Skocz do zawartości


[Zapowiedź] HighPeak Roleplay - rozgrywka na najwyższym poziomie.

RolePlay

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 HighPeak

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 12 sierpień 2017 - 18:42

Dołączona grafika




Słowem wstępu!

Witajcie. Z tej strony przedstawiciel, a zarazem właściciel powstającego projektu HighPeak Roleplay. W tejże prezentacji chciałbym poruszyć kilka istotnych kwestii, a jednocześnie zaprosić Was w nasze skromne progi, abyśmy razem mogli doświadczać dzikiej i nieograniczonej niczym satysfakcji z rozgrywki. Czym jest nasz projekt? Projekt jest serwerem powstającym na platformie SA:MP, który stawia na swobodę rozgrywki i nieograniczanie graczy. Chcemy doprowadzić do tego, by jedynym ograniczeniem w kreowaniu Waszej postaci była Wasza sama wyobraźnia. Nie będzie to kolejny wybryk natury - jak to ostatnio zdarza się na naszej scenie - który upadnie po miesiącu, bądź dwóch. Mamy zapał do tego, co robimy, a wszystkie nasze decyzje są przemyślane, przedyskutowane i stałe. Staramy się wprowadzić chociaż trochę innowacji na tą scenę, chociaż jak doskonale wiecie - to bardzo trudne. Będziemy w miarę możliwości i umiejętności naszych techników realizowali Wasze propozycje, a także mieli z Wami stały kontakt, by nasze relacje sprawiały projekt co raz to lepszym. Skończmy już wstęp, przejdźmy do konkretów.


Dołączona grafika



Zorganizowane grupy przestępcze
Mafie,czyli kolejny ważny aspekt rozgrywki, o którym także nie zapomnieliśmy. Mafie będą miały dostęp do BOTÓW (nie będzie to /call 555 jak na konkurencji, tylko realne i fizycznie występujące na serwerze boty) z narkotykami, bądź amunicją i bronią. Oczywiście nagrodzone w ten sposób zostaną tylko te organizacje, które pokażą nam należyty poziom. Zorganizowane grupy przestępcze, które nie dostaną możliwości zamawiania tych specyfików oczywiście również będą miały należycie urozmaiconą rozgrywkę. Będziecie mogli wymuszać haracze, ba, i to nawet skryptowo! Opracowaliśmy dla Was system, który po kupieniu specjalnego przedmiotu (do którego zamówienia oczywiście będziecie mieli dostęp) umożliwi Wam realne zniszczenie biznesu - usunięcie interioru. Przedmiot jednak będzie stosunkowo drogi, a Wasze czyny będą stale kontrolowane przez administrację serwisu. Sama robótka będzie o tyle ryzykowna, że proces będzie trwał równe dziesięć minut, a w momencie minięcia minuty ósmej, cały departament zostanie powiadomiony o popełnionym przez Was przestępstwie. Aby nie wpaść będziecie musieli wszystko zaplanować w odpowiedni sposób, nie będzie to prosty i szybki proces, bo najzwyczajniej w świecie byłoby Wam za łatwo. Nie będziemy Was ograniczać pod żadnym względem - będziecie mogli handlować organami, robić właściwie wszystko, a my Waszą rozgrywkę będziemy regularnie nagradzać odpowiednimi sumami pieniężnymi. Istnieje także możliwość przejęcia botów Waszej konkurencji poprzez wywołanie z nią wojny, gdzie każdy stan nieprzytomności będzie równy utracie Waszej postaci w wyniku Character Kill. Dodatkowo, tak samo jak gangi będziecie mieli skryptowy dostęp do napadów na lombard, które mimo wysokiego stopnia ryzyka, są również bardzo opłacalnym i przynoszącym spore zyski interesem. Nie zapomnieliśmy również o takich urozmaiceniach jak Darkweb, o który postaramy się w miarę możliwości maksymalnie zadbać. Kolejna sprawa - skryptowe porwania. Specjalnie dla Was przyszykowaliśmy skrypt, dzięki któremu będziecie mogli przetrzymywać daną osobę w wyznaczonym przez Was miejscu. Maksymalny okres przetrzymania wynosi 72h, jeśli ten okres Wam nie starczy - zawsze możecie wnioskować o jego przedłużenie do opiekuna organizacji przestępczych.

Gangi uliczne
Gangi uliczne,czyli owiane monotonią grupy przestępcze, które mimo swojej ogromnej 'ważności' zostały olane na innych projektach. A szkoda. Na tym aspekcie skupiliśmy się aż ponadto, ale przejdźmy już do konkretnych informacji co i jak. Po pierwsze, system cornerów. Cornery nie będą przynależeć tylko do jednej organizacji przestępczej. Wszystkie osoby pod panelem gangu będą mogły handlować w dowolnym miejscu na mapie, co narzuci Wam trochę interakcji, konkurencji, agresji. Boty, kupujące od Was narkotyki będą kupowały ich losowe ilości. Raz więcej, raz mniej, będzie to zależne tylko od Waszego szczęścia. Dodatkowo, w celu zaoszczędzenia Waszego czasu boty będą brały tylko ten towar, który macie w ekwipunku. Ale to nie koniec urozmaiceń. Na serwerze pracujemy nad autorskim oraz wykonanym od zera objectpackiem. Wykonują go osoby, które większość swojego roleplayowego życia spędziły przy gangach ulicznych, do tego doświadczonych, a co za tym idzie - klimat panujący na gangsterskich blokach jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. W końcu, przechodzimy do jednostki, z której jesteśmy najbardziej dumni - system napadów na lombard. Jest to skrypt, na którym co prawda wciąż pracujemy, jednakże do daty startu powinien on już bezbłędnie funkcjonować. Napady na lombard zapewnią Wam nutkę adrenaliny, jeszcze więcej zabawy, a jeśli się uda - mnóstwo pieniędzy. No ale drążmy temat gangów dalej - dodajemy kolejny sposób zarobku, mianowicie sterydy, które będą dawać spore bonusy w wbijaniu siły na siłowni. Siła decyduje o ilości zadanych obrażeń podczas uderzenia (nie tylko z łapki, ale też z kastetu, kija, noża etc), więc zapewniam, że będzie na to spory popyt. Na naszym serwerze istnieją także 'starterpacki', które otrzymuje każdy aplikujący gang. Starterpacki nie są przesadzone w żadną ze stron, ograniczają się do samochodów o łącznej wartości 30.000$ podpisanych pod panel, oraz interiorem który daje Wam także możliwość doobiektowania Waszej ulicy, więc całkiem przyjemna sprawa. Ciągle gadam o tym zarobku i gadam, ale zarobek nie jest tutaj najważniejszy, jeśli kreujecie swoją postać w inny sposób i nie chcecie latać z sterydami, bądź robić napadów - oferujemy spore paydaye, dzięki którym będziecie mogli swobodnie rozwijać swoją postać, a pieniądze będą same wlatywać na Wasze konto i to w nie małych ilościach. Na serwerze prócz lombardu, na który będziecie mogli wykonywać skryptowe napady będzie istniał także lombard, w którym to będziecie mieli okazje sprzedawać przedmioty z Robbery Project. Jak pisaliśmy już we wstępie - ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia. Posiadamy również skrypt hodowania marihuany za pomocą specjalnych nasion, ale to szczegół, więc w niespójny sposób wplatam go w końcówkę tego odcinka tekstu. O gangach to oczywiście nie wszystko, jednakże nie mam zamiaru bardziej się rozpisywać - i tak wyszło dłuższe, niż planowaliśmy.

Grupy zmotoryzowane
Ścigancito kolejna grupa, o którą zadbaliśmy. Organizacje o tym charakterze będą mogły samodzielnie craftować pojazdy, będą miały również dostęp do zamawiania (jako jedyne!) części tuningowych, w tym nitro. Dodatkowo, dla ścigantów będą organizowane specjalne konwoje nielegalnych substancji, które będą nielegalne pod względem chcących je przechwytać bandytów, ale także LSPD. Dodatkowo, pracujemy nad skryptem wyścigów, ale o tym już wkrótce. O grupach zmotoryzowanych krótko, ale konkretnie. Na dniach pojawią się kolejne informacje co do tej grupy, w których będziecie mogli zobaczyć postęp naszych prac.


Zamawianie broni
Zamawianie bronina naszej konkurencji jest to kompletna porażka, zwykli, szarzy kurierzy wraz z normalnymi paczkami dostarczają również bronie, wprost na gangsterskie czy mafijne tereny. My postanowiliśmy rozwiązać to w nieco inny sposób, natomiast - zamawianie dzielimy na dwa 'rodzaje', zamawianie broni, oraz zamawianie narkotyków. Tylko wybrane przez nas organizacje, które wykażą się ponadprzeciętną rozgrywką będą posiadały nadane uprawnienia do zamawiania żelastwa, bądź dragów. Grupa z uprawnieniami w pakiecie dostanie także numer do bota. No ale dobrze, pewnie interesują Was konkrety - w jaki sposób samo zamawianie będzie działać. Jest to bardzo prosta zasada, mianowicie - dzwoniąc pod wyznaczony przez nas numer telefon odbiera bot, który instruuje Was jak się zachowywać, oraz za pomocą opcji SMS przesyła informację, gdzie transakcja się odbędzie - na mapie dostajecie także marker. Gdy dojeżdżacie na miejsce, musicie wjechać w marker i ponownie wykręcić numer do bota. Po tym zabiegu, bot podaje Wam jeszcze dokładniejszą lokalizację, typu - za rogiem. Po wysłuchaniu jego instrukcji i zrobienia tego, co każe - znajdziecie fizycznego NPC, a stojąc obok niego uzyskacie dostęp do komendy /kup. Bot oczywiście zagra należną akcję, a Wy będziecie mogli po odpowiedzeniu na jego akcję zgarnąć z 'sklepu' broń i ammunicję, bądź narkotyki - zależnie od tego, do którego bota dostaliście dostęp, oraz do którego bota zadzwoniliście.

Napady
Skryptowe napady na lombard;na naszym serwerze każda grupa przestępcza będzie miała skryptową możliwość wykonania jednego napadu dziennie. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami nadanymi przez lidera, bądź sam lider, dostanie specjalną komendę, do otworzenia panelu napadu. Po otworzeniu napadu, zapraszacie osoby (muszą być z tej organizacji i stać małą ilość jardów od Was) z którymi chcecie wykonać ową czynność, a te albo te zaproszenie potwierdzają, albo odrzucają. Po zebraniu odpowiedniej ekipy klikacie 'Wykonaj napad' - warto wspomnieć o tym, że w tym samym momencie może trwać tylko jeden napad - po czym macie dziesięć minut na dojechanie do lombardu. Gdy dojeżdżacie do lombardu, wyjmujecie skryptową broń, gdyż jest ona niezbędna, oraz mierzycie w bota. Bot podnosi ręce do góry, a wtedy jedna osoba musi wciąż trzymać go na muszce - w innym wypadku włączy alarm i police department szybciej się zjawi - a inne pakować sprzęt (chodzić od markera do markera, w markerze włącza się animacja, a do puli napadu dodawane są wtedy pieniądze). Wtem macie wybór - albo postrzelić bota do stanu nieprzytomności - co spowoduje większe konsekwencje i zarobek powiększony o 1.5x, bądź zostawić go w spokoju, dzięki czemu po opcjonalnym złapaniu wyrok będzie dużo mniejszy. W lombardzie po trzydziestu sekundach i tak włącza się alarm (w 15 sekundzie bot dostaje godmode i nie możecie go już zabić) który działa na podstawie globalnego /do, które widzi każdy gracz. Aby dostać całą kwotę za napad musicie dojechać w ciągu 15 minut do jednej z trzech lokalizacji - garaż na San Fierro, parking podziemny na Las Venturas, bądź hangar na opuszczonym lotnisku w Las Venturas. Są tam markery, które znikają po wjechaniu do nich i automatycznie nadają twórcy panelu napadu całą gotówkę.



Dołączona grafika




Los Santos Sherrif's Department
Było o przestępczości, więc teraz czas na Los Santos Sherrif's Department!Ta frakcja jest jedną z najważniejszych na serwerze, więc również daliśmy Wam spore możliwości. Członkowie tejże frakcji otrzymają uprawnienia, oraz dostęp do specjalnie przyszykowanej centrali, w której będziecie mogli umieszczać kartoteki, informacje o poszukiwaniach i inne, przydatne rzeczy. Funkcjonariusz ma prawo do oglądania, edytowania oraz dodawania kartotek bezpośrednio w swoim radiowozie, co umożliwi szybkie i łatwe sprawdzanie, czy akurat zatrzymana osoba nie jest poszukiwana, bądź z bogatymi kartotekami. Będziecie także wyposażeni w Mobile Data Terminal, w którym znajdziecie informacje o tym, czy dany gracz posiada licencje, jeśli tak to jakie, punkty karne oraz konkretną informację, czy jest poszukiwany, a jeśli tak - to za co. W skrypcie znajdziecie również znane Wam już less lethale wbijające animacje, oraz paralizatory. Los Santos Sherrif's Department będzie posiadało różne wydziały, w tym Gang Unit czy Detective Bureau, które będą miały na zadaniu urozmaicać również rozgrywkę innym graczom. Kary InCharacter nie będą przesadnie długie, ale też nie przesadnie krótkie - by zachować resztki realizmu, ale nie trzymać więzionych graczy przez parę dni.



Dołączona grafika



Koszykówka
Gra w koszykówkę czyli; coś, czego nie widziałem na żadnym z polskich serwerów roleplay, a mimo ograniczonych funkcji SAMPA - jest do zrobienia. No właśnie, gra w koszykówkę. Kolejna rzecz, którą wraz z naszymi developerami przygotujemy na start serwera. Na serwerze będzie sześć boisk koszykarskich, na których owego skryptu będziecie mogli używać. W tym dwa domyślne - Seville oraz Grape Street, oraz cztery stworzone przez nas, rozrzucone po całym Los Santos. Dla zainteresowanych opiszę jak owy system działa. Po pierwsze, w swoim ekwipunku musicie posiadać piłkę, którą kupicie w lombardzie, bądź w przeznaczonym do tego sklepie - jest on oskryptowany, jego lokalizacji nie będę zdradzać, gdyż musicie sami do tego dojść InGame. Jeśli mamy piłkę - bierzemy swoich znajomych i lecimy na boisko, boiska będą dosyć niebezpiecznym terenem, oprócz jednego publicznego, które jest stale nadzorowane przez ochronę oraz monitorowane. Na boisku zaczynacie grę - jak jest to rozwiązane? Osoba z piłką używa przedmiot, po czym jej postać wpada w odpowiednią animację, a piłka skacze w sposób synchroniczny do ruchów ręki. Aby zabrać komuś piłkę, wystarczy go pchnąć (bieg+lpm), pchnięcie osoby z ową animacją nie zadaje rzecz jasna obrażeń. By rzucić piłką, musicie ustawić się tak, byście mieli czysty rzut do kosza i wcisnąć prawy przycisk myszy - wtem Wasza postać wykonuje animację rzutu do kosza, a piłka albo do niego wpada, albo odbija się i ląduje w randomowym miejscu na boisku. Uważam to rozwiązanie za praktyczne, urozmaicające gierke, nadające ogromnego klimatu, a w dodatku innowacyjne.



Dołączona grafika



Obiekty na serwerze
Object Packto sprawa, do której podeszliśmy wyjątkowo profesjonalnie. Jest on robiony samodzielnie i od podstaw, nie znajdziecie drugiego takiego na innych projektach. Każda z typowo gangsterskich dzielnic będzie wyjątkowo i klimatycznie ozdabiana obiektami, które dodadzą niezwykłego smaczku Waszej rozgrywce. OP jest tworzony przez świetnych mapperów, do tego takich, którzy przegrali na serwerach RP po kilka lat, w tym w gangach i wiedzą, co jest przydatne na takich dzielnicach i czego brakowało na innych projektach. Nie martwcie się, nie zapomnieliśmy również o centrum, które również będzie specjalnie odpicowane. Każdy z cornerów również będzie posiadał swoje jedyne, niepowtarzalne otoczenie. Na dniach wlecą pierwsze screenshooty z gotowych już dzielnic.
Forum: highpeak-rp.pl
Data startu forum: 13-08-2017, 16:00.

#2 FREAQ

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 13 sierpień 2017 - 14:18

Ukradli moją grafikę jak i reklamę - nie polecam.

#3 HighPeak

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 13 sierpień 2017 - 14:27

Wyświetl postUżytkownik FREAQ dnia 13 sierpień 2017 - 14:18 napisał

Ukradli moją grafikę jak i reklamę - nie polecam.

Z tej strony właściciel projektu, Undercity.


Reklama (tekstowo) była pisana całościowo przez zarządców - mnie, oraz Solitare. Ty dorobiłeś nam tylko grafikę, która wraz z Twoim udostępnieniem jej stała się własnością projektu - czyli także moją. Twój wniosek jest bezpodstawny, a próba usunięcia reklamy, bo wyleciałeś z ekipy wręcz żałosna. Wszystkie moje słowa mogę potwierdzić screenshootami, nie uda Ci się nas wyrolować, Kensey.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych