1. Wstęp
Siemka

2. Jak wygląda przykładowa taka mapa?
<map mod="deathmatch" version="1.0"> <meta> <author>BlacK_</author> <description>TDMA Map File</description> </meta> <gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" /> <base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" > <weapon model="5" ammo="1"/> <weapon model="24" ammo="100"/> <weapon model="25" ammo="100"/> <weapon model="29" ammo="500"/> <weapon model="30" ammo="500"/> <weapon model="33" ammo="100"/> <skin model="212"/> <skin model="34"/> <skin model="200"/> <spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/> </base> <base team="Truckerzy" red="255" green="0" blue="0" > <weapon model="5" ammo="1"/> <weapon model="24" ammo="100"/> <weapon model="25" ammo="100"/> <weapon model="29" ammo="500"/> <weapon model="30" ammo="500"/> <weapon model="33" ammo="100"/> <skin model="73"/> <skin model="8"/> <skin model="124"/> <spawn posX="-78.0980" posY="-1136.3867" posZ="1.0781" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/> </base> <vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle> <object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object> <pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup> </map>A plik meta.xml
<meta> <info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/> <map src="tdm.map" dimension="0"></map> </meta>
3. Objaśnienie:
<meta> <author>BlacK_</author> <description>TDMA Map File</description> </meta>Author - Autor
Description - Opis
<gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" />Ustawienia gry.
Interior - Wiadomo podajemy interior (domyślnie 0)
Respawntime - Podajemy czas spawnu (w makro sekundach czyli 1 sek = 1000 ms).
maxkills - Ilość zabójstw do wygranej.
ff - Ogień przyjacielski czyli zabieranie życia osobom z własnego team'u.
<base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" > <weapon model="5" ammo="1"/> <weapon model="24" ammo="100"/> <weapon model="25" ammo="100"/> <weapon model="29" ammo="500"/> <weapon model="30" ammo="500"/> <weapon model="33" ammo="100"/> <skin model="212"/> <skin model="34"/> <skin model="200"/> <spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/> </base>base team - Nazwa teamu
red green blue - Kolory
weapon model ammo - ID broni i ilość ammunicji.
skin model - Id skina
spawn posX posY posZ rot randx randy randz - Pozycje spawnu.
Przykładowy obiekt.
]<object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object>
Przykładowy pickup.
<pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>
Przykładowy pojazd.
<vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle>
Oczywiście na końcu
</map>
4.meta.xml objaśnienie:
<meta> <info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/> <map src="tdm.map" dimension="0"></map> </meta>author - Autor
version - Wersja
type - Typ mapy
map src - Nazwa pliku .map
5. Koniec
To już koniec, mam nadzieję że wytłumaczyłem wam jak stworzyć małą mapę Team Death Match Arena.
Użytkownik BlacK edytował ten post 28 grudzień 2012 - 22:46