdu etc.) w stosunku do każdego gracza bez wymogu posiadania grupy przestępczej. Jedynym ograniczeniem związanym z przedsiębiorstwem będą strefy neutralne, które wyznaczyliśmy w pewnych rejonach Los Santos (urząd miasta, posterunki policji, salony samochodowe etc.).

Dołączona grafika




Konkurs!

Postanowiliśmy rozruszać trochę naszą stronę jak i FanPage na facebooku, dlatego też startujemy z konkursem dla społeczności Harvest RolePlay! Nagroda nie mała, bo chcemy obdarować Was grą Grand Theft Auto V na PC. Co musisz zrobić, aby wziąć udział w konkursie oraz mieć szansę na wygraną?

  • Musisz posiadać zarejestrowane konto na naszym forum,
  • Musisz mieć polubiony FanPage na naszym FB,
  • Musisz dać "Lubię to" pod postem konkursowym (link do posta),
  • Musisz za subskrybować nas na YouTube,
  • Musisz napisać komentarz "Biorę udział" wraz z nazwą użytkownika pod postem konkursowym. (link do posta),
  • Jeśli masz możliwość, zaprosić innych użytkowników na nasze forum oraz udokumentować to wszystko screenem wrzucając to pod tym tematem! (zwiększa szansę na wygraną)

Konkurs rusza z dniem dzisiejszym i potrwa przez najbliższe dwa tygodnie. Wraz z jego końcem (04.07.2017) ogłosimy zwycięzce. Nie pozostało nam nic innego jak zaprosić Was do zabawy i życzyć powodzenia!







Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych