Skocz do zawartości


Classic RolePlay


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ClassicRolePlay

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 05 październik 2018 - 21:04

Dołączona grafika


Classic RolePlay to dopiero powstający serwer na platformie San Andreas Multiplayer, założony przez dwójkę ludzi i wspólnie tworzony przez ekipę dwunastu osób. Jesteśmy dumni w końcu mogąc zaprezentować i zaprosić wszystkich potencjalnych graczy do naszego, nowego powstałego projektu, który mamy nadzieje, że odbije się szerokim echem w naszej sampowej społeczności. Za cel przy tworzeniu tego projektu obraliśmy sobie nadanie "scenie" koloru, aby gracze starej daty mogli cofnąć się do momentu kiedy kreacja świata sprawiała frajdę, zaś nowi mogli cieszyć się rozgrywką na najwyższym poziomie.

Chcemy nastawić aktualne społeczeństwo na właściwe tory, aby sięgnęli oni korzeni tego trybu i cieszyli się z aspektów tej gry. Rozgrywka role play w Polsce bardzo się zmieniła przez te kilka lat, w głównej mierze została spłycona i uproszczona - co rozumiemy i w pewnym sensie się z tym zgadzamy. - Jednakże pewne aspekty przestały nam odpowiadać, dlatego tworzymy nowe miejsce rozgrywki.


Dołączona grafika


Zaczniemy od opisu organizacji porządkowych które będą dbały o bezpieczeństwo wszystkich obywateli Los Santos. Tworząc nasz skrypt i cały ustrój rozgrywki, staraliśmy się dopasować wszystko tak by było ze sobą kompatybilne i dobrze współgrało, jesteśmy świadomi że wszystko idzie na przód, a gracze wymagają czegoś więcej niż powtarzanie tych samych linijek narracji które z czasem stają się dla nich po prostu nudne. Z pomocą przychodzą systemy które są bardzo przyjemne i swoim istnieniem nadają sens istnienia grupom typu pożarowo-medycznym. Na naszym serwerze spotkacie się z rozbudowanym systemem pożarów, który z pewnością dostarczy wam masę frajdy. Frakcja pożarowo-medyczna zajmować się będzie zabezpieczaniem miejsc wypadków, katastrof czy właśnie walką z ogniem. Skrypt działa bardzo prosto, wystarczy że na służbie grupy znajdują się pracownicy, samoistnie wywołuje on ogień wysyłając zgłoszenie do danej grupy i oznaczając markerem na mapie miejsce pożaru. Nie pominęliśmy również zgłoszeń dla naszych dzielnych funkcjonariuszy, którzy będą informowani losowo o strzelaninach z większego kalibru, napadach czy rozróbach na terenie South Central. Oprócz rozwiązań skryptowych, grono gamemasterówpostarało się by rozwijać sfery cywilne czy polityczne jednak więcej o tym przeczytacie z czasem na naszym forum. P.S wszystkie urzędy zostały zautomatyzowane, więc nie musicie się martwić o sztuczne utrudnianie rozgrywki.


Dołączona grafika


Tworzenie organizacji przestępczych na naszym serwerze jest bardzo proste, odbiegamy od standardów aplikowania, wystarczy wrzucić swój temat który spełnia wymogi narzucone przez opiekunów i przejść do kreacji rozgrywki posiadając status grupy nieoficjalnej. Z czasem oczywiście, wraz z rozwojem organizacji wskakuje się na wyższe szczeble w hierarchii, zyskując dodatkowe uprawnienia. Systemy jakie przygotowaliśmy są bardzo proste i przyjemne na pierwszy rzut oka, a zarazem bardzo rozbudowane w całej swojej istocie. Żadna z grup nie będzie miała czasu na nudę, co więcej nie narzucamy sztucznych ograniczeń dotyczących broni czy narkotyków, co równoznaczne jest z tym że każdy w pełni będzie mógł dołożyć swoją cegiełkę do kreacji półświatka przestępczego. Na naszym serwerze występuje system cornerów, gdzie gangi będą mogły z łatwością sprzedać towar w dynamicznych strefach na terenie całego South Central, uzyskać je będzie można od grup które zajmują się ich przemytem czy wytwarzaniem i dystrybucją.


Dołączona grafika


Kreując naszą wirtualną rzeczywistość, nie mogliśmy również pominąć graczy którzy chcą zagrać zwyczajnego cywila. Postaraliśmy się jednak, żeby to troszeczkę urozmaicić i tutaj z pomocą przychodzi nasz projekt fabularnego Los Santos który skupiać będzie postacie i projekty, napędzające rozgrywkę w sferze cywilnej. Mimo wszystko ten punkt jest bardziej rozbudowany niż mogło by się wydawać. W skład strefy cywilnej wchodzą oczywiście biznesy, branża rozrywkowa czy strefa polityczna do której będziemy przywiązywać szczególną uwagę i nie chodzi nam o tworzenie sztucznego rządu którego jedynym zadaniem będzie wydawanie dokumentów czy przyznawanie dotacji. Każdy gracz, bez najmniejszego problemu będzie mógł zostać właścicielem firmy, wykreować swoją postać na gwiazdę estrady albo wziąć udział w wyborach i przyczynić się do rozwoju miasta, wszystko oczywiście oddajemy w wasze ręce.



Przejdź do forum serwera

Discord serwera


Użytkownik ClassicRolePlay edytował ten post 05 październik 2018 - 21:04


#2 emiltoja

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 09 październik 2018 - 20:35

konkretny serwer

#3 ClassicRolePlay

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 11 październik 2018 - 19:35



Dołączona grafika


Cześć, prezentujemy wam dziś nasz nowy projekt nazwany dość sentymentalnie Classic RolePlay. Przy tworzeniu projektu przyświecał nam cel stworzenia stabilnego i przyszłościowego serwera w klasycznym wydaniu, który będzie godnie konkurował z innymi projektami działającymi na platformie San Andreas Multiplayer. Nasz zespół ciężko pracuje aby serwer był przystępny dla nowych graczy oraz budził choć odrobinę nostalgii u graczy starej daty którzy swoją przygodę zaczęli lata temu. Rozgrywka role play w Polsce bardzo się zmieniła przez te kilka lat, w głównej mierze została spłycona i uproszczona - co rozumiemy i w pewnym sensie się z tym zgadzamy. - Jednakże pewne aspekty przestały nam odpowiadać, dlatego tworzymy nowe miejsce rozgrywki. Wkładamy w nasz projekt całe nasze doświadczenie, aby stworzyć coś naprawdę wielkiego i liczymy że odbije się to pozytywnym echem w całej sampowej społeczności.

Dołączona grafika


Rozpoczęcie rozgrywki zawsze bywa problematyczne, głównie przez powolne poruszanie się po mieście aby poznać lokalizację wielu kluczowych instytucji i biznesów. Długo dyskutowaliśmy nad tym aspektem i postanowiliśmy wprowadzić pojazdy startowe, które zdecydowanie ułatwią wam odnalezienie się w mieście.

Pierwsze wydatki są bolesne i mogą zaburzyć charakter kreowanych postaci, wychodzimy więc do was z bardzo przyjaznym systemem godzinnego paydaya. Co godzinę przez pierwsze 10 godzin, nasza postać będzie dostawać zasiłek w wysokości 1000 dolarów. Po osiągnięciu 10 godzin na postaci, wartość ta jest zredukowana do 500 dolarów. Mamy nadzieję że takie udogodnienie pozwoli wam się skupić w stu procentach na kreowaniu waszej postaci. Jako iż czas to pieniądz, poniżej opiszemy krótko nasze założenie dotyczące strefy cywilnej.

Dołączona grafika


Strefa cywilna jest bardzo często pomijana, co naszym zdaniem jest sporym problemem dla graczy którzy nie widzą się jako stróż prawa, czy też typ spod ciemnej gwiazdy. Chcemy dać możliwość gry wszystkim tak jak sami tego chcą, zdajemy sobie sprawę że strefa cywilna nie jest miejscem w którym za często dochodzi do widowiskowych akcji. Dlatego ruszamy do was z pomocą jaką jest nasz projekt fabularnego Los Santos, który w swoich założeniach będzie się skupiał w głównej mierze na biznesach, branży rozrywkowej oraz politycznej.

Wyciągamy pomocną dłoń dla wszystkich zaangażowanych osób z ciekawym pomysłem, umożliwiając wam stworzenie projektu fabularnego oraz wyposażając was w wszelkie potrzebne dobra materialne potrzebne do jego prowadzenia. Skoro już wspomnieliśmy o polityce, to rozwiniemy tę myśl, chcemy aby wszystkie osoby grające polityka, czy też burmistrza na postaciach głównych lub epizodycznych miały wpływ na rozwój miasta. A ich decyzje mogą przyczynić się do poprawy życia w mieście, bądź też pogorszeniu - co będzie miało realny wpływ na zarobki i ceny poszczególnych towarów. Nie daj Bóg ktoś wprowadzi przepisy utrudniające handel narkotykami, albo spróbuje je zalegalizować w celu nałożenia podatku.


#4 ClassicRolePlay

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 październik 2018 - 12:59

Dołączona grafika


Od ostatnich nowości minęło trochę czasu, więc postanowiłem rzucić trochę światła na nasz skrypt. Na pierwszy ogień pójdą organizacje przestępcze, jestem świadom że wielu z was chce zobaczyć co mamy do zaoferowania, dlatego postaram się zadbać aby tekst był krótki a treściwy. Staraliśmy się aby systemy były intuicyjne i rozbudowany w swojej prostocie, aby czerpać z rozgrywki jak najwięcej przyjemności.

Tworzenie organizacji przestępczych na naszym serwerze jest bardzo proste, odbiegamy od standardów aplikowania, wystarczy wrzucić swój temat który spełnia wymogi narzucone przez opiekunów i przejść do kreacji rozgrywki posiadając status grupy nieoficjalnej. Z czasem oczywiście, wraz z rozwojem organizacji wskakuje się na wyższe szczeble w hierarchii, zyskując dodatkowe uprawnienia. Systemy jakie przygotowaliśmy są bardzo proste i przyjemne na pierwszy rzut oka, a zarazem bardzo rozbudowane w całej swojej istocie. Żadna z grup nie będzie miała czasu na nudę, co więcej nie narzucamy sztucznych ograniczeń dotyczących broni czy narkotyków, co równoznaczne jest z tym że każdy w pełni będzie mógł dołożyć swoją cegiełkę do kreacji półświatka przestępczego. Na naszym serwerze występuje system cornerów, gdzie gangi będą mogły z łatwością sprzedać towar w dynamicznych strefach na terenie całego South Central, uzyskać je będzie można od grup które zajmują się ich przemytem czy wytwarzaniem i dystrybucją.

Object Pack:
Spoiler



Dołączona grafika


Narkotyki
Aktualnie na serwerze posiadamy 7 typów narkotyków, takich jak: Kokaina, crack, marihuana, amfetamina, heroina, metamfetamina i extasy. Użycie narkotyku powoduje nałożenie jednego z losowych efektów wizualnych, zwiększa tymczasowo siłę postaci oraz nadaje stopień uzależnienia(liczony w punktach), zależne od typu i sposobu użycia danych środków. Co za tym idzie, po przekroczeniu pewnego progu punktowego i odłożeniu używek zacznie pojawiać się narracja (nad głową, oraz na czacie) o efektach uzależnienia.
Celowo pominąłem ilość punktów uzależnienia oraz siły jaką przyznaje nam dany narkotyk, do tego już musicie dojść samodzielnie.


Dołączona grafika


Dystrybucja narkotyków - Cornery
Nie chcąc utrudniać nikomu życia, zaprojektowaliśmy system cornerów w taki sposób aby był intuicyjny, wystarczy stanąć w wyznaczonej strefie z flagą zbyt narkotyków, wybrać z listy swoich przedmiotów używkę którą chcemy handlować i kliknąć rozpocznij handel. Czas oczekiwania jest losowy, jednak nie powinien przekraczać dwóch minut. Gdy znajdzie się klient na nasz towar, jedyne co musimy zrobić to wybrać cenę z dwóch dostępnych wariantów. (tanio/drogo) Pamiętajcie jednak że transakcja z wygórowaną ceną nie zawsze dojdzie do skutku. Stwierdziliśmy również że monopol na cornery dla organizacji przestępczych nie ma sensu, dlatego każdy gracz który wejdzie w posiadanie narkotyków będzie mógł sprzedać je na najbliższym rogu. Pamiętajcie jednak że łatwe pieniądze często idą w parze z dużym ryzykiem.






Dołączona grafika


Strefy
Gangi od niepamiętnych czasów toczyły wojny o kontrolę na danym obszarze South Central, nie mogliśmy zapomnieć o tym aspekcie. Ale od początku, aby przejąć strefę neutralną dana organizacja musi posiadać na jej obszarach dwa budynki, a następnie wpisać odpowiednią komendę, po takim zabiegu teren zostaje podpięty pod grupę organizacji. Ustaliliśmy że póki co wszelkie wojny o strefy będą pod stałym nadzorem opiekunów i to właśnie z nimi trzeba będzie konsultować wszelkie próby przejęcia wrogiego terytorium.
Posiadana ilość stref przekładać się będzie na tygodniowe limity zamawiania narkotyków, więc posiadanie dodatkowych terenów, może znacznie zwiększyć ilość zarobionej gotówki, a co za tym idzie większa władza i szacunek w półświatku.




Dołączona grafika

Dystrybucja broni
Aby walczyć o strefę, trzeba posiadać odpowiednie wyposażenie. Gangi nie będą miały dostępu do najlepszych zabawek, ta rola przypada zorganizowanym grupom przestępczym. Rozumiemy jednak że nie każda organizacja ukierunkowana pod handel bronią, będzie chciała kręcić interesy z szemranymi gangsterami którzy nie wyrobili sobie jeszcze opinii w półświatku.
Na ratunek przychodzą boty u których będą mogli się zaopatrzyć w różnego rodzaju broń i wyposażenie. Z botem-dilerem będzie można skontaktować się raz w tygodniu i zaopatrzyć się w ograniczony i stosunkowo droższy arsenał. Pamiętajcie jednak, że nigdy nie można być pewnym co i w jakim stanie przywiezie nasz bot-diler.




Dołączona grafika


Wyścigi
Ostatnim już smaczkiem jaki chcemy wam pokazać, jest możliwość tworzenia skryptowych wyścigów. Każda grupa może dostać ten przywilej, wystarczy przypisać im odpowiednią flagę, liczymy jednak że pojawią się konkretne grupy, które wykorzystają potencjał tego skryptu. Jest on bardzo prosty i intuicyjny, po wypisaniu komendy /wyscig przechodzimy do tworzenia trasy wytyczając jej punkty kontrolne i metę. Twórca trasy może dowolnie zapraszać i wyrzucać uczestników wyścigu, po zebraniu uczestników i wpisaniu komendy /wyscig start, przechodzimy do odliczania po którym możemy wystartować i sprawdzić swoje umiejętności jazdy na ulicy. Skrypt przeznaczony jest nie tylko do tworzenia nielegalnych wyścigów, można go dowolnie wykorzystać tworząc nawet oficjalne wydarzenia.




Dołączona grafika



Ładunki wybuchowe
To oczywiście nie koniec nowości, bo kolejnym smaczkiem przygotowanym przez nas jest alternatywna opcja wykonania Force Character Kill. Oprócz popularnych wszędzie wniosków, składanych przez zgłoszenie na forum, pojawia się ciekawa opcja która skierowana jest głównie do większych akcji bądź spektakularnych zabójstw na zlecenie. Wykorzystać ją możecie w wielu aspektach, to zależy od was, bo chodzi nam o ładunki wybuchowe które można podkładać pod auta. Ładunek będą mogły uzyskać tylko grupy oficjalne, nie oszukujmy się, byle kto nie miał by dostępu do takich rzeczy. Kiedy już zakupimy ładunek u odpowiedniej osoby bądź grupy, przez komendę /ladunek podloz, będąc blisko samochodu rozpoczyna się proces montażu który trwa 15 sekund. Po podłożeniu możemy spokojnie oddalić się z miejsca zbrodni i używając komendy /ladunek detonuj obserwować wynik naszego zamachu. Osoby

siedzące w środku wybuchającego pojazdu, dostają automatyczną blokadę postaci przez system. Lepiej uważajcie na swoje auta!




Dołączona grafika


Napady
Handel narkotykami nie zawsze przynosi odpowiedni zastrzyk gotówki, dlatego oddajemy do waszej dyspozycji nasz system napadów. W chwili obecnej skrypt umożliwia dokonanie napadu na sklepy samoobsługowy(Stacje, Sklepy 24/7). Zdecydowaliśmy jednak że system nie może działać na zasadzie losowości, dlatego też każdy napad generuje zgłoszenia do centrali departamentu. Spokojnie, zgłoszenie zostaje wysłane ze sporym opóźnieniem, co da wam szansę na ucieczkę, bez konfrontacji ze stróżami prawa. Będziemy jednak przyglądać się temu systemowi i w razie potrzeby dokonamy poprawek. Aby dokonać napadu, wszyscy z uczestników muszą być na duty w swojej organizacji przestępczej, zainicjowanie napadu to nic trudnego, wystarczy wpisać polecenie /napad, znajdując się wewnątrz budynku. Warunkiem rozpoczęcia napadu jest służba przynajmniej dwóch oficerów.




Dołączona grafika


Sejfy, domowe schowki
Skoro mowa o napadach i gotówce którą możemy z nich pozyskać, jest to naturalne że nie wpłacimy jej na swoje konto bankowe. Z pomocą przychodzą nam sejfy, dostępne do kupienia dla każdego, u firm ochroniarskich. W gronie ekipy stwierdziliśmy że warto oddać ten produkt dla tego typu grup, będzie to dla nich kolejna możliwość zarobku. Obecnie w sejfach można przechowywać tylko i wyłącznie gotówkę, a sam sejf działa na zasadzie przedmiotu, który odkładamy w swoich drzwiach (w schowku, nie na ziemi!). Zrezygnowaliśmy z możliwości montażu, głównie przez wzgląd na możliwość zwinięcia sejfu z domu przez grup przestępcze i próby otworzenia go, dla ewentualnych profitów. Po zakupie i użyciu przedmiotu, ustawiamy w nim pięciocyfrowe hasło które służy do jego otwarcia, a otworzyć go może każdy znający hasło - proste i logiczne. Sejfy to system otwierający wiele możliwości, na różnorakie akcje, teraz pora na waszą kreatywność.

Użytkownik ClassicRolePlay edytował ten post 14 październik 2018 - 13:00






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych