Skocz do zawartości


Podmiana tekstur

Scripting

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 30 wrzesień 2012 - 15:52

Siemka, w tym poradniku wytłumaczę wam jak podmieniać tekstury w MTA.

Przykładowy skrypt:
 local txd = engineLoadTXD("ak47.txd")
engineImportTXD(txd, 355)
local dff = engineLoadDFF("ak47.dff", 355)
engineReplaceModel(dff, 355)
Wtedy meta.xml wygląda tak:
<meta>
<script src="ak.lua" type="client" />
<file src="ak47.txd" />
<file src="ak47.dff" />
</meta>

W miejsce ak47.txd ak47.dff podajemy nazwę tekstury np supergt.txd i supergt.dff.
W miejsce 355 podajemy ID tekstury np jeśli chcemy podmienić AK-47 podajemy 355.
Script src - Tam podajemy nazwę pliku z rozszerzeniem .lua.
Skrypt musi być robiony po stronie klienta!

To tyle, dziękuje za uwagę.

Użytkownik BlacK edytował ten post 29 styczeń 2013 - 22:08


#2 Davido

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 27 postów

Napisano 29 styczeń 2013 - 21:39

A wiesz jak podmienić skin ? txd i dff ?
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#3 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 29 styczeń 2013 - 22:06

Tak samo.

Użytkownik BlacK edytował ten post 29 styczeń 2013 - 22:07


#4 ownede

    Gangsta

  • Użytkownicy
  • 600 postów

Napisano 29 styczeń 2013 - 23:05

Zajebiście wytłumaczone.
[18:10:44] |Restorer|: fajny jesteś, mogę Cię dotknąć ?
[18:10:54] Kacper Smółkowski (ownede): jesteś idiotą, możesz się odsunąć?

#5 CallahanPL

    High-roller

  • Użytkownicy
  • 826 postów

Napisano 30 styczeń 2013 - 08:05

addEventHandler("onClientResourceStart", getRootElement(), function()
    local txd = engineLoadTXD("ak47.txd")
    engineImportTXD(txd, 355)
    local dff = engineLoadDFF("ak47.dff", 355)
    engineReplaceModel(dff, 355)
end)

Ten kod już lepiej tak wygląda. :P
Chociaż ja inną strukturę kodu mam u siebie w skrypcie. ;)

#6 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 30 styczeń 2013 - 16:40

Zależy jak kto robi, efekt jest ten sam - tekstura jest podmieniona.

#7 Krall

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 61 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 17:08

Wybacz, że odkope, ale skąd wziąć id tekstury?

#8 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 18:01

https://wiki.multith.../wiki/Main_Page

ID Lists

#9 RosioR

    Big Clucker

  • Użytkownicy
  • 63 postów

Napisano 24 lipiec 2014 - 21:46

A jak zrobić, żeby tylko dla danego gracza podmieniał skin?

#10 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1768 postów

Napisano 25 lipiec 2014 - 04:35

Wyświetl postUżytkownik RosioR dnia 24 lipiec 2014 - 21:46 napisał

A jak zrobić, żeby tylko dla danego gracza podmieniał skin?
yy? Wykonać kod tylko u tego clienta.

#11 Rachet

    d(-_o)b

  • Użytkownicy
  • 218 postów

Napisano 25 lipiec 2014 - 08:17

Albo podmienić skin, którego gracze nie używają, podmienić i nadać jednej osobie. Innej opcji nie ma
Dołączona grafika

#12 kubusiek06x

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 26 maj 2017 - 20:12

A gdzie zapisać ten skrypt i jak go uruchomić?

#13 Szybki

    Godfather

  • Zarząd
  • 1768 postów

Napisano 26 maj 2017 - 22:04

Pytasz o zupełne podstawy - https://wiki.multith...ng_Introduction
Trochę inicjatywy własnej w szukaniu, bo daleko tak nie zajdziesz :P





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych