Skocz do zawartości


[MTA DayZ] TOP-GTA

Inne

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 03 lipiec 2018 - 06:46

Dołączona grafika



Być może wiele osób zna ten projekt, lecz na pewno znajdą się również tacy którzy o nim nic nie słyszeli.

TOP-GTA to rozbudowany serwer DayZ na platformie MTA, który stoi przeszło od 2013 roku.

.:: Panel logowania ::.


W nim możemy ustawić swoją postać, zmienić ustawienia itd.

Spoiler

.:: Mapping ::.


Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler


■ Całkowicie odmienna mapa

■ Nowe tereny

■ Strefy militarne: ruiny, bazy wojskowe, strefa 51, wyspa, bunkier itd.

■ Strefa z możliwością stworzenia własnego eventu > AirDrop <

Spoiler
Spoiler

■ Wieże myśliwskie

■ Zniszczone statki


.:: Postać ::.


Spoiler
Spoiler
Spoiler


■ Możliwość charakteryzacji swojej postaci w kategorii CJ, Mężczyzna, Kobieta

■ Ghillie Suit - kilka rodzajów: Desert, Mossy, Rock, Suit, Wood

Spoiler

■ Zdobywane poziomy odblokowują możliwość używania nowych skinów



.:: Rozgrywka i trochę informacji ::.


Spoiler

■ Klawiszem J otwieramy ekwipunek, pod B znajduje się szybki ekwipunek.

Spoiler

■ Przedmiotów można używać za pomocą PPM jak i podwójnego kliknięcia LPM

■ Wyrzucić przedmiot można za pomocą strzałki znajdującej się po lewej stronie każdego przedmiotu lub też przytrzymując i wyrzucając przedmiot poza okno ekwipunku.

■ Na serwerze można zdobywać poziomy, wykonując questy <które możemy uzyskać u Helpera, ikona ludzika na mapie>, zabijając Zombie itd.

■ Niektóre przedmioty można brać w ręce klikając np. PPM na Namiot i wybierając opcję 'Weź'

■ Wyższy poziom odblokowuje więcej możliwości <większa ilość skinów, możliwość zmiany koloru nicku na GPS i TAB, oraz parę innych rzeczy.>

■ Ale gwarantuje nam też niejednokrotnie przedmioty które po ukończeniu questa otrzymujemy.


■ Przeszukując miejsca gdzie się pojawia militarny loot, lub otwierając zamknięte wojskowe skrzynki <za pomocą łoma> możemy znaleźć masę broni która każda posiada odmienną charakterystykę <obrażenia, wygląd, granatnik, tłumik, inny dźwięk wystrzału> lub plecaki, hełmy czy też kamizelki.

■ Eksplorując mapę możemy natknąć się na różne rodzaje Zombie, za których zabicie zdobywamy doświadczenie <zależne od wytrzymałości danego Zombie>

■ Podczas gry na serwerze w różnych godzinach może być zrzucany humanitarny zrzut - zawiera on losowy loot w losowych ilościach, od jedzenia, plecaków, słabych broni do top lootu. Informacja pojawi się na czacie, sektor zostanie podświetlony do momentu gdy sam zrzut spadnie, a dokładne położenie tj. wskaźnik pojawi się tylko i wyłącznie wtedy gdy ktoś go znajdzie.

■ Na serwerze znajduje się również zwyczajny zrzut który spada co 30-40 minut - ilość graczy ma mały wpływ na czas. Częstotliwość spadania zrzutu jest taka sama w dzień jak i w nocy.

■ Zazwyczaj w weekendy pojawia się boss Zombie którego można śledzić na mapie, ma naprawdę sporą ilość HP i rzadki loot w sobie, oprócz tego szybko biega i wokół niego pojawiają się szybkie zombie <około 2m po ich zabiciu>

■ Jeżeli chciałbyś przechować swoje przedmioty, koniecznie musisz znaleźć namiot który dzieli się na kilka rodzajów <mały [50 slot], zwykły [100 slot], średni [150 slot], duży [200 slot], wojskowy [900 slot]>

■ Po rozstawieniu namiotu radzę zaznaczyć tryb ukryty po którym znika menu namiotu i aby go znaleźć trzeba czasami niejednokrotnie klikać ekwipunek, odchodzić i podchodzić aby znaleźć swój namiot ukryty w ścianie. <polecam klikać pod B z małym odstępem czasowym>

■ W niektórych miejscach na mapie możemy znaleźć boty, większość z nich jest przyjazna <jeżeli nie będziemy mieli zaekwipowanej broni>, niektóre natomiast będą strzelać do nas zaraz po zobaczeniu nas

■ Pod F1 mamy sklep za VM

■ Pod F2 mamy panel ustawień, gdzie możemy ustawić język <serwer posiada oczywiście język polski>, jakość tekstur w grze, odległość rysowania, głośność dźwięków, pokazywanie zadanych obrażeń, limit FPS <polecam ustawić na 60, niektóre wartości powodują problemy, ale to jest już wina GTA, dostaniemy odpowiednią notkę na czacie w czasie ustawienia złej ilości> oraz wiele innych rzeczy.

Spoiler


■ Pod klawiszem F3 możemy wyłączyć HUD

■ Pod klawiszem F4 znajduje się okienko z możliwością bindowania przycisków

■ Pod klawiszem F6 znajduje się okienko questów

■ Pod klawiszem F7 znajduje się panel bazy

■ Pod klawiszem F9 znajduje się poradnik, TOP-5 serwera, hotkey'e, zaplanowane zdarzenia z dokładną godziną <odświeżanie pola wojskowego, kopia zapasowa serwera, pomoc humanitarna, oraz niestandardowe zrzuty z zaopatrzeniem <jeżeli ktoś takowe zaplanował, można to zrobić na mapie gdzie jest ikona kasyna, należy pamiętać, że znajdują się tam boty, dlatego wcześniej należy odekwipować swoją broń>

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

■ Pod klawiszem F11 mamy mapę która posiada udoskonalenia <przytrzymując PPM aktywujemy kursor> tzn. możemy uaktywnić pokazywanie przedmiotów które leżą na ziemi, miejsc rozbicia helikoptera, hmmv, samolotu wojskowego.

Spoiler


■ Przytrzymanie klawisza L pozwala nam położyć się na ziemi, niejednokrotnie możemy się poruszać wokół zombie bezszelestnie. Należy zwracać też uwagę na znaczniki po prawej stronie.

■ Dostęp do czatu globalnego możemy uzyskać za pomocą X, natomiast do czatu lokalnego pod klawiszem T

■ Za pomocą komendy rush którą należy zbindować, możemy wyróżnić się na GPS <gracz który tego użył miga na GPS, i pokazuje się jego nick, pomocne gdy mamy więcej ludzi>

■ Pojazdy oprócz podmienionych modeli mają zmienione także dźwięki silników i nie tylko, na niektóre pojazdy można zamontować bronie, blachę na szybę, koła czy też w innym miejscu, za pomocą blachy możemy także dodać pancerz do pojazdu tym samym chroniąc jego części przed zniszczeniem

■ Na większość pojazdów można się przykleić za pomocą M, za pomocą H możemy strzelać z drive-by, na pojazd można zamontować GPS który będzie działał do momentu usunięcia go/wybuchnięcia pojazdu <dostaniemy informację o straceniu sygnału>, dzięki temu możemy widzieć gdzie nasz pojazd się obecnie znajduje, dlatego zawsze przed naprawą pojazdu należy sprawdzać czy aby ktoś inny nie zamontował nam GPS na pojazd

■ Na inne pytania postaram się odpowiedzieć <o ile takowe będą>



.:: Atmosfera i otoczenie ::.


Spoiler
Spoiler


■ Na serwerze znajdują się dźwięki otoczenia

■ Jak i również system pogody

■ Niektóre serwery posiadają ciemną noc

Spoiler

FAQ:

Q: Jak widzieć kogoś na mapie ?
A: Aby widzieć kogoś na mapie i na GPS, należy otworzyć ekwipunek kliknąć PPM lub 2x LPM i wpisać taki sam kod GPS.

Q: Co daje krótkofalówka?
A: Posiadając radio dostajemy powiadomienia głosowe kilka sekund wcześniej np. o tym, że zrzut zaopatrzenia zrzucił skrzynkę kilka sekund przed tym jak zostanie to wyświetlone na globalnym czacie, podobnie jest również z rozbiciem helikoptera jak i samolotu wojskowego.

Q: Dlaczego stałem się Zombie?
A: Kiedy zostaniemy zabici przez Zombie aby od razu zginąć należy nacisnąć ENTER, w przeciwnym razie możemy się stać jednym z nich

Q: Czy każdy Zombie ginie na jeden strzał w głowę ?
A: Zombie dzielą się na wiele klas, należy pamiętać o tym że w miejscu gdzie znajduję się military loot <high/very high> i nie tylko spotkamy Zombie które są bardzo wytrzymałe, niektóre potrafią wytrzymać do 60-90 STANAG.

Q: Jak zmienić położenie broni?
A: Jeżeli chcesz nosić broń na innej pozycji niż jest standardowo, należy pod F2 zaznaczyć opcję <scroll actions/szybkie akcje> po czym trzymając w ręce np. M4A1 użyć scrolla i wybrać opcję "Zamień broń"

Q: Jaki serwer wybrać ?
A: Europe #2 - ze względu na niski ping, jasną noc, chyba że ktoś woli ciemną noc to Turkey #1 / Turkey #2 / Europe #1



.:: Serwery ::.

RU/UA:

RU/UA #1 IP: 77.220.180.171:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #2 IP: 77.220.180.172:22003 SZ | DN | PL: 400

RU/UA #3 IP: 77.220.180.173:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #4 IP: 77.220.180.254:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #5 IP: 77.220.180.165:22003 FZ | DN | PL: 400

RU/UA #6 IP: 77.220.180.245:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #7 IP: 77.220.180.251:22003 SZ | LN | PL: 400

RU/UA #8 IP: 77.220.180.252:22003 SZ | DN | PL: 400

RU/UA #9 IP: 77.220.180.170:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #10 IP: 77.220.180.160:22003 FZ | LN | PL: 400

RU/UA #11 IP: 77.220.180.166:22003 SZ | DN | PL: 400



International:

INT #1 IP: 160.202.166.14:22003 SZ | LN | PL: 500

INT #2 IP: 160.202.166.12:22003 SZ | DN | PL: 500

INT #3 IP: 160.202.166.16:22003 SZ | DN | PL: 500

INT #4 IP: 160.202.166.17:22003 SZ | LN | PL: 500



Europa:

EU #1 IP: 217.182.196.11:22003 NO BASES | FZ | DN | PL: 500

EU #2 IP: 185.38.151.22:22003 SZ | LN | PL: 500



Inne:

Turkey #1 IP: 185.38.151.139:22003 SZ | DN | PL: 500

Turkey #2 IP: 185.38.149.166:22003 SZ | DN | PL: 500

ASIA #1 IP: 139.99.124.27:22003 SZ | LN | PL: 600




Objaśnienia:

* FZ - szybkie Zombie

* SZ - wolne Zombie

* DN - ciemna noc

* LN - jasna noc

* PL - limit pingu

* NO BASES - brak baz na serwerze



Strona projektu: top-gta.ru

Interaktywna mapa: top-gta.ru/map/

Wikipedia: wiki.top-gta.ru

Kontakt z administracją:

Facebook - fb.com/topgtadayz/

#2 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 03 lipiec 2018 - 06:51

Prezentacja została odświeżona, o wszelkich aktualnościach będę informował tutaj. Postanowiłem założyć nowy temat ze względu tego iż czekałem już ponad 3 tygodnie na aktualizację głównego postu w starym temacie.

Wersja: 1.6 | R53

Lista zmian:
- Dodana nowa wyspa na granicach mapy
Na wyspie znajdują się boty, po za nimi na wyspie znajduje się dużo lootów
Na terenie wyspy można stawiać namioty, chować pojazdy (nie będzie automatycznego respawnu)

- Zmieniono system leżenia (położyć można się klikając L)
!!! Dodano możliwość strzelania leżąc (na dany moment nie dla wszystkich broni)
Ten system jest przeznaczony do testowania.

- W zakładce "uprawnienia" bazy dodano opcję "interakcja z pojazdem"
!! Jest to eksperymentalna funkcja, wszelkie błędy zostaną naprawione z czasem.
Uszkodzić pojazd można tylko i wyłącznie jeżeli dany gracz posiada te uprawnienie.
Pomimo tego, jeżeli nie posiadamy tego uprawnienia, nie możemy przesuwać pojazdu, odpalić silnika ani stawiać w nim obiektów.

- Przywrócono i przerobiono system cargo (zrzut)
Dodana lokacja na nowej wyspie
Ilość graczy na czas zrzutu od tej pory ma mały wpływ - zrzut spada około 40 minut (jak w 1.5), natomiast przy wysokim online - 30 minut
Mniejsze zrzuty spadają co 10 minut.
Zrzut spada z taką samą czestotliwością w dzień jak i w nocy.

- Dodano możliwość włączenia świateł pojazdu za pomocą menu szybkich akcji - gdy siedzimy na miejscu kierowcy.

- Zbalansowano pojawianie się wody i paliwa na mapie

- Zmieniono bazę №1 (5 kategoria SF). Usunięto interior, i zmieniono wejście.

System leżenia:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#3 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 08 lipiec 2018 - 01:45

Poza ulepszeniami i poprawą bugów został dodany nowy pojazd Aprilia RSV4 w zakładce Market dla bazy (ilość: 2)

Informacja dla wszystkich właścicielów baz. System interakcji z pojazdami został zmieniony.
Od teraz wszystkie pojazdy nie są chronione z samego początku. Należy włączyć ochronę pojazdu za pomocą menu szybkich akcji, dla jednego lub wszystkich pojazdów znajdujących się w bazie.
Dzięki tej zmianie ten system staje się bardziej przydatny i łatwiejszy w obsłudze. Kiedy wjeżdzasz pojazdem do bazy który nie jest chroniony, może on zostać zniszczony, jeżeli bramy będą otwarte.
Wyłączona została także blokada przesuwania pojazdu bez odpowiedniego uprawnienia (prawdopodobnie tymczasowo)

Jeżeli tego nie zauważyliście został dodany spawn MP5A5 i PDW na nowej wyspie :)

Pełny opis marketu dla baz: https://top-gta.ru/b...fo/help/#market

Dołączona grafika

#4 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 24 lipiec 2018 - 14:01

Wersja 1.6 | R54

Zmiany:
- Dodana możliwość leżenia dla wszystkich broni (L - leżenie)
- Dodano różnorodne animacje (używanie przedmiotów, jedzenie, etc.)
I także (używanie medyków, wspinanie się na drabinach, etc.)
- Dodano nowe animacje dla Zombie (test)

- Zmieniono kalkulacje głównych umięjętności gracza (która zależy od poziomu gracza)
Teraz powinno być widać korzyści nawet na średnim poziomie (70% graczy)

- Zmieniono design menu akcji
* Kilku poziomowe menu
* Teraz można widzieć do 7 opcji
* Przełączanie się między opcjami - scroll, strzałki (+num)
* Powrót / zamknięcie - ppm lub backspace
* Wybór opcji - scroll (naciśnięcie), num_5, -
* Dodana opcja ustawienia znacznika na mapie za pomocą menu (air drop, najbliższy tuning, piec do przepalania lub pomocnik NPC / bot, baza, etc.)

- Dodana opcja manipulacji mapy w grze za pomocą myszki (poruszanie, przybliżanie)
Dodano także opcję zamknięcia mapy za pomocą ESC
- Od teraz można widzieć nazwę pojazdu na mapie (pojazdy z GPS)

- Dodano opcję zmiany koloru dla: Merit, Majestic, Oceanic, Yosemite, Burrito, Faggio
- Dodano nowe kolory na tuningu (główna paleta kolorów, w sumie: 26)
- Usunięto system obrażeń dla pojazdów (powinno poprawić parę problemów)
- Od teraz system obrażeń botów dla pojazdów jest taki sam jak dla graczy

- Dodano opcję zapisania do 8 wzorów graffiti
Poprawiono jakość graffiti

- Dodana nowa możliwość dla namiotów w bazie (można aktywować za pomocą ALT przy stawianiu)
Można postawić inny namiot obok drugiego (użyj kamery aby zmienić stronę: lewo, prawo lub góra)
Dodatkowo można zmienić dystans stawiania namiotu za pomocą scrolla
- Zwiększono ilość obiektów interioru (100 - standardowo, do 150 gdy masz interior packi)
- Rozszerzono logi bazy (akcje: stawianie / usuwanie namiotów, etc.)

- Dodana opcja do wzięcia / odłożenia 1 naboju (przytrzymaj CTRL aby użyć)
- Od teraz można szybko lootować blachy na piecu (przytrzymaj ALT lub PPM)
- Od teraz można załadować granatnik za pomocą menu

- Added very high military loot points on top of the highest skyscrapers in main cities
- Poprawiono szansy pojawienią się lootu w heli / plane crash (powinno poprawić problem kiedy pojawiał się tylko sam spadochron)
- Dodano nowe miejsca gdzie może zlecieć airdrop

- Od teraz można stracić przytomność przy dostaniu z "łokcia"
- Model skrzynki medycznej został zmieniony na ten z ARMA
- Poziom głębokiej nocy został zbalansowany

- Poprawiono problem z obrażeniem od snajperek poza mapą gry (nowa wyspa)
- Poprawiono problem z obrażeniami gdy gracz nie posiadał tlenu
- Poprawiono anti-relog
- Poprawiono szary ekran który pojawiał się po śmierci


Dołączona grafika

Dołączona grafika

#5 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 31 lipiec 2018 - 02:31

Wersja: 1.6 | R55

Zmiany:
- Zamieniono model Admirala (https://wiki.top-gta.ru/en/Admiral)
- Dodano nową pogodę
- Rozmiar chmur zmienia się podczas gry (jak podczas deszczu)
- Dodano podstawową opcję zmiany broni podczas bycia przyklejonym na pojeździe (M - przyklejenie).
- Poziom tlenu zostanie zregenerowany przy użyciu INIEKCJI: "L-LUNGS" (https://wiki.top-gta...ECTION:_L-LUNGS)
- Przy zmianie haseł w panelu baz (F7) wszystkie bindy zostaną automatycznie zaktualizowane (F4)

- Dodano nową opcję "Billboard" (reklamy w grze)
* Możliwość dodania swojego loga/obrazu
* Moderacja jest zawarta

- Poprawiono: zachowanie głównych akcji (kiedy ktoś składał namiot, i inny gracz podszedł za blisko - akcja nie została dokonana)
- Poprawiono: akcja zaczynała się bez animacji
- Poprawiono: inny bug z przyklejaniem się do pojazdu
- Poprawiono: bug z drzwiami Baza 2 (Kategoria 4)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#6 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 22 sierpień 2018 - 05:55

refresh

#7 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 06:32

Wersja: 1.6 | R56

Pojazdy:
- Zamieniono model Regina na Range Rover (1 screen)
- Zamieniono model Sultan na BMW M5 F90 (2 screen)
* Podane wyżej pojazdy posiadają inny wizualny pancerz na przedniej i tylniej szybie (można ustawić za pomocą listów stali, tak jak na innych pojazdach)

- Dodano nowy pojazd (Tanker) (screen 3)
* Karoseria otwiera się przez menu pojazdu
* Jest możliwość zamontować karabin
* Wzmocniony pancerz (analogicznie do S.W.A.T / BMP)
* 800 slotów

- Dodano możliwość tuningować następujące pojazdy:
* Super GT
* FBI Truck
* Sandking
* Police LV
* Police SF
* Police LS
* Washington
* Tahoma
* Picador
* Sadler
* Sadler Damaged
* Bobcat

- Admiral: zmienione dźwięki, poprawiono tłumiki i położenie widocznego pancerza
- Greenwood: poprawiono kolory, od teraz można tuningować całą karoserię
- Hotring Racer 2: przywrócono stary handling (z 1.5)

- Zwiększono współczynnik pochłaniania obrażeń dla listów stali (mniej obrażeń dla opancerzonych pojazdów)
- Dodano możliwość zdejmowania Stereo z pojazdu
* Montować i zdejmować Stereo można teraz bez Skrzynki z narzędziami
- Dodana opcja w menu pojazdu: "nazwa aktualnej muzyki" (pokazuje się w czacie, można skopiować przez konsole)
* Działa tylko dla radiostacji, które pokazują tytuł.

Nowy loot:
- Namiot (500 slotów) (screen 4)
- MP5SD6 (screen 6)
- M27 IAR (obrażenia - 4155, efektywny zasięg - 400) (screen 6)
- SA58 (obrażenia - 4555, efektywny zasięg - 450, laserowy celownik) (screen 5)
- AS VAL (obrażenia - 3995, efektywny zasięg - 350) (screen 6)

Lootpointy:
- Zmieniono szansy pojawienia się lootu
- Dodano stare plecaki (Coyote) i Ghillie Suit'y
- Dodano iniekcje, które nigdy wcześniej się nie pojawiały

Bazy:
- Baza №3 (1 kategoria): poprawiono pierwszą bramę
- Baza №7 (2 kategoria): poprawiono dziury w ścianach
- Baza №8 (2 kategoria): rozszerzono wjazd do bazy
- Baza №5 (3 kategoria): rozszerzono wjazd do bazy
- Baza №6 (3 kategoria): zwiększono terytorium bazy
- Baza №3 (4 kategoria): usunięto pokój ze środka bazy
- Usunięte dodatkowe światło z baz
* Dodatkowe światło można ustawić samemu za pomocą interior editora, dostępnego w bazie
- Zmieniono podstawową teksturę bram na bardziej klimatyczną
- Dodano nazwę pojazdu który wjeżdzał/wyjeżdzał, w logach bazy
- Od teraz pojazdy w bazie będą zamrożone
* Powinno raz na zawsze rozwiązać problem z wypadaniem pojazdów poza bazę
* W teorii, od teraz można stawiać pojazdy na obiekty (także niestandardowe) (na chwilę obecną na wasze ryzyko)
* Poprawia to funkcjonalność działania prawa dostępu "Interakcja z pojazdem"
- Zmiany w interior editorze:
* Dodano więcej niż 60 obiektów (połowa z nich w int pack: drabiny, dekoracje, siatki, rodzaje światła, w tym ogień)
https://top-gta.ru/r...es/help/#market - szczegółowe informacje, jak i również screeny
* Dodano możliwość klonować obiekt
* Usunięto ograniczenie przenoszenia obiektu w bazie, od teraz można podnosić / opuszczać wszystkie obiekty, a także częściowo lub całkowicie przemieszczać w ściany
- Dla płatnych pojazdów dodano ograniczenie respawnu (przez czas)

Inne:
- Aktualizacja animacji, związanych z leżeniem na ziemi (bardziej realistyczne), poprawiono także położenie skina
- Dodano pokazywanie obrażeń zadanych pojazdom (poprawnie ta funkcja może nie działać, z powodu problemów z synchronizacją, lecz będzie to testowane)
- Na GPS dodano funkcję która pokazuje czy sojusznik jest wyżej od nas czy niżej (strzałka)
* Kiedy jesteś na tej samej wysokości, strzałka się nie pokazuje
* Przy użyciu komendy /rush - strzałka także się pokazuje
* Sprawdza się to na Area 51, aby wiedzieć gdzie jest nasz sojusznik: w bunkrze / na innym poziomie, itp.
- Opcja samobójstwa przeniesiona do menu ekwipunku, stara komenda została wyłączona
* Działa dla broni białej (nóż, maczeta), oraz dla pistoletów
* Są animacje samobójstwa
- Zmniejszono czas czekania dla komendy /unbug
- Dodano opcję włączenia/wyłączenia pokazywania nazw pojazdów na mapie
- Dodano możliwość ustawić znacznik na naszej obecnej pozycji na mapie, za pomocą menu szybkich akcji
- Usunięto "szum" w infrawizji (dostępne tylko na najnowszej wersji MTA)
- Poprawiono tekstury większej części budynków do których można było wchodzić
- Dodano możliwość otwierać spadochron na dowolnej wysokości (przycisk F - po oderwaniu się od ziemi)
* Dodatkowo zmieniono teksturę spadochronu
- Dodano tuning w: Los Santos, San Fierro
- Dodano możliwość przyczepiania / odczepiania się od pojazdu za pomocą menu szybkich akcji
- Dodano nowe lokacje dla Airdropu (całkowita liczba - 12)
* Dużo lokacji w miastach, jak w 1.5

Mikrofalowe PC (przy problemach z FPS - !!!):
- W tej aktualizacji zostało poprawiono wiele systemów moda
- Pomimo tego zmieniono system niskiej grafiki (prawdopodobnie jest to najważniejsza zmiana pod względem poprawy FPS)
* Od teraz działa on teraz nie tylko na tekstury ziemi, lecz dodatkowo obiekty które znajdują się na mapie

Poprawki:
- Problem lootowania ciała leżąc
- Problem z losowym zmienianiem się przezroczystości mapy
- Problem z granatnikiem (nie działała Flara i M18)
- Bug na Area 51, w bunkrze

Zmieniono także ceny billboardów (zależy od kategorii bazy) - https://top-gta.ru/rent/billboards/

W tym tygodniu powinny zostać przeprowadzone 2 ankiety (ogólna ankieta w grupie, jak i dla właścicieli baz na stronie)
* Pojawił się ciekawy pomysł dzięki któremu można wprowadzić raidowanie baz graczy, podobnie do v1.5, spis i prawa dostępu zostaną na swoim miejscu, a ochrona od zraidowania bazy bugiem nie stanie się gorsza (szczegóły zostaną przedstawione, jeżeli gracze będą chcieli przywrócić raidowanie baz)

Prawdopodobnie zostanie także zresetowany TOP-5 graczy na serwerach.

Dane na wikipedii, i interaktywnej mapie zostaną odświeżone wkrótce.

Wikipedia: https://wiki.top-gta...лавная_страница
Interaktywna mapa: https://top-gta.ru/map/

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 12 wrzesień 2018 - 21:00

Nowe IP serwerów EU1 oraz EU2:

Europe #1: 51.68.172.209:22003
Europe #2: 51.68.172.210:22003

#9 mjxx44

    ^^

  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 14 wrzesień 2018 - 21:09

Nowe IP serwerów TR1 oraz TR2:

Turkey #1: 54.38.157.44:22003
Turkey #2: 54.38.157.45:22003





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych