Skocz do zawartości


Tworzymy mapkę TDMA

Scripting

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 30 wrzesień 2012 - 15:52

1. Wstęp


Siemka Dołączona grafika, dzięki temu poradnikowi dowiecie się jak stworzyć mapę Team Death Match Arena.


2. Jak wygląda przykładowa taka mapa?

<map mod="deathmatch" version="1.0">
<meta>
<author>BlacK_</author>
<description>TDMA Map File</description>
</meta>

<gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" />

<base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" >
<weapon model="5" ammo="1"/>
<weapon model="24" ammo="100"/>
<weapon model="25" ammo="100"/>
<weapon model="29" ammo="500"/>
<weapon model="30" ammo="500"/>
<weapon model="33" ammo="100"/>
<skin model="212"/>
<skin model="34"/>
<skin model="200"/>
<spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>
</base>

<base team="Truckerzy" red="255" green="0" blue="0" >
<weapon model="5" ammo="1"/>
<weapon model="24" ammo="100"/>
<weapon model="25" ammo="100"/>
<weapon model="29" ammo="500"/>
<weapon model="30" ammo="500"/>
<weapon model="33" ammo="100"/>
<skin model="73"/>
<skin model="8"/>
<skin model="124"/>
<spawn posX="-78.0980" posY="-1136.3867" posZ="1.0781" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>
</base>
<vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle>
<object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object>
<pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>


</map>
A plik meta.xml
<meta>
<info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/>
<map src="tdm.map" dimension="0"></map>
</meta>

3. Objaśnienie:

 <meta>
<author>BlacK_</author>
<description>TDMA Map File</description>
</meta>
Author - Autor
Description - Opis

<gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" />
Ustawienia gry.
Interior - Wiadomo podajemy interior (domyślnie 0)
Respawntime - Podajemy czas spawnu (w makro sekundach czyli 1 sek = 1000 ms).
maxkills - Ilość zabójstw do wygranej.
ff - Ogień przyjacielski czyli zabieranie życia osobom z własnego team'u.

<base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" >
<weapon model="5" ammo="1"/>
<weapon model="24" ammo="100"/>
<weapon model="25" ammo="100"/>
<weapon model="29" ammo="500"/>
<weapon model="30" ammo="500"/>
<weapon model="33" ammo="100"/>
<skin model="212"/>
<skin model="34"/>
<skin model="200"/>
<spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>
</base>
base team - Nazwa teamu
red green blue - Kolory
weapon model ammo - ID broni i ilość ammunicji.
skin model - Id skina
spawn posX posY posZ rot randx randy randz - Pozycje spawnu.

Przykładowy obiekt.

]<object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object>

Przykładowy pickup.

<pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>

Przykładowy pojazd.

 <vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle>

Oczywiście na końcu
</map>

4.meta.xml objaśnienie:


<meta>
<info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/>
<map src="tdm.map" dimension="0"></map>
</meta>
author - Autor
version - Wersja
type - Typ mapy
map src - Nazwa pliku .map

5. Koniec


To już koniec, mam nadzieję że wytłumaczyłem wam jak stworzyć małą mapę Team Death Match Arena.

Użytkownik BlacK edytował ten post 28 grudzień 2012 - 23:46


#2 Record

    Little Clucker

  • Użytkownicy
  • 23 postów

Napisano 18 grudzień 2012 - 21:51

Ładnie i przydatne :)

#3 Flacky

    Newbie

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 06 listopad 2013 - 10:48

Przydatne ale żeś tych kolorów najebał :D

#4 patr0

    mistrz

  • Użytkownicy
  • 430 postów

Napisano 06 listopad 2013 - 11:30

To na tym jeszcze ktoś gra ?

Użytkownik patr0 edytował ten post 06 listopad 2013 - 11:31

Dołączona grafika


#5 BlacK

    Justice League Member ;>

  • Redaktorzy
  • 698 postów

Napisano 06 listopad 2013 - 16:03

Czy gra to nie wiem, ostatnio widziałem takie serwery.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych