Skocz do zawartości


MTA - Carball

Multi Theft Auto MTA SA race

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 lopeZ

    nil

  • Użytkownicy
  • 760 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 19:34

A takie tam nagrałem. Nawet fajny serwer, ale wymaga trochę dopracowania. Co do tego trybu to nie mam zastrzeżeń, jednak gdy rzuci się dużo ludzi na piłkę to nikt nie wie w którą stronę poleci i trochę ona ogólnie laguje (ale grać się da i to całkiem przyjemnie) :D.



#2 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:20

Słabo grałeś ale serwer fajny :D

#3 Key

    Gangsta

  • Użytkownicy
  • 511 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:22

To jest GTA czy FIFA?

#4 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:26

PES

#5 lopeZ

    nil

  • Użytkownicy
  • 760 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:38

Wyświetl postUżytkownik BlacK dnia 27 wrzesień 2012 - 20:20 napisał

Słabo grałeś ale serwer fajny :D
Wiem, ale jak na pierwszy raz to chyba jeszcze nie najgorzej :wub:.

#6 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:40

Wbiłem a tu jakieś derby :(

#7 Dezaktywowane

    Huge Clucker

  • Użytkownicy
  • 173 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:44

Cytat

Nawet fajny serwer
-_-

Słabo dopracowane, piłka tak lata, że trudno ją dorwać - przy lagach jest jeszcze gorzej.

#8 lopeZ

    nil

  • Użytkownicy
  • 760 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 20:45

Wyświetl postUżytkownik BlacK dnia 27 wrzesień 2012 - 20:40 napisał

Wbiłem a tu jakieś derby :(
Bo tam są różne tryby. Co jakiś czas (wygrana / koniec czasu) jest wybieranie (które widać przez chwilę na początku filmiku) nowego.

//edit: fail, nie ten dział

Użytkownik lopeZ edytował ten post 27 wrzesień 2012 - 21:28


#9 Function

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisano 27 wrzesień 2012 - 22:31

Niski fps jest ze względu na niską wydajność twojej strony clienta lub złą optymalizacje skryptów liczących i obsługujących fizykę piłki. Piłka dość płynnie się porusza więc prawdopodobnie użyli funkcji "moveObject" i nie synchronizują z klientami a liczą kolizje po stronie serwera.

#10 CallahanPL

    High-roller

  • Użytkownicy
  • 826 postów

Napisano 28 wrzesień 2012 - 05:25

Ciekawy tryb gry. :D

#11 Hulk

    Gangsta

  • Użytkownicy
  • 387 postów

Napisano 01 październik 2012 - 08:21

Wyświetl postUżytkownik Key dnia 27 wrzesień 2012 - 20:22 napisał

To jest GTA czy FIFA?

MTA

Dołączona grafika






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych