Skocz do zawartości


[DayZ] TOP-GTA

Inne

20 odpowiedzi w tym temacie

#1 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 19 luty 2018 - 01:44

Dołączona grafika


Być może wiele osób zna ten projekt, lecz na pewno znajdą się również tacy którzy o nim nic nie słyszeli.

TOP-GTA to rozbudowany serwer DayZ na platformie MTA, który stoi przeszło od 2013 roku.

.:: Mapping ::.


Spoiler



■ Kompletnie nowa mapa

■ Wielkie lasy

■ Dużo nowych terenów

■ Strefy militarne: ruiny, bazy militarne, więzienie, wyspa, bunkier itd.

■ Strefa z możliwością stworzenia własnego eventu > AirDrop <

■ Wieże myśliwskie

■ Zniszczone statki, łodzie



.:: Postać ::.


Spoiler




■ Możliwość charakteryzacji swojej postaci w kategorii CJ, Rozbitek, Kobieta

■ Ghillie Suit <kilka rodzajów> oraz wiele innych

■ Zdobywane poziomy odblokowują możliwość używania nowych skinów <o tym dalej>



.:: Rozgrywka i trochę informacji ::.


■ Aby otworzyć ekwipunek należy kliknąć J, pod B znajduje się szybki ekwipunek.

■ Przedmiotów można używać za pomocą PPM jak i podwójnego kliknięcia LPM

■ Wyrzucić przedmiot można za pomocą strzałki znajdującej się po lewej stronie każdego przedmiotu lub też przytrzymując i wyrzucając przedmiot poza okno ekwipunku.

■ Na serwerze można zdobywać poziomy, wykonując questy <które możemy uzyskać u Helpera, ikona ludzika na mapie>, zabijając Zombie itd.

■ Niektóre przedmioty można brać w ręce klikając np. PPM na Namiot i wybierając opcję 'Odebrać'

■ Wyższy poziom odblokowuje więcej możliwości <większa ilość skinów, możliwość zmiany koloru nicku na GPS i TAB, oraz parę innych rzeczy.>

■ Ale gwarantuje nam też niejednokrotnie przedmioty które po ukończeniu questa otrzymujemy.

■ Pod klawiszem F11 mamy mapę która posiada udoskonalenia <przytrzymując PPM aktywujemy kursor> tj. możemy uaktywnić pokazywanie przedmiotów które leżą na ziemi, miejsc rozbicia helikoptera, hmmv, samolotu wojskowego.

■ Przeszukując miejsca gdzie się pojawia militarny loot, lub otwierając zamknięte wojskowego skrzynki <za pomocą łoma> możemy znaleźć masę broni która każda posiada odmienną charakterystykę <obrażenia, wygląd, granatnik, tłumik, inny dźwięk wystrzału> lub plecaki, hełmy czy też kamizelki.

■ Eksplorując mapę możemy natknąć się na różne rodzaje Zombie <których zdradzać nie będę >, za których zabicie zdobywamy doświadczenie <zależne od wytrzymałości danego Zombie>

■ Podczas gry na serwerze w zależności od liczby osób online będzie zrzucany główny zrzut z zaopatrzeniem <żółta kropka na mapie> oraz słabszy zrzut <ikona flagi na mapie> wszystko wraz z informacją na czacie

■ Zazwyczaj w weekendy pojawia się boss Zombie którego można śledzić na mapie, ma naprawdę sporą ilość HP i bardzo dużo cennego lootu w sobie, oprócz tego szybko biega i wokół niego pojawiają się szybkie zombie <około 2m po ich zabiciu>

■ Jeżeli chciałbyś przechować swoje przedmioty, koniecznie musisz znaleźć namiot który dzieli się na kilka rodzajów <mały [50 slot], zwykły [100 slot], średni [150 slot], duży [200 slot], wojskowy [900 slot]>

■ Po rozstawieniu namiotu radzę zaznaczyć tryb ukryty po którym znika menu namiotu i aby go znaleźć trzeba czasami niejednokrotnie klikać ekwipunek, odchodzić i podchodzić aby znaleźć swój namiot ukryty w ścianie. <polecam klikać pod B z małym odstępem czasowym>

■ W niektórych miejscach na mapie możemy znaleźć boty, większość z nich jest przyjazna <jeżeli nie będziemy mieli zaekwipowanej broni>, niektóre natomiast będą strzelać do nas zaraz po zobaczeniu nas

■ Pod F2 mamy panel ustawień, gdzie możemy ustawić język <serwer posiada oczywiście język polski>, jakość tekstur w grze, odległość rysowania, głośność dźwięków, pokazywanie zadanych obrażeń, limit FPS <polecam ustawić na 60, niektóre wartości powodują problemy, ale to jest już wina GTA, dostaniemy odpowiednią notkę na czacie w czasie ustawienia złej ilości> oraz wiele innych rzeczy.

Spoiler



■ Pod klawiszem F3 możemy wyłączyć HUD

■ Pod klawiszem F4 znajduje się okienko z możliwością bindowania przycisków

■ Pod klawiszem F6 znajduje się okienko questów

■ Pod klawiszem F7 znajduje się panel baz <o ile takową posiadamy>

■ Pod klawiszem F9 znajduje się poradnik, TOP-5 serwera, hotkey'e, zaplanowane zdarzenia z dokładną godziną <odświeżanie pola wojskowego, kopia zapasowa serwera, pomoc humanitarna, oraz niestandardowe zrzuty z zaopatrzeniem <jeżeli ktoś takowe zaplanował, można to zrobić na mapie gdzie jest ikona kasyna, należy pamiętać, że znajdują się tam boty, dlatego wcześniej należy odekwipować swoją broń>

Spoiler



■ Przytrzymanie klawisza L pozwala nam położyć się na ziemi, niejednokrotnie możemy się poruszać wokół zombie bezszelestnie <w niewielkim stopniu pomaga też kamuflaż ciała za pomocą krwi, który możemy wykonać stojąc przy trupie zombie i naciskając odpowiednią opcję>, należy zwracać też uwagę na znaczniki po prawej stronie.

■ Dostęp do czatu globalnego możemy uzyskać za pomocą X, natomiast do czatu lokalnego pod klawiszem T

■ Aby widzieć siebie i swoich towarzyszy należy ustawić taką samą falę GPS <gracz który podłączył się do fali będzie widoczny na GPS, mapie oraz na TAB będzie podświetlony jego kraj na zielono>

■ Za pomocą komendy rush którą należy zbindować, możemy wyróżnić się na GPS <gracz który tego użył miga na GPS, i pokazuje się jego nick, pomocne gdy mamy więcej ludzi>

■ Pojazdy oprócz podmienionych modeli mają zmienione także dźwięki silników i nie tylko, na niektóre pojazdy można zamontować bronie, blachę na szybę, koła czy też w innym miejscu, za pomocą blachy możemy także dodać pancerz do pojazdu tym samym chroniąc jego części przed zniszczeniem

■ Na większość pojazdów można się przykleić za pomocą M, za pomocą H możemy strzelać z drive-by <jako pasażer>, na pojazd można zamontować GPS który będzie działał do momentu usunięcia go/wybuchnięcia pojazdu <dostaniemy informację o straceniu sygnału>, dzięki temu możemy widzieć gdzie nasz pojazd się obecnie znajduje, dlatego zawsze przed naprawą pojazdu należy sprawdzać czy aby ktoś inny nie zamontował nam GPS na pojazd

■ Na inne pytania postaram się odpowiedzieć <o ile takowe będą>



.:: Atmosfera i otoczenie ::.


Spoiler




■ Na serwerze znajdują się dźwięki otoczenia

■ Jak i również system pogody

■ Niektóre serwery posiadają ciemną noc oraz jasną noc <o tym dalej>



.:: Serwery ::.


RU/UA:

RU/UA #1 IP: 77.220.180.171:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #2 IP: 77.220.180.172:22003 SZ | DN | PL: 400

RU/UA #3 IP: 77.220.180.173:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #4 IP: 77.220.180.254:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #5 IP: 77.220.180.165:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #6 IP: 77.220.180.245:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #7 IP: 77.220.180.251:22003 SZ | LN | PL: 400

RU/UA #8 IP: 77.220.180.252:22003 SZ | DN | PL: 400

RU/UA #9 IP: 77.220.180.170:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #10 IP: 77.220.180.160:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #11 IP: 77.220.180.166:22003 SZ | DN | PL: 400



International:

INT #1 IP: 160.202.166.14:22003 SZ | LN | PL: 500

INT #2 IP: 160.202.166.12:22003 SZ | DN | PL: 500

INT #3 IP: 160.202.166.16:22003 SZ | DN | PL: 500

INT #4 IP: 160.202.166.17:22003 SZ | LN | PL: 500



Europa:

EU #1 IP: 217.182.196.11:22003 NO BASES | FZ | DN | PL: 500

EU #2 IP: 185.38.151.22:22003 SZ | LN | PL: 500



Inne:

Turkey #1 IP: 185.38.151.139:22003 SZ | DN | PL: 500

Turkey #2 IP: 185.38.149.166:22003 SZ | DN | PL: 500

ASIA #1 IP: 139.99.124.27:22003 SZ | LN | PL: 600




Objaśnienia:

* FZ - szybkie Zombie

* SZ - wolne Zombie

* DN - ciemna noc

* LN - jasna noc

* PL - limit pingu

* NO BASES - brak baz na serwerze



Strona projektu: top-gta.ru

Interaktywna mapa: top-gta.ru/map/

Wikipedia: wiki.top-gta.ru

Kontakt z administracją:

Facebook - fb.com/topgtadayz/

#2 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 03 marzec 2018 - 23:21

/odświeżam

Trochę więcej informacji:

> Aby widzieć kogoś na mapie i na GPS, należy otworzyć ekwipunek kliknąć PPM lub 2x LPM i wpisać taki sam kod GPS.

> Posiadając radio dostajemy powiadomienia głosowe kilka sekund wcześniej np. o tym, że zrzut zaopatrzenia zrzucił skrzynkę kilka sekund przed tym jak zostanie to wyświetlone na globalnym czacie.

> Kiedy zostaniemy zabici przez Zombie aby od razu zginąć należy nacisnąć ENTER, w przeciwnym razie możemy się stać jednym z nich

> Zombie dzielą się na wiele klas, każda ma swoje właściwości, należy pamiętać o tym że w miejscu gdzie znajduję się military loot <high/very high> i nie tylko spotkamy Zombie które są bardzo wytrzymałe, dlatego warto zwracać uwagę, w jakie miejsce się udajemy.

> Jeżeli chcesz nosić broń na innej pozycji niż jest standardowo, należy pod F2 zaznaczyć opcję <scroll actions/przewiń akcje> po czym trzymając w ręce np. M4A1 użyć scrolla i wybrać opcję "Zamień broń"

Użytkownik MajszteR edytował ten post 04 marzec 2018 - 06:33


#3 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 13 marzec 2018 - 23:52

/odświeżam

Panel baz znajduje się w grze jak i na stronie, za pomocą strony możemy sprawdzić dostępne bazy czy też ją kupić. Płacąc za pomocą wirtualnej waluty VM bazę otrzymamy automatycznie od razu po kliknięciu "VMPay". Za pomocą panelu na stronie możemy sprawdzić szczegółowe informacje o bazie takie jak ilość bram, maksymalna ilość pojazdów, czy też kiedy baza się kończy.

Dołączona grafika

Dołączona grafika


Za pomocą panelu w grze możemy otrzymać hasła do bram, dodać graczy do listy dostępu oraz ustawić im poszczególne uprawnienia.

Dołączona grafika

Główna zakładka, gdzie znajdują się hasła, które możemy wygenerować (przycisk "Generate" następnie "Change") oraz zmieniać na swoje.
Przycisk bind pozwala nam na łatwe bindowanie. Funkcja "Clean base" oczyszcza teren bazy z graczy którzy są w środku, również z tych którzy się tam wylogowali.

Lista dostępu oraz uprawnienia:
Dołączona grafika

W każdej bazie za pomocą interior editor'a możemy stawiać obiekty, tworzyć nowe piętra.
Poniżej mini tut jak płacić za pomocą waluty dostępnej w grze - VM.


W razie jakichkolwiek pytań postaram się odpowiedzieć w temacie lub na PW.

Użytkownik mjxx44 edytował ten post 13 marzec 2018 - 23:56


#4 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 30 marzec 2018 - 04:08

Przydałoby się opisać parę rodzajów Zombie występujących na serwerze :)

Bloodsucker

HP: 12000
Obrażenia: 3000-5000
Czas respawnu: 10 min
Szybkość: szybki

Tą klasę ZM możemy zazwyczaj spotkać na ruinach zamków, bunkrze na górze Chiliad, czy też na niestandardowej wyspie w okolicach Bayside.

Dołączona grafika

Super Bloodsucker

HP: 100000
Obrażenia: 10000 - 15000
Czas respawnu: 12 min
Szybkość: szybki

Mocniejsza wersja Bloodsuckera, występuje podobnie jak zwykłe ich odpowiedniki, lecz w mniejszych ilościach. Za zabicie otrzymujemy 60 pkt. doświadczenia.

Dołączona grafika


Slasher

HP: 30000
Obrażenia: 5000 - 9000
Czas respawnu: 8 min
Szybkość: szybki

Jednego z nich możemy znaleźć w bunkrze, dwóch innych znajduje się na ruinach zamku w okolicach Flint County, ostatni z nich jest przy szpitalu w SF.

Dołączona grafika


Stalker

HP: 35000
Obrażenia: 6000 - 9000
Czas respawnu: 6 min
Szybkość: szybki

5 Zombie tego rodzaju znajdziemy w "Tunnel of Darkness", czyli tunelu kolejowym z LS do SF, reszta znajduje się w Tierra Robada, na ruinach zamku.

Dołączona grafika


Clot

HP: 30000
Obrażenia: 5000 - 9000
Czas respawnu: 8 min
Szybkość: szybki

Jeden z nich przebywa w bunkrze, reszta znajduje się gdzieś na terenie Flint County oraz Tierra Robada.

Dołączona grafika


Radioactive Zombie

HP: 20000
Obrażenia: 4000 - 8000
Czas respawnu: 10 min
Szybkość: szybki

Występowanie: szpital SF, wejście do bunkra na górze Chiliad

Dołączona grafika

Military zombie (chemical)

HP: 50000
Obrażenia: 10000
Czas respawnu: 15 min
Szybkość: szybki (x1.34)

Aktualnie występują tylko i wyłącznie na niestandardowej wyspie, znajdziemy tam takie 3. Jedne z silniejszych Zombie które możemy spotkać. Czasami wypadają z nich lepsze przedmioty np. kamizelka balistyczna, kamizelka taktyczna itp.

Dołączona grafika


Hospital zombie (chemical)

HP: 25000
Obrażenia: 10000
Czas respawnu: 15 min
Szybkość: szybki (x1.34)

Posiadają mniej krwi od tych które podałem wyżej, trzy takie Zombie znajdziemy obok szpitala SF.

Dołączona grafika


Leper

HP: 100000
Obrażenia: 15000
Czas respawnu: 17 min
Szybkość: szybki (x1.34)

Kolejna potężna klasa Zombie, szybko biega, posiada sporo krwi, zadaje spore obrażenia, do znalezienia w bunkrze, oraz na Tierra Robada.

Dołączona grafika

Fleshpound

HP: 3000000
Obrażenia: 30000 - 45000
Czas respawnu: n/d
Szybkość: szybki (x1.4)

Ten ZM nie posiada stałego miejsca spawnu, pojawia się jako event w weekendy (zazwyczaj w niedziele, czasami w sobotę), informacje oraz godzina pojawienia jest podawana na Facebook'u projektu kilkanaście minut przed rozpoczęciem. ;)
Kiedy jest już na mapie możemy go śledzić na F11 w czasie rzeczywistym.
Posiada naprawdę sporą wytrzymałość, gdyż po jego zabiciu wypada nam losowy, rzadki loot + 500 pkt. doświadczenia za jego zabicie.

Dołączona grafika

#5 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 01 kwiecień 2018 - 17:30

Zapraszam do gry :)

EU #2

185.38.151.22:22003



Dołączona grafika


Użytkownik mjxx44 edytował ten post 01 kwiecień 2018 - 17:30


#6 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 11 kwiecień 2018 - 17:43

Odświeżam.

Jest duża szansa, że do płatności zostanie wprowadzony Skrill, a wraz z nim PaySafeCard
Przez co więcej osób będzie mogło łatwiej opłacać swoje np. bazy.
Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po myśli administratorów. :)

#7 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 20 kwiecień 2018 - 13:45

Odświeżam temat.

#8 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 16:05

Na serwery TOP-GTA RUS/UA #2 oraz INT #3 zawitał mini-update, prawdopodobnie po wyłapaniu błędów zostanie on wprowadzony na wszystkie serwery.

Lista zmian:
- Nowa Area51 (obszar został zmodyfikowany, dodano jeziora, główny obszar jest otoczony siatką z wieżyczkami, stary bunkier jest otwarty, dodano wiele miejsc spawnu lootu h. top military skoncentrowanych w środku)
- Poprawiono listy (teraz listy mogą zablokować nawet 70% obrażeń zadawanych z broni)
- Dodano możliwość szybkiego montowania list za pomocą opcji
- Usunięto ograniczenie widoczności nicku przy celowaniu - teraz nick można zobaczyć z daleka
- Poprawiono redukcję obrażeń dla Sapera
- Tymczasowo wyłączono airdrop

Dołączona grafika

#9 Rimmer

    Krytyk serwerów

  • Użytkownicy
  • 76 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 16:40

jest forum? nie mowie o top-gta.ru, masz do tego oddzielne forum?

#10 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 22:34

Wyświetl postUżytkownik Rimmer dnia 22 kwiecień 2018 - 16:40 napisał

jest forum? nie mowie o top-gta.ru, masz do tego oddzielne forum?

Forum nie ma, jest jedynie VK - rosyjski odpowiednik Facebooka, i tam są propozycje, bugi, pytania.

#11 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 03 maj 2018 - 02:30

Wersja: 1.6 | R46

- Odświeżona A51

Dołączona grafika

#12 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 06 maj 2018 - 17:33

Wersja: 1.6 | R47
- Zamieniono Hotring Racer 3 model na "Pontiac" z wersji 1.5
- Dodano nowy pojazd "Mustang" (odnowiony z wersji 1.5)

Ostatnie zmiany:
- Zmieniono handling obu pojazdów podanych wyżej
- Poprawiono tankowanie i dźwięki Mustanga
- Poprawiono bug w środku A51
- Poprawiono polskie tłumaczenie (thanks to IC3PEAK)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#13 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 08 maj 2018 - 16:35

Wersja: 1.6 | R48

- Zredukowano niszczenie się kamizelek (wszystkie bronie; jak w wersji 1.5) (test)
- Zombie nie będą niszczyć już kuloodpornych kamizelek (w rezultacie Zombie będą zadawały więcej obrażeń)
- Dodana możliwość zamontowania wizualnego pancerza dla Mustanga
- Poprawiono pozycję świateł dla Pontiaca
- Zmieniono handling Mustanga i Barracka (test)
- Poprawiono problem z pancerzem dla auta (lekkie uderzenie powodowało utratę 50% lub więcej pancerza)

#14 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 13 maj 2018 - 21:10

Wersja: 1.6 | R49

- Dodano nowe opcje dla marketu dla baz
- Akumulator w autach BMW M5 oraz BMW X5 będzie teraz od zawsze naładowany

System baz (uprawnienia):
- Dodana możliwość ustawienia widoczności poszczególnego hasła - np. gracz może widzieć tylko hasło do pierwszej bramy.
- Lista uprawnień jest teraz posortowana

- Dodano możliwość przemieszczania HUD'u pojazdu za pomocą konstruktora
- Dodano debug monitor (krew i podstawowe statystyki gracza):
F5 - włącz/wyłącz debug monitor
ALT + F5 - przełącz debug monitor (na górze ekranu)
Możesz zmienić położenie Debug monitora za pomocą myszki
Nakładka z questami przeniesiona na klawisz F6
- Zmieniono handling Mustanga (nie zapomniano o prędkości)
- Dodano nowy pojazd: Mercedes

Dołączona grafika

Użytkownik mjxx44 edytował ten post 13 maj 2018 - 21:10


#15 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 18 maj 2018 - 20:06

Wersja 1.6 | R50

- Dodano 3 nowe żeńskie skiny (loot):
Hooker Suit
Cobra Suit
Tornado Suit
Specjalna wersja skina żeńskiego:
- Dodano stary żeński skin 1.5 (możesz go znaleźć w zakładce "Inne")
- Coyote Backpack Desert zmieniony na standardowy (nie zimowy)
- Dodano 35 nowych spawnów (teraz każda lokacja posiada taką samą ilość spawnów)
- Poprawiono obrażenia i efektywny dystans następujących rzadkich broni:
— AKS Gold
— Famas F1 SD
— ACR G33 (+ SD)
— HK417 SD
— M4A1 CCO SD
— Steyr AUG
— FN SCAR-L (+ SD)
— G36K CAMO
— LK05 SD
- Dodano alternatywne położenie broni na ciele (można zmienić za pomocą menu "Szybkie akcje" pod F2)
- Dodano interior dla supermarketu w LS
- Usunięto oświetlenie okien, zmieniono poziom ciemnej nocy
- Usunięto tryb grafiki "Turbo Low"
- Dodano nowe możliwości dla panelu kontrolnego (F2):
— Dodano opcję "Domyślne auta" (wyłącza podmianki pojazdów; wcześniej używane w grafice "Turbo Low"; zalecane dla słabych PC z małą ilością RAM)
— Dodano opcję optymalizacji loot pointów (zmienia wizualny wygląd lootpointu jeżeli coś się w nim znajduje, rekomendowane w przypadku problemów z renderingiem)
— Dodano opcję optymalizacji martwych ciał (w poprzednich wersjach było to włączone za każdym razem, teraz można to wyłączyć; włączenie tego powoduje że ciało zamienia się w inny obiekt; poprawia to FPS'y podczas dużego PvP) (reconnect nie jest wymagany, wszystkie ciała zostaną zamienione bez wychodzenia z gry)
- Dodano limit do szybkiego wyrzucania przedmiotów w bazie (działa tylko gdy gracz nie posiada uprawnienia do tego)
- Poprawiono błąd z headshotem pasażera (jeżeli pojazd nie posiadał stali)
- Poprawiono bug z uszkodzeniem HULL z pojazdem który miał stal
- Debug monitor (F5) przystosowuje się do rozdzielczości oraz wybranego języka
- Przetłumaczono niektóre opcje w zakładce "Market" (panel zarządzania bazą)
- Poprawiono drugie piętro w bazie 6 (Kategoria 2)

Specjalnie dla serwerów International, Europe, Turkey oraz ASIA dodano automatyczny system spawnów pojazdów z powiadomieniami w grze (pojazdy z nieopłaconych baz).

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#16 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 04 czerwiec 2018 - 14:23

Już wkrótce kolejne aktualizacje.


Dołączona grafika

Użytkownik mjxx44 edytował ten post 04 czerwiec 2018 - 14:23


#17 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 06 czerwiec 2018 - 13:44

Wersja: 1.6 | R51

Lista zmian:

- Dodano 2 nowe pojazdy: Jeep Wrangler Rubicon i BMW M5 E60
- Dodan możliwość ukrycia części swoich statystyk (dostępne pod panelem kontrolnym - F2)
- Dodano podświetlenie sektora mapy w którym będzie spadać humanitarny zrzut
— Rozkład wydarzeń można zobaczyć pod F9
— Kiedy zrzut zostanie zrzucony, sektor nie będzie już widoczny na mapie, ikona zrzutu pojawi się tylko i wyłącznie jak ktoś go znajdzie.
— Zrzut może zlecieć w dowolnym miejscu na mapie, na wodzie też (100%-towy random)
- Ghillie Hunter zamieniony na standardowy (letni) wariant
- Poprawiono ochronę baz w związku z możliwością niszczenia pojazdów z wykorzystaniem bugów
- Dodano możliwość lootowania trupa gracza odrazu po śmierci
- Zmieniono zachowanie botów (teraz bot zazwyczaj będzie strzelać poniżej głowy, w skrajnych przypadkach będzie strzelać w głowę)
- Dodano możliwość zamontowania wizualnego pancerza na FBI Rancher i Regina, poprawiono położenie pancerza na innych pojazdach
- Poprawiono problem z brakiem możliwości zmiany kolorów niektórych pojazdów na tuningu

- Dodano nową wersję synchronizacji strzału:
Obecnie działa to w ten sposób: skin + ping + dodatek przeciwko laggerom
Wcześniejsza sychronizacja nie została usunięta.
Nowa synchronizacja poprawia strzelanie do celów na blisko jak i do tych którzy są w ruchu.
Dodatek przeciw laggerom działa wtedy gdy zachodzą (niecharakterystyczne dla gracza) zmiany w pingu, FPS i utracie pakietów. Zadawane obrażenia dla takich graczy wzrastają trzykrotnie. Jeżeli cel znika, cofa się, to najefektywniej będzie strzelać w kierunku jego poruszania się (w związku z nową synchronizacją).

Co do pokazywania zadawanych obrażeń (które można włączyć w panelu kontrolnym pod F2): obrażenia pokazują się tylko i wyłącznie gdy cel na pewno otrzymał "pewne" obrażenia (dzięki temu nie będzie czegoś takiego, że cel nie dostał, a mimo to otrzymywaliśmy log z zadanymi obrażeniami), zależy od pingu, mogą być opóźnienia.

Synchronizacja jest w trakcie testowania, na pewno nie jest to finalna wersja.

PS: Prawdopodobnie w kolejnym update zawitają nowe, ciemniejsze lub obecne ciemniejsze shadery (tekstury).



Dołączona grafika

Dołączona grafika

#18 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 08 czerwiec 2018 - 21:38

Nowe shadery (tekstury) - powinny zawitać już niedługo ;)

Dołączona grafika

#19 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 14 czerwiec 2018 - 00:08

Kolejny zrzut ekranu przedstawiający nowe tekstury, oczywiście nie wiadomo czy finalne.

Dołączona grafika

#20 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisano 15 czerwiec 2018 - 23:59

Następny zrzut ekranu przedstawiający nowe shadery - prawdopodobnie po wprowadzeniu najbliższych update'ów główna prezentacja zostanie zaaktualizowana.

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych